huuto.netin käyttäjät: kuinka isoja vaatepaketteja

tyhjennän kotiani turhasta. omia vaatteita on valtava määrä.

luotan teihin, että tiedätte, miten niitä kannattaa siellä myydä.

miten iso vaatepaketti on liian iso?

mulla olisi 15 farkut, 25 mekko/tunika/paita yläosaa, villatakkeja, ulkotakkeja jne.

toisin sanoen kaikkea löytyy.

miten niitä kannattaisi jaotella?

ja tärkein kysymys, miten saan lisättyä kohteisiin useita kuvia, kuten muillakin on, jokaisesta vaatteesta esim erikseen?

suuret kiitokset vastaajille!
 
joku?

meneekö siellä kaupaksi esim 100 vaatteen paketti?

vaatteet on tätä päivää ja ok-kamaa.
Riippuu hinnasta. Jos myyt sen 50 eurolla niin varmasti menee. Jos haluat siitä 200+€, niin rupeaa olemaan melko vähän ostajia.

Mä laittaisin nuo 25 yläosaa ja 15 alaosaa ehkä...hmmm...vaikka 3 pakettiin. Puntaroi vaatteet ja katso myös vähän siitä. Meinaan että menis myös postikulullisesti hyvin.
 
[QUOTE="vieras";22880013]Ei ehkä kannata laittaa 15 farkkuja samaan pakettiin? Muuten kuulostaa ihan hyvälle, voithan mainita otsakkeessa määrän.:)[/QUOTE]

no meneekö vaatteet kaupaksi parhaiten paketteina vai olisiko järkevää laittaa esim jokaiset farkut omana kohteenaan?

koetin selailla sitä huuto.netiä mutta tuntuu että siellä on mielettömän paljon kaikkea, että miten ylipäätään joku sieltä voisi kohteeni löytää...
 
"irkku"
Jos vaan jaksat niin mahd. pieniä paketteja, ei todellakaan kannata useampaa kymmentä samaan.

Mitä enemmän kuvia, sen parempi. Sikaa säkissä ei osta kukaan. Tietysti riippuu myös pyytämästäsi hinnasta. Kannattaa myös satsata siihen mainostamiseen, eli ostaa vaikka pari kohdetta siihen otsikkolistaukseen. Saa huomattavasti enemmän huomiota ja sitä kautta joku saattaa löytää muutkin kohteesi.

Oon itse suosinut lähinnä yksittäisiä kohteita, sekä myydessä, että ostaessani. Mut tästäkin voi olla tietty montaa mieltä...
 
no meneekö vaatteet kaupaksi parhaiten paketteina vai olisiko järkevää laittaa esim jokaiset farkut omana kohteenaan?

koetin selailla sitä huuto.netiä mutta tuntuu että siellä on mielettömän paljon kaikkea, että miten ylipäätään joku sieltä voisi kohteeni löytää...
Mä en jaksa selata niitä tuhansia yksittäiskohteita. Mutta toisaalta ei niitä juuri mun makuun olevia vaatepakettejakaan joka päivä näe. Eli ympäri mennään, yhteen tullaan.
 
Riippuu hinnasta. Jos myyt sen 50 eurolla niin varmasti menee. Jos haluat siitä 200+€, niin rupeaa olemaan melko vähän ostajia.

Mä laittaisin nuo 25 yläosaa ja 15 alaosaa ehkä...hmmm...vaikka 3 pakettiin. Puntaroi vaatteet ja katso myös vähän siitä. Meinaan että menis myös postikulullisesti hyvin.
no entäs kun ajattelin laittaa vain nouto? asun espoossa keskeisellä paikalla ja voin myös viedä työpaikkani lähelle joka on keskeinen paikka helsingissä. mulla ei ole edes vaakaa ja siihen postitusrumbaan en millään tahtoisi. olen aiemmin myynyt siellä vauvan kantokopan, rintapumpun jne vauvantarvikkeita ja koska toimitustapa on ollut nouto niin ovat hakeneet ne minulta kotoa.

e halua vaatteista juurikaan mitään, en myy niitä rahan takia vaan siksi että saan kaappeihin tilaa.
 
joku kirjoitti että "sikaa säkissä ei osta kukaan". mulla on siellä tällä hetkellä yksi kohde, joka sisältää tosi paljon vaatteita. vaatteista on vain yksi kuva, jossa ne ovat sängyllä eli se ilmoituskuva, jonka siihen saa ja silti siihen on tullut pari huutoa. en ole edes kuvaillut kaikkia tuotteita siihen tekstiin.

huomasin että samansisältöistä paketeista, joissa on samoja vaatteita kuin minulla myynnissä on huudettu huikeita summia. vaatteista on noissa paketeissa yksittäiskuvat ja veikkaan, että se vaikuttaa asiaan. eli miten niitä lisäkuvia laitetaan siihen kuvauskenttää?
 
dd
mulla oli 50 vaatteen vaatepaketti. LH 50€, ei hv. sain 160€ enemmän kun luulin.
huh huh :)

tee monta ns. pienempää vaatepakettia? oisko ideaa. ja käytä aijaa.com kuvien lisäykseen.
 
[QUOTE="vieras";22880330]laine, annatko vinkin millä hakusanalla tuon sun pakettisi huutiksesta löytää?[/QUOTE]

no se ei ole siellä vielä vaan isoissa kasoissa pitkin olohuoneen lattiaa :) siis nämä mun vaatteeni. se olemassa oleva on lasten vaatteita.
 
"vieras"
joku kirjoitti että "sikaa säkissä ei osta kukaan". mulla on siellä tällä hetkellä yksi kohde, joka sisältää tosi paljon vaatteita. vaatteista on vain yksi kuva, jossa ne ovat sängyllä eli se ilmoituskuva, jonka siihen saa ja silti siihen on tullut pari huutoa. en ole edes kuvaillut kaikkia tuotteita siihen tekstiin.

huomasin että samansisältöistä paketeista, joissa on samoja vaatteita kuin minulla myynnissä on huudettu huikeita summia. vaatteista on noissa paketeissa yksittäiskuvat ja veikkaan, että se vaikuttaa asiaan. eli miten niitä lisäkuvia laitetaan siihen kuvauskenttää?
Yksittäiskuvat vaikuttaa mutta kyllähän se nouto rajaa enemmän ihmisiä pois. Suuri osa ostajista asuu muualla kuin Espoossa ja olisi valmis maksamaan ne postikulut jos tavara on hyvälaatuista.
 
[QUOTE="vieras";22880368]Yksittäiskuvat vaikuttaa mutta kyllähän se nouto rajaa enemmän ihmisiä pois. Suuri osa ostajista asuu muualla kuin Espoossa ja olisi valmis maksamaan ne postikulut jos tavara on hyvälaatuista.[/QUOTE]

olet oikeassa ja olen sen kyllä tiedostanut silloin joskus aiemmin myydessäni. silti kaikki meni kyllä kaupaksi.

ilmeisesti siis pakkaatte tuollaisia paketteja johonkin tosi isoon pahvilaatikkoon? töistähän sellaisen tyhjän voisi jostain löytää ja posti on kyllä tuossa vieressä. ehkä mun pitää harkita jos teen ilmoituksesta kunnollisen kuvineen päivineen niin sitten voisin kai myös tuon postitusvaivan nähdä.

aika paljon liikun myös autolla eli periaatteessa täällä alueella voisin kai myös viedä kotiin pienellä bensarahalla. se ei taida olla kovin yleinen toimitusmuoto :)
 
mulla oli 50 vaatteen vaatepaketti. LH 50€, ei hv. sain 160€ enemmän kun luulin.
huh huh :)

tee monta ns. pienempää vaatepakettia? oisko ideaa. ja käytä aijaa.com kuvien lisäykseen.
tuosta aijaan käytöstä: tutkin sitä kuvanlisäämistä, siihen lisäystoimintoon pitää laittaa kuvan www-osoite eli jos lataan kaikki vaatteet aijaahan niin sehän antaa muistaakseni 5 vaihtoehtoa niistä linkeistä.

mikä niistä viidestä on se linkki/www-osoite, joka kannattaa laittaa?

olisin tosi kiitollinen, jos joku osaisi kertoa.
 

Yhteistyössä