Huuto.netistä tietävät huomio!

Onko kuinka yleistä että on tuplatunnukset? Siis että kun myyjä ei meinaa saada haluamaansa hintaa tuotteesta niin rupeaa vastahuutajaksi tuplatunnuksilla? Ja jos tätä ylläpidolta kysyy niin miten nopeasti vastaavat?

Kiitos.
 
Kyllä niitä on.
Huomaa melko helposti ne nollapalautteiset korottelijat; Kohteen sulkeutumisen jälkeen ei palautetta ilmesty ja pian tuote on uudelleen myynnissä :| .
En hyväksy tuplia, ne kannattaa ilmoittaa aina ylläpidolle! :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
en tiiä.. ylläpito poistaa kyllä heti kaikki jos tietävät!! mä en tota hyväksy enkä ymmärrä, mutta mä oonkin ihan liian sinisilmäinen nykymaailmaan... :/
no mullon vähän sama juttu. eli ei oo tuplatunnuksia sielläkään. mulla vaan on yks epäilys ja lähetin siitä ylläpidolle meiliä. kun kävin kirjeenvaihtoa yhden myyjän kanssa (olin ainoa huutaja) hänen kohteestaan ja kysyin että sulkeeko kohteen jo minun huudostani (kun ei ollut tullut muutamaan päivään muita huutoja ja tuossahan lukee että sulkeutuu joko ajan päätyttyä tai 5 min. viimeisestä huudosta) niin vastasi että ei sulje, että odottaa loppuun asti koska on ite kuitenki maksanu tuotteesta käytettynä paljon enemmän.

ja nyt sitte ykskaks ilmesty toinen huutaja jolla ei ole lähihistoriaa ollenkaan, muutama kohteen on myyny ja nekin viimevuonna. yhden alkuvuonna. joten hälytyskellot vaan pärähti soimaan ja tuli semmonen tunne että myyjä huusi toisilla tunnuksillaan että saa hintaa hilattua ylöspäin... joo, ja mulla nää vaistot on yleensä oikeessa... joten jäämpä oottelemaan että mitä tapahtuu.
 
Ei kait tuo ole homma eikä mikän laittaa halutessaan tuplat :/ Vielä ku valehtelee osoitteensa, nii ei ylläpito tee niille tunnuksille mitään. Tällainenkin on vastaan tullut. Tuplatunnuksella pistearvo -5 ja ainoa positiivinen oli sitten "viralliselta" tunnukselta, hyvin epätyypillinen sellainen ("Thänks" - "juu, eipä mitään")
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Ei kait tuo ole homma eikä mikän laittaa halutessaan tuplat :/ Vielä ku valehtelee osoitteensa, nii ei ylläpito tee niille tunnuksille mitään. Tällainenkin on vastaan tullut. Tuplatunnuksella pistearvo -5 ja ainoa positiivinen oli sitten "viralliselta" tunnukselta, hyvin epätyypillinen sellainen ("Thänks" - "juu, eipä mitään")
oho! :eek:

selvä. mä katon loppuun asti ja jos vielä tuote kiinnostaa niin sitte korotan viimehetkellä. katotaan sitte että myykö vaiko eikö ;)

mä tuun sitte tänne kertoon että miten akan kävi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
no kuulostaa aika klassiselta vedätykseltä.. tota mä en just ymmärrä, ku mä myyn vaan huudossa sellaista josta haluan päästä eroon, ja laitan hinnan siihen millä olen niistä valmis luopumaan! :/
niin, aivan! miksei voi jo lähtöhintaa laittaa semmosta että kun sen joku huutaa niin on sitte hyvä mieli.

:headwall: :headwall: :headwall:
 
Vieras
Kummallista, että hälytyskerrot pärisee kaikilla koko ajan.. Voihan se toinen tyyppi ihan oikeasti voinut löytää huuto.netin uudelleen, tai ettinyt juuri tuota kohdetta 2 vuotta!. Olisi varmaan kiva, että huijariksi epäiltäisiin sinuakin, kun tulisit parilla palautteella huutamaan kohdetta. Jotain rajaa, kun ei sullakaan ole tuon enempää näyttöä, ugh!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kummallista, että hälytyskerrot pärisee kaikilla koko ajan.. Voihan se toinen tyyppi ihan oikeasti voinut löytää huuto.netin uudelleen, tai ettinyt juuri tuota kohdetta 2 vuotta!. Olisi varmaan kiva, että huijariksi epäiltäisiin sinuakin, kun tulisit parilla palautteella huutamaan kohdetta. Jotain rajaa, kun ei sullakaan ole tuon enempää näyttöä, ugh!
ai sielläkös sinä myyjä majailetkin :D

sori, mutta en ala tässä julkisella keskustelupalstalla kertoilemaan mitä kaikkea näyttöä mulla on. joten ihan itseksesi vaan saat siellä huudella.

ja huom. ne on hälytyskeLLot eikä hälytyskeRRot....
 
Siis jotkut tekee sitä että odottaa viimiseen asti ja huutaa vasta viime minuuteilla, että hinta ei pääse "turhien" omien huutojen takia nousemaan..
Itse en ole törmännyt tupliin, ainakaan tietoisesti, hetken aikaa mietin että olisiko kerran ollut joku tälläinen tuplatunnus tai myyjän ystävä huutamassa mun kanssa rattaista, mutta oli sitten seuraavalla viikolla toisista samanlaisista huutamassa et kai hänkin vaa olis ne halunnut.

Kannattaa ennen ku alkaa huutamaan päättää paljon on valmis maksamaan ja huutaa siihen asti, mikäs siinä jos tuplatunnus-tyyppi huutaa itse sen yli, ehkä sitten ku tuote uudestaa tulee myyntiin on ottan opikseen..
 

Yhteistyössä