huonot muijat saa huonoja miehiä

  • Viestiketjun aloittaja teoria
  • Ensimmäinen viesti
teoria
Hei, mulla on teoria näistä
uusioperhe ongelmaisista.

Oon huomannu että huonot muijat saa huonoja miehiä.

Tämä on yleinen ongelma.

Eli kovaa ollaan vaihtamassa kun aina on vikaa miehessä.

Lopulta oonkin huomannu että aika usein näissä
uusio-naisissa onkin vika ittessä.

Paha on niiden asiaa myöntää,
koska aina ne näkee ittensä virheettöminä.

Ja sitten annetaan tukea toisilleen.

"Kyllä oot hyvä nainen ja mies syvältä."


 
peuhu
Noh noh... eipäs yleistetä. Mulla ainakin maailman ihanin etäisukki ollut jo yhdeksän vuotta! Vaikka en itse ole täydellinen niin ihanan miehen olen onnistunut saamaan ja vastoinkäymiset miehen exän kanssa ovat vaan lähentäneet meitä ennestään kun ollaan toisiaan täysillä tukeneet :wave:
 
niin ja
jos sen miehen (ja kauhean ex-vaimon) lapset reagoivat jotenkin siihen, että saavat suureksi ilokseen joka toinen viikonloppu pakata reppunsa ja tulla isän luo, niin ohjatkaa ihmeessä perheneuvolaan, koska aivan varmasti sillä kakaralla on jokin häiriö, joka johtuu tietysti siitä ex-vaimosta... Minkä ihmeen vuoksi se ihana mies, joka nyt on onnistunut valinnassaan näin hyvin, on aiemmin mokannut valitsemalla niiiiin surkeasti. Ja miksi niin hyvän miehen geeneillä on saatu aikaan ex-vaimon kanssa tällaisia jälkeläisiä?
 
peuhu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 14:10 niin ja kirjoitti:
jos sen miehen (ja kauhean ex-vaimon) lapset reagoivat jotenkin siihen, että saavat suureksi ilokseen joka toinen viikonloppu pakata reppunsa ja tulla isän luo, niin ohjatkaa ihmeessä perheneuvolaan, koska aivan varmasti sillä kakaralla on jokin häiriö, joka johtuu tietysti siitä ex-vaimosta... Minkä ihmeen vuoksi se ihana mies, joka nyt on onnistunut valinnassaan näin hyvin, on aiemmin mokannut valitsemalla niiiiin surkeasti. Ja miksi niin hyvän miehen geeneillä on saatu aikaan ex-vaimon kanssa tällaisia jälkeläisiä?
:D :D

Mun miehen ja hänen exänsä jälkeläisessä ei ainakaan mitään vikaa ole, ihan normaali kiva poika =)
 
Kiva juttu Peuhu :flower: ! Kirjoitin nuo edelliset katkeran kyyniset tekstit. Olen siis lopenuupunut lähiäiti, joka on kyllästynyt olemaan syyllinen milloin mihinkin kovasta yrittämisestä huolimatta. Sinä Peuhu - oikeasti - pelastit päiväni. Uskon nyt, että ainakin joku voi suostua suhtautumaan myönteisesti myös toisen naisen lapsiin ja rakentavasti myös exän taustaan =) . Olisipa kaltaisiasi enemmän, niin monilla olisi helpompaa. Täällä palstalla tulee helposti se tunne, että kaikki vain inhoavat sitä, että miehellä on ollut vaimo ja lapset. Mutta ehkä ne, joilla on rakentava suhde puolison exään ja joille puolison lapset ovat jopa rikkaus, eivät kirjoittelisikaan tänne (?).
 
Mistäköhän tässä nyt keskustellaan kun aloitusviesti kohdistui eronneisiin naisiin, jotka uusperheissä ja vastaukset äitipuoliin päätellen joidenkin vastauksista. Noh, en edes tajua tuota uusäiti/uusioäiti-nimikettä joten kommentoin kumpaakin.

En itse ole eronnut, mutta sen verran sentään ymmärrän, että jotkut miehet vaihtaa ja jotkut naiset vaihtaa. Jotkut liian heppoisin perustein ja jotkut taas painavasta syystä. Joillekin vaihto on vaan ero, joillekin suoraan toiseen kumppaniin. Jotkut taas kohtaavat eron vaikka olisivat halunneet vielä panostaa parisuhteeseen. Ja jos on heppoisin perustein lennosta vaihdettu toiseen eikä nähdä omassa puolessa entisessä parisuhteessa mitään vikaa niin todenäköisesti ne tulevat eteen seuraavassakin. Jotkut oppivat historiastaan ja jotkut eivät.

Mitä tulee äitipuoliin, niin kait se riippuu tilanteesta myös. Itselläni ei ole ollut koskaan mitään ongelmaa suhteessa miehen lapseen tai exään, joka on todella täysijärkinen tapaus, joten on helppo ajatella, että eihän oikeasti mikään syy voi olla parisuhteen ulkopuolisissa henkilöissä. Kinasteluahan voi tulla jostain arkisista asioista, mutta ei sen enempää jos kumpikin panostanut parisuhteeseen ja huomioi toisensa. Ja periaatteessa olen tätä mieltä jokatapauksessa. Mutta kyllä myös uskon, että jos OIKEASTI todella hankala ja agressiivinen puolison ex tai exän UO osuu kohdalle, niin kyllä se voi aika paljon sitä toimivuutta asioissa heikentää. Varsinkin jos vähän kummallakin taholla on taipumusta suhtautua valmiiksi negatiivisesti toisiinsa ja se henkilö tahojen välissä ei osaa suhtautua asiaan.
 
Hel nou kaikille=)

Elikäs justpa niin on, huonot muijat saa huonoja miehiä. Kyllä se itsestä on kiinni ainakin joku 89 prossaa (no okei ainaki se 50) miten homma toimii. Muijilla (itelläkin) on tunteet usein niin pinnassa että joku sivulause huomautus muuttuu melodraamaksi. Jäitä hattuun ja hattu päähän niin asiat pysyy oikeissa mitoissa. Ja sit kiltisti voi sanoo myös ne omat mielipiteet, ei tartte kaikkea "niellä", mutta ei tartte uhoomaankaan ruveta.
Kyllä oon ite kiehunu miehen exän suulasta käytöstä, kun tuntuu aina "lataavan" täydeltä saralta asiat ehdottoman oikeina omina mielipiteinä, mutta onpa se mustakin kiinni miten reagoin, nou hätä, kun muistaa oman osuutensa ja antaa toisen kukkoilla jos on sen luontonen ihminen, on ite vaan hissunkissun ja pitää etäisyyttä tarpeeks ni ok.
Miehen kanssahan tässä liitossa ollaan ja toisia rakastetaan, sen ku muistaa ni eipä paljonkaan (joskus kyllä) hetkauta toisten sanomiset.
Viimeks itseä harmitti oma suu, kun en saanu suuta auki kun ex kerto heidän suhteestaan kuinka "riidaton" se oli ja kuinka "hän lähti" eikä "hän takasin miestä ottais" niin naureskelin vain että just joo. Mtäs tuosta, voihan se noin ollakin, miehellä vain oma versio, ja yhessä vähän hihiteltiin illalla että antaapa toisen luulla, jos se häntä helpottaa. Mies sanoi että takasin ei itse ottais ja nauroi että "aijaa, oikein että HÄN lähti, heh heh." mutta ainahan kaikessa on kaks osapuolta, ja mulle riittää kyllä nyt tämä suhde, jota yhdessä rakennetaan.

Tsemppiä kaikille osapuolille, niin jätetyille, petetyille, lähteneille, uusille, menneille, tuleville, kaikille. Pää kylmänä, se on valttia!

Lepposaa sunnuntainjatkoa, toivoo katsku
 
:/ :attn: en halunnut vaihtaa miestä,kun ero tuli ja lapset jäivät ex:lle yhteisen päätöksen tehtyämme.uusi mies tuli kuvioihin mukaan varmaan pari vuotta eron jälkeen.ja ei todellakaan ole mikään renttu.ja en tunne mitenkään itseäni huonoksi(enään)vaikka päädyinkin tällaiseen ratkaisuun.jokainen ihminen tekee ratkaisunsa oman elämänsä suhteen,kukaan ihminen ei ole virheetön,jos sitä katsotaan ja eroon tarvitaan kaksi osapuolta.se on vain niin että joka viimeisenä yhteisen kodin oven sulkee niin siitä tehdään syntipukki,oli sitten mies tai nainen,kytätään ja keksitään mitä sairaampia juttuja jotta toisen elämä olisi sitten vaikeaa kun ei osata tukea ja ymmärtää. :'(
 
Tämähän on tapaus kohtaista!

Meillä miehen lapsi tekee minut välillä hulluksi. Mutta siltipä rakastan sitä tyttöä. Miehen exä on oikea piikki perseessä. Alkoholisti joka ajattelee vaan rahaa! Tyttö otettaisi tänne asumaan vaan ei anna kun ei saisi enää lapsilisää,elatuksia ja sossun rahoja. (itse on myöntänyt) Tyttö on meillä tosi paljon mutta me maksetaan "elatusapus" joka juodaan äidin kurkusta alas. Että koitappa itse elää hetki tämmöisessä.

On varsmasti niitäkin joissa se vika on siinä parisuhteessa isässä ja äitipuolessa. Mutta on niitä biologisia äitejä jotka aiheuttaa niitä ongelmia.
 

Yhteistyössä