huonot lantionpohjalihakset synnytyksen jälkeen onko toivoa?

  • Viestiketjun aloittaja masentaa
  • Ensimmäinen viesti
köh köh
...Ilkeänkö kysyä,mutta kun mulla ei ole noita kuulia yms.niin jos nyt otetaan sormet käyttöön niin mikä olisi hyvä mittari ja hyvä tulos mielestänne?Pitäiskö yhdellä vai kahdella sormella puristus tuntua?! :LOL: :ashamed: Kysyn siis ihan tosissani.Eilen testasin saunassa yhdellä eikä paljon tapahtunut,mutta eihän se miehen elinkään tietysti niin kapea ole :whistle: ;)
 
yrtti
Apua! tilasin just nuo smartballsit (net anttilasta, kun niitä on kovasti kehuttu.)
JA NE EI PYSY SISÄLLÄ!
siis nuo kuulathan on ihan julmetun isot, pienen m.ulkun kokoiset, ja muljahtaa väkisin ulos... :ashamed: :ashamed: :'( olenko noin horo? Synnytyksestä siis 6 viikkoa. Lantionpohjalihakset kyllä ovat selkeästi hukassa, mutta en nyt mitään näin kamalaa kuvitellut.

Eipä paljon naurata. itkettää melkein.

No, nyt istun sitten tässä koneen ääressä, ja koitan saada kuulat pidettyä sisuksissa, kun väkisin työntyvät ulos.
Voivatko nuo olla liian suuret, etteivät asetu oikein?
Toisaalta, saan ne kyllä työnnettyä syvälle, mutta valuvat heti pois. :headwall:
 
"smartpallit" ei oikein taida olla jumppaamis tarkoitukseen, lähinnä tuomaan mielihyvää... ja ne on todellakin liian painavat jumppaamiseen. instrun aquaflexit maksaa n.50 e, mutta ovat kyllä hintansa arvoiset! itse kärsin virtsankarkailusta vielä vuosi synnytyksen jälkeen, mutta en enää =) kolmisen kuukautta olen jumpannut. aloitin isommalla ja n 20gramman painolla. nyt on pienempi kapseli käytössäja painoa 35g. hyvin ovat auttaneet. ensin kävin lääkärissä tarkistuksessa, ei ollut laskeumaa, pelkästään huonot lihakset. :)
 
tyytyväinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2007 klo 14:12 annukka kirjoitti:
"smartpallit" ei oikein taida olla jumppaamis tarkoitukseen, lähinnä tuomaan mielihyvää... ja ne on todellakin liian painavat jumppaamiseen. instrun aquaflexit maksaa n.50 e, mutta ovat kyllä hintansa arvoiset! itse kärsin virtsankarkailusta vielä vuosi synnytyksen jälkeen, mutta en enää =) kolmisen kuukautta olen jumpannut. aloitin isommalla ja n 20gramman painolla. nyt on pienempi kapseli käytössäja painoa 35g. hyvin ovat auttaneet. ensin kävin lääkärissä tarkistuksessa, ei ollut laskeumaa, pelkästään huonot lihakset. :)
Nämä Smartballsit on lääkefirman kehittelemät juuri lantionpohja+ sekä emätinlihasten jumppaamiseen.
Minullakaan ei aluss oikein pysyneet sisällä. Kuitenkin pikkuhiljaa ovat alkaneet pysymään aina vaan paremmin. Joten kehitystä on tapahtunut jo parissa kuukaudessa. ;)
 
Smartit omistava
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 23:36 HattiVatti kirjoitti:
Nämä Smartballsit miten niitä käytetään? :/
Tiedän olen hieman tyhmä mutta ei ole mitään hajuakaan palloista!! SORI :headwall:
Hakukoneesta löytyy tietoa vaikka kuinka. Tai silikonitieto.net sivuilta/ lantionpohjalihakset jne.
 

Yhteistyössä