Huutiksesta,miksikähän mulle ei oo tullu meklarista viestiä vaikka kohteeseen tehty huuto?

ja se on siis nyt aamulla sulkeutunut? :/

enhän mä voi ottaa ostajaan yhteyttä ku en tiiä sen yht.tietoja.

ku klikkasin sitä kohdetta niin siinä näkyy se tehty huuto mut eikö siinä yleesä ole myös kauppakumppanin tiedot? :/
 
odota rauhassa
Muutama päivä sitten meni kuutisen tunia ennen kuin viestit tuli läpi. Tuo huutis se jaksaa aina silloin tällöin jumitella. Voi myös olla päivitykset käynnissä.
 
Paras mitä mulle on käynyt oli tässä männäpäivänä, huusin osta heti -tuotteen sillä osta heti -hinnalla. Kohteeseen tuli teksti ylös että tuote on myyty. Kuuna päivänä ei sen koommin sitä tuotetta huutiksesta löytynyt eikä siitä mulle koskaan viestiä sähköpostiin tullut. Myöskään omilla sivuilla ei ole kohdetta siinä listassa missä on kohteet joista en palautetta ole vielä antanut. Enkä tietenkään muista myyjän tunnusta joten en voi edes kysyä mitä tapahtui. Mystistä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Paras mitä mulle on käynyt oli tässä männäpäivänä, huusin osta heti -tuotteen sillä osta heti -hinnalla. Kohteeseen tuli teksti ylös että tuote on myyty. Kuuna päivänä ei sen koommin sitä tuotetta huutiksesta löytynyt eikä siitä mulle koskaan viestiä sähköpostiin tullut. Myöskään omilla sivuilla ei ole kohdetta siinä listassa missä on kohteet joista en palautetta ole vielä antanut. Enkä tietenkään muista myyjän tunnusta joten en voi edes kysyä mitä tapahtui. Mystistä :D
no kerrassaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Paras mitä mulle on käynyt oli tässä männäpäivänä, huusin osta heti -tuotteen sillä osta heti -hinnalla. Kohteeseen tuli teksti ylös että tuote on myyty. Kuuna päivänä ei sen koommin sitä tuotetta huutiksesta löytynyt eikä siitä mulle koskaan viestiä sähköpostiin tullut. Myöskään omilla sivuilla ei ole kohdetta siinä listassa missä on kohteet joista en palautetta ole vielä antanut. Enkä tietenkään muista myyjän tunnusta joten en voi edes kysyä mitä tapahtui. Mystistä :D
no kerrassaan :D
Yritin vaikka millä haullakin sitä etsiä, mutta ei löytynyt avoinna olevista eikä suljetuista.
 

Yhteistyössä