huutiksesta..mitä tekisitte?

yx päivä vähän jo kyselinkin..

möin alkukuusta yhen vaatepaketin (hv ylittyi) no sit laitto viestiä et voiskos ootella lapsilisipäiviin..sanoin että mieluiten oisin toivonu heti maksua mut sovitaan nyt et lapsilisäpäivänä. sen jälkeen ei mitään vastausta enää kuulunu.. no lapsilisäpäivänä laittelin s-postia et onko maksanu..ei kuulunu mitään, sit laitoin tekstaria et voiskos nyt sit maksaa. laitto et oli unohtanu ja maksaa sen et laita se summa niin maksaa.. sit laitoin vielä et maksaa sen sit heti et ehin vielä pe laittaa halvemmilla postareilla.. eipä näkynyt rahoja pe tilillä eikä mitään yhteydenottoa et olis ees maksanu :kieh: Pitäskö vielä laitella sille viestiä vai laitanko paketin uudellee myyntiin ja tälle negan palautteen?
 
nuku
mä laittaisin negan, sen verran huonosti on pitänyt yhteyttä. mua ainakin sekä myyjänä, että ostajana ottaa päähän kytätä jatkuvasti, tuleeko viestiä/rahoja. ja nythän ne postaritkin on kalliimmat, eli sillä vanhalla summalla en postittais.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:
44e+postikulut 7,90e inhottaa vaan kun siinä oli kesäbodeja jotka tuskin nyt enää menee kaupax |O
Voihan kakka :(

Mullakin tuossa oli yhet kaupat ja sai muistutella aika monesti että lunastaa huutonsa. Nyt sanoi että maksanut ja jos ei ma ole rahat tilillä niin negat ja uusiksi myyntiin
 
en kyllä usko et sil on aikomustakaan maksaa... laitan nyt tekstarin ja sanon et paketti menee uudelleen myyntii ja hän saa negan palautteen..eikai se nyt sit miulle mitään negaa voi laittaa? oon kyl ihan asiallinen ollu ja annoin sitä maksuaikaakin mut en enää oottele!
 

Yhteistyössä