Huutaisitko tätä haalaria? MIKSI? MIKSI ET? Itse ihastuin siihen.

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vv
Näin tuollaisen yhdellä vauvalla Levillä viime viikonloppuna ja näytti kyllä sekä söpöltä että ennen kaikkea lämpimältä. Voisin ostaakin jos minulla olisi tuota kokoa käyttävä lapsi. Hyvin saman tyylinen lapseltani kyllä löytyykin, mutta pari kokoa isompana.
 
En. Ai miksi?

No, koska
1. En tunne yhtään vauvaa, jolle tuo mahtuisi
2. En tykkää Burberrystä
3. En maksaisi noin paljon haalarista, jolta ei vielä vaadita mitään ominaisuuksia (tec-materiaalia)
4. Karvareunus hupussa on ällöttävä

Ainoa plussa on väri.
 
miima
Mun 10kk tytöllä on käytössä äp:n haalari ja sit sellanen punaruudullinen, en tiedä merkkiä ja sit vielä Lassien pinkki haalari

Ei oo varaa ostaa noin kallista vauvalle, ja vaikka oiskin en tiä ostasinko sittenkään
 
En maksaisi vauvan haalarista noin paljoa ikipäivänä!!

Lisäksi, olen varmaan tylsä, mutta mun silmää on miellyttänyt pakkauksen haalarit.
Kaikilla kolmella pojallani olen käyttänyt niitä ja tykännyt jokaisesta!
Tällä hetkellä meillä on nuorimmalla käytössä 3 pakkauksen haalaria, keskimmäisen vanha, nuorimman oma ja yksi vihreä, jonka sain käyttämättömänä serkultani.
 
sirkkatälli
En ostaisi, koska Burberry merkki edustaa mulle kuivakkaa, kontrolloivaa, itseään piiskaavaa, ylilaihaa ylisuorittajanaista. Näitä näkee Stockan kemikaaliosastolla....
 
en
en tykkää karvoista hupussa
liian tylsä väri
tuntuisi jotenkin pyrkyriltä ostaa Burberryn haalari
aivan liian kallis vauvan haalariksi.
Niin, ja meidän vauvalle talvihaalariksi tulossa viime vuotinen Reima, alennusmyynnistä ja ihanan taivaansininen. Ja kohtuuhintainen of course, kun on alesta :saint:
 
pihi
hyvännäköinen mutta kallis suhteessa käyttötarkoitukseen. Leikki-ikäisen vedenpitävästä ulkoilupuvusta voin 120 maksaakin mutta vauvan vaunupuvusta se tuntuu tällä hetkellä aika kalliilta. Jos olisi rahaa törsätä niin voisin ostaakin jos oikein ihastuisin mutta nyt en, enkä tosiaan sen takia, että se on burberry.
 
Ei kiitos. En pidä väristä, hinnasta, enkä siitä, että tuossa maksetaan pelkästään siitä nimestä.
Mä en käsitä muutenkaan merkkivaatteita, mikä pontti on siinä, että maksat itsesi kipeäksi jostain lumpusta, sitten pääset mainostamaan sitä "ilmaiseksi". Sen pitäis mennä niin päin, et mulle maksetaan, että mä kannan mainoskylttiä...

JOS mulla olis niin sikana rahaa, että VOIS ostaa järjetömän hintaisia vaatteita, niin mä kyllä teettäisin itselleni uniikkeja ompelijalla. Samoin palkkaisin suutarin.
 

Yhteistyössä