Huorittelu

  • Viestiketjun aloittaja qwen
  • Ensimmäinen viesti
qwen
Aika ajoin kuulee ihmisten nimittelevän naisia huoriksi.
Oletko itse kuullut koskaan huorittelua, varsinkin miehen suusta? Ja missä tilanteessa?
Ystäväni (joka siis on nuori yh-äiti) esimerkiksi sai kuulla miespuoliselta tuttavaltaan olevansa huora vain siksi, että hänellä on ollut pari yden illan suhdetta. Mistä johtuu, että jos mies ottaa baarista joka viikonloppu uuden naisen mukaansa ei sitä kommentoida mitenkään, mutta jos nainen tekee samoin on hän heti huora? Jotkut miehet huorittelevat myös pakit saatuaan. Eli jos annat olet huora, jos et anna olet silti huora.... Miten tuollaiseen huoritteluun pitäisi suhtautua, pitäisikö sanoa jotain vastaan vai olla vain välittämättä?
 
"niin"
Mua on kerran huoriteltu puhelimessa kun en päästänyt silloisen kaverini silloista poikaystävää luokseni koska oli liian kännissä. Kaveri siis oli luonani, asuin silloin vielä kotona ja tiesin ettei äitini kännisiä kotiinsa tahdo. Sillon se sano että vitun huora.

Totta on toi että anto nainen tai ei niin kuitenkin on huora. Siitä on tullut naiselle yleinen haukkumanimi, eikä aina liity edes seksiinkään. Huora sitä ja huora tätä. Mä olen yleensä välittämättä, en vaan enään ota mitään kontaktia siihen ihmiseen joka mua huoraksi haukkuisi.
 
Kyllähän tuonkin määrittelyn kuuli aikasemmassa duunissa suht usein, seuraus oli sit se et samana iltana ei tarvinu enää asiakkaaks tulla.
Samoin miehen exä on huoritellu mua ympäriinsä, mä olen kuulemma kodinrikkojahuora joka vietteli viattoman miehen - no muuten hyvä mut he oli kyllä jo eri osotteissa kun me ollaan yhteen päädytty....
 
..
Mua haukkui kerran huoraksi joku keski-ikänen nainen, jonka miesystävän kanssa pelasin baarissa biljardia.. Tämä oli vielä huvittavampaa siksi, koska mulla on ollu tasan yks seksikumppani ja mies oli baarissa myös mukana.:D Oon mä vaan aika huora. Ja mua ei todellakaan siinä ukossa mikään muu kiinnostanut kun peliseura.
 
"Linda"
mustasukkainen ex-miesystävä vihjaili usein että hänen mielestään olen muidenkin kanssa. ei kyllä huoraksi sanonut. jakorasiaksi kylläkin. perättömiä syytöksiä.
 

Yhteistyössä