HUUTIKSESSA..

  • Viestiketjun aloittaja katselija
  • Ensimmäinen viesti
papukaijan ruokottomat puheet
Turkoosi ja harmaa eivät ole välttämättä kovin nopeita värejä menemään kaupaksi. (Mä yritin vuosia sitten aikoinaan tosi pitkään saada sellaista siniraidallista puuvillapuseroa kaupaksi, mutta millään ei tärpännyt, vaikka vikaa ei olisi pitänyt olla.) Punainen ja musta tekevät mielestäni kauppansa paljon helpommin, ainakin naisten vaatteissa..

Edulliset lähtöhinnat. Jotkut voivat epäillä, että myyt huonoa. Yllättäen itse olen usein saanut tavaran kaupaksi, kun olen korottanut hintaa!

Muodikas menee luultavasti paremmin kaupaksi kuin vuosien ikäinen. Vanhoista vaatteista vintage ehkä kuitenkin vähän paremmin kuin muutaman vuoden ikäinen, mutta kuitenkin..

"Hauska matkalaukun osoitelappu" sattuu mulla korvaan! 'Hauska' ei ole tavaroista puhuttaessa mitenkään luontevankuuloinen adjektiivi. Ostaja voi ajatella, että olet venäläinen (varsinkin, kun tavaratkin ovat Lappeenrannassa).

Vaatteet ja pikkusälä menevät yleenskin hitaasti kaupaksi. Jos myisit uusinta mallia olevaa matkapuhelinta, huutoja tulisi ihan eri malliin...
 
ap
no en ole myyjä mut katsoin siks kun ovat sen verran lähellä että vois hakea. ja sitä ihmettelin kun ovat halpoja ja ihan lahjaksi sopivaakin.olen häneltä jotain aienmin jo huutanut,
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
Mä en mainosta mitään...ei mua kukaan tällä nimellä huutiksesta löydä :wave:
En muuten mäkään mainosta! Itse asiassa en ole varmaan viimeiseen vuoteen myynyt siellä mitään (tai edes yrittänyt myydä - ostajathan päättävät käykö kauppa). Ja jos tällaisen nimimerkin yrittäisin sinne rekisteröidä, niin saattaisi vaikkapa ylläpito poistaa.. :ashamed:
 

Yhteistyössä