huutonetistä

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Jeba"
Voit laittaa aina kohteeseen, että vain tietyn pistearvon ylittäneet huutajat voivat huutaa kohdettasi ja myös taisi olla sellainen napukka että vain tunnistautuneet käyttäjät voivat huutaa kohdettasi.
 
"vieras"
^ Noilla ei mun mielestä kuitenkaan voi estää esim. sellaista tunnistautunutta henkilöä, jolla on vaikka tuhansia positiivisia palautteita mutta vaikka viimeisen parin viikon aikana kertyneitä negatiivisia. Koska enimmäkseen hänen palautteensa ovat positiivisia koko huutisajalta.
 
"aloittaja"
[QUOTE="Jeba";23514536]Voit laittaa aina kohteeseen, että vain tietyn pistearvon ylittäneet huutajat voivat huutaa kohdettasi ja myös taisi olla sellainen napukka että vain tunnistautuneet käyttäjät voivat huutaa kohdettasi.[/QUOTE]

okei,pitää tutustua tarkemmin vielä. jännittää kun yks huutajista on saanut paljon negatiivisiä palautteita lunastamattomista huudoista,mut huutajat taas eivät.jos sit voittaa ja ei lunasta huutoaan.
 
Mulla kävi vasta niin kun myin ison läjän vauvanvaatteita että muutama huutaja huusi kilpaa. Tää yks korottaja oli just sellanen jolla oli hulluna negoja - just jättäny lunastamatta. Olin ihan varma että tää nostattaa hintaa ja jättää lunastamatta. Olin jo päättänyt ilmoittaa ylläpidolle jos näin käy, mutta yllätys-yllätys huutaja maksoi seuraavana päivänä huutonsa.
 

Yhteistyössä