HUUTISASIAA:teinkö oikein/väärin? Negatiivinen palaute..

  • Viestiketjun aloittaja "Minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti
"Hei"
AP teit ihan oikein. Olen huomannut että oudon monen huutonet käyttäjän tekosyinä on lapsi oli sairaalassa... Jos oikeasti olisi niin eikö sitä voi sanoa suoraan että tilanne on nyt se että lapsi on sairaalassa, haluan lunastaa huutamani tuotteen, voidaanko palata asiaan vaikka 2vko:n kuluttua? Ja että ei pistä tuotetta myyntiin koska aikoo ostaa sen... Eikä se yhden laskun maksaminen niin paljon aikaa vie...
 
Alkuperäinen
Eilen aamulla ilmoitti s-postilla maksaneensa huudot (3vkoa huutojen sulkeuduttua), mutta vielä ei ole maksua tililläni näkynyt.. Huomenna pitäisi kyllä viim.olla, sillä en tiedä mistä pankista maksaa..

Saa nähdä, miten kauan joudun kyselemään sen tilinumeroa että saan rahat hänelle palautettua!
 
saa nähdä
Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen;22033134:
Eilen aamulla ilmoitti s-postilla maksaneensa huudot (3vkoa huutojen sulkeuduttua), mutta vielä ei ole maksua tililläni näkynyt.. Huomenna pitäisi kyllä viim.olla, sillä en tiedä mistä pankista maksaa..
Tähän semmoinen huomio, että joistakin pankeista voi kestää 3-4 päivää rahan siirtyä. Olen nimittäin kerran joutunut olemaan neljä päivää rahattomana, kun erehdyin siirtämään rahaa omalta S-pankin tililtäni osuuspankin tilille. En tiedä missä rahat tappoivat aikaa, mutta luvattoman kauan niillä viipyi... Joskus on siirtynyt yhdessä vuorokaudessa, joskus on kestänyt kauan, sekin vaihtelee, vaikka olisi samat pankit kyseessä.
 
harmillista
Mulla oli outo kokemus tässä just jokin aika sitten. Yks ang.. alkava nick oli huudellut satoja tuotteita alle kuukaudessa :eek: ylläpito sitten sulkikin tunnuksen.

ihan oikein teit.
 
Alkuperäinen
No, eipä näy rahoja tililläni vieläkään... Tuli vaan mieleen, että hän omien sanojensa mukaan on ma-aamuna maksanut ja ma-iltapäivällä selvis hänelle, että olen hänelle negatiiviset palautteet laittanut. Pystyykö tuota tilisiirtoa toisten pankkien välillä perumaan jotenkin?!? Onko mitenkään mahdollista?

Kyllä nyt kypsyttää!!!!
 
SentraaliSantra yhdistää!
[QUOTE="Minä vaan";22027618]Tuota rahatilannetta minäkin mietin.. Mutta miten hän voi minun huutojen päätettyä huutaa noin 5-6 kertaa kalliimman tuotteen ja lunastaa sen, ilmeisesti noutamalla se paikan päältä.. ?![/QUOTE]

Ehkäpä ketjun aloittan sähköposti jää kiinni ostajan palomuuriin/menee roskapostiin. Suurimmalla osalla ihmisistä on toimiva puhelin. Vaikeaa on tosin kuvitella, että kukaan haluaa ostaa negan ja haukkumisen jälkeen.
 

Yhteistyössä