huutiksen trokarit?

eli siis miksikään huutispoliisiksi en halua ryhtyä, mutta...
kyllä siellä aika törkeää diilaamista esiintyy :(
liikun itse aika paljon traderassa ja huutiksessa esim meandeja myy yksi tyyppi, joka huutaa niitä traderasta halvalla ja myy huutiksessa ja siis niin, että heti kun kohde menee traderassa kiinni, niin kopioi traderamyyjän kuvan kohteesta ja huutikseen auki, ei voi edes ehtiä tehdä kauppoja siellä loppuun ja saada tuotetta...
saa mut vaan kiukkuiseksi ja en haluais kyllä kenenkään tuommoista bisnestä kannattaa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
eli siis miksikään huutispoliisiksi en halua ryhtyä, mutta...
kyllä siellä aika törkeää diilaamista esiintyy :(
liikun itse aika paljon traderassa ja huutiksessa esim meandeja myy yksi tyyppi, joka huutaa niitä traderasta halvalla ja myy huutiksessa ja siis niin, että heti kun kohde menee traderassa kiinni, niin kopioi traderamyyjän kuvan kohteesta ja huutikseen auki, ei voi edes ehtiä tehdä kauppoja siellä loppuun ja saada tuotetta...
saa mut vaan kiukkuiseksi ja en haluais kyllä kenenkään tuommoista bisnestä kannattaa :(
Oho :eek:

Toi on jo tavallisen törkeetä :$

Täytyyki mennä kurkkiin huutiksen puolelle ketä tarkotat :whistle:
 
juu, tradera on ruotsin huuto.net... ja no ei varmaan ole vaikea äkätä ketä mä tarkoitan, eikä hän ole ainut varmasti, ja eihän se tavallaan kiellettyä ole... mutta mun moraali ei kyllä antais periks...
aina tulee hutiostoksia, mutta mun periaatteena on ostaa omille lapsille vaatetta ja laittaa ne sitten kiertoon..
 
no mäkin tiiän yhden joka ostelee ja varasteleekin kirppiksellä ja kierrätyksessä ja sit myy huutonetissä ja kirppiksellä..ei oikeastaan mulle kuulu mut harmittihan se kun esim mun ja kaverin paikasta oli varastanut(tai ainakaan lappua/rahaa ks. tuotteesta ei koskaan saatu |O )ja sen paljettitopin hinta oli huimat 1e ja eikun yhtenä osana huutonetin vaatepakettiin"ihgu makee.."prkle...
niin ja se ed. myynti mua ei haittaa vaan se varastaminen ja sit myynti :|
mut en jaksa mhk ilmotella
 
no luette vaan sieltä säännöt, tilille on ihan helppo maksaa suoraan, kun vaan myyjä antaa ibanit ja swiftit ja tosiaan postarit ainakin sen 40kruunua... osa kaupoista on auki vain ruotsalaisille huutajille, mutta niihin ei sitten saa tarjottua.. aika harvassa kohteessa voi huutaa loppujen lopuksi suomalaisilla tunnuksilla... =) kokeilkaa, sillä se selvii :D
 

Yhteistyössä