huutiksen palauttetta mietin

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mä en oikein tiedä antaisinko positiivisen vai neutrin palautteen. Huusin housut huutiksesta, joissa oli kuntoluokituksena uudenveroinen. Okei, kunnoltaan housut ovat ihan hyvät kyllä ja toimitus oli nopea, mutta housut haisevat ihan hirveille. Oisko tupakansavua vai mitä lie grillikäryjä, mutta pahalle haisevat. Ei niistä ny ihan suoraan pölähdä se haju, mutta nuuskittaessa kyllä. Onko tämä nyt aiheellista huomauttaa asiasta vai syytänkö itseäni kun en udellut että "onhan housut hajuttomat" :headwall:
 
vv
Pese ne ja anna vasta sitten palaute. Jos haju ei lähde, voit antaa neutraalin. Muussa tapauksessa positiivinen. jokaisen kodissa on omat hajunsa, eikä myyjä itse hajua huomaa.
 
Uutenakin
Voi vaatteet haista tai tuoksua jo kaupasta lähtiessäänkin 'hirveille' .
Eli jo lähtömaasta/tehtaalta liikkeeseen tullessan ...

Eli uudenveroinen ja uudenhajuinen voi olla monellatapaa.
Siksihän uudet vaatteet yleensä pestäänkin - varsinkin lasten - ennen käyttöä....

Ei ole aihetta valituksiin moisesta.
 
"Misu"
Voi vaatteet haista tai tuoksua jo kaupasta lähtiessäänkin 'hirveille' .
Eli jo lähtömaasta/tehtaalta liikkeeseen tullessan ...

Eli uudenveroinen ja uudenhajuinen voi olla monellatapaa.
Siksihän uudet vaatteet yleensä pestäänkin - varsinkin lasten - ennen käyttöä....

Ei ole aihetta valituksiin moisesta.
Kyllä mulla ainakin jäisi haisevat tuotteet kaupanhyllylle.
 
"vieras"
No eipä se ostajalle kuulu jos siellä tupakoidaan sisällä, kannattaa kysyä ennen huutoa jos on niin herkkä hajuille. Tai jos talossa haisee home tms. siihen myös tottuu. Ellei tällasia riskejä halua ottaa, ei kannata kyllä ostaa käytettyjä vaatteita.
 

Yhteistyössä