Huutis / Miksi He-ve-issä ihmiset eivät huuda ajoissa?????!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Ei ymmärrä ihmisiä!!!!!!
  • Ensimmäinen viesti
Ei ymmärrä ihmisiä!!!!!!
Voi juma noita ihmisiä! Kohteeseen ei tule huutoja. Myyt tuotteen kaverille ja suljet luonnollisesti kohteen ennen kuin se virallisesti sulkeutuisi.

Eikö sitten joku kysele heti perään sähköpostilla. Kun olisi juurikin sen ja sen halunnut. Miksi sitä huutoa ei voi laittaa heti kun löytää kiinnostavan kohteen? PERKELE!
 
vieras77
Itse käyn harvoin Huutonetissä, laitan välillä kiireessä jonkun kirjan merkin ja katselen joskus paremmalla ajalla.. Jos huudon sulkeutumiseen on pitkä aika, en viitsi heti huutoa jättää.. Laitan mielummin viimeisinä päivinä tai minuutteina, niin muistan tarkistaa voitinko huudon.. Ei jää sitten lunastamatta.
 
"vieras"
Sinähän se hätäinen olet. Itse olet sen huudon päättymisajankohdan valinnut ja aina kannattaa odottaa loppuun saakka. Suurin osa huutajista kyttää viime hetkillä, silloin saa edullisesti tai sitten menee huutokilpailuksi.
 
Miksi sitä pitäisi heti huutaa, kun siinä on aika, jolloin tuote pitäisi olla huudettavana. Älä laita niin pitkää aikaa, jos et loppuun asti jaksa odottaa.

en minäkään nyt haluaisi hyvää löytöä (kohdetta) nostaa huudoilla turhan aikaisin näkyviin...
 
"vieras"
Itsekin olen huomannut saman. Myyjänä ärsyttää, mutta toisaalta huutajana toimin samoin. Mitä myöhemmin huutaa, sitä lyhyempi hintakilpailu ja alhaisempi hinta. Jos myyjä sulkee kohteensa aikaisemmin (kuten minä joskus teen), niin en todellakaan ala lähetellä yv:tä vaan nielen tappioni.
 
"tavis"
Peruspsykaa: kohteet, joissa on huutoja, kiinnostavat enemmän. Mieti itse: viisi samanlaista tavaraa myynnissä, yhdessä kaksi huutajaa - minkä kohteen kurkkaat? Eli huudan aina viime hetkellä, koska en halua muita samoille apajille.
 

Yhteistyössä