Huutonetistä? Jos vastaus on että lue ohjeet niin älä avaa tätä:)

  • Viestiketjun aloittaja ankis
  • Ensimmäinen viesti
ankis
Aloittelevainen käyttäjä olen ssis. Mulla on 6 palautetta ja pistearvo on 3. miksi? mistä niitä pisteitä tulee? Neljältä eri myyjältä on palautteet. miten jotkut saa palutteeseen laitettua "peukun ylöspäin"?
kiitos?
 
Vieras
Saat yhden pisteen yhdeltä kauppakumppanilta, vaikka hän antaisi sinulle 3 palautetta. Tämä voi selittää miksi pisteitä on vähemmän kuin palautteita.

Huutonetin etusivulla on (muistaakseni vasemmalla alhaalla) kohta, josta pääsee tunnistautumaan ja saa sen peukun nimimerkin perään. Maksaa tosiaan hieman, mutta nyt saa 2 e huutotilille, joten ei menetä mitään. Sen jälkeen pääsee lähettämään edullisia huutopaketteja.
 
ankis
Mutta onko sillä peukulla periaatteessa mitään merkitystä?
ja mikä kerryyttää pisteitä? Luulin että saa aina uudelta palautteen antajalta mutta ei koska mulla on 3 pistettä mutta 4 eri palautteen antajaa. Voiko antaja päättää saanko pisteen vai miten ne määräytyy?
 
piparminttu
Minulla on tuo peukku.Ja minusta siinä on hyötyä esim.yksityisviestien käytössä ja ym.Pisteet kertyy kaupanteossa eli palaute ostajan/myyjän välillä.Samalta myyjältä ssa vain kerran palautetta.
Ja huom :attn: kaikki eivät anna palautteita.Se ei ole pakko vaan vapaaehtonen mutta suositeltavaa.
 
piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja ankis:
Miksi mulla siis 3 pistettä kun on 4 eri palautteen antajaa? Eikö kuuluisi oll a4 pistettä?Vääntäkää rautalangasta? :)

Olet tehnyt jonkun kanssa 2 kauppaa silloin tulee häneltä tulee 2 palautetta mutta vain saat 1 pisteen.Selitinkö vaikeesti :D
 
Eli sä olet ostanut useampia tuotteita yhdeltä myyjältä?? Eihän tuo silloin ihme ole, kuten jo moneen kertaan sanottu; jos olet käynyt kauppaa neljän myyjän kanssa, joista vaikka kahdelta olet ostanut 2 tuotetta kerrallaan, saat 6:sta tuotteesta palautteen mutta pistearvoa se nostaa vain korkeintaan tuolla neljällä. Ja tietysti negatiiviset palautteet vähentää tuota pistearvoa?
 

Yhteistyössä