Huvittaa - Minulle jos kertoo salaisuuden, niin levitän tiedon tehokkaamin kuin keskusradio :)

  • Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Meillä on sukulainen, jolle tiedän kaksikertaa tänävuonna kerrotun asian, joka on asianosaisille intiimi ja tarpeen saattaa nopeasti koko suvun tietoon. (Toisella kertaa kyse oli meidän perheen asiasta, josta mies soitti hänelle, jotta välttyi itse soittamasta isälleen ja selittelemästä kaikille erikseen) Tämä sukulainen kun on tehokas tapa levittä asiat niin, ettei tarviitse kertoa kaikille erikseen :LOL: Samalla asiat ikäänkuin varmistuu, kun hänelle kertominen on eräänlainen vahvistus, asian julkistaminen kaikinpuolin :D :saint:
Minä luulen, että minua voidaan ko.tarkoituksen ehkä myös käyttää, mutta ei se haittaa:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Niinpä, mutta muistappa että se olet sinä, joka viimeisenä itket! Tollasilla räpätäteillä kun on kyky kerätä vihamiehet ympärilleen!
En ole juoruämmä, on vaan pakko päästä jakamaan mielenkiintoiset tiedot toisten kans ja kun kyse ei ole negatiivista asioista, niin haitanneeko tuo??

Minua oikeasti huvitti eilen miten nopeasti tulee kerrottua ...


Hmm. Minun mielestä on juoruamista vaikka ei kyse olisikaan negatiivisestä asiasta. Jos pyydetään että ei kerrota kenellekkään niin silloin asia pitäisi osata pitää salassa, oli aihe millanen hyvänsä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huldat:
Ja asian ydin oli?
No, halusin jakaa tämän osan, että miten huvittavana tuon voisi nähdä, mutta en kai onnistunut sitten.

Mie kyllä ymmärsin tuosta sen huumoripuolen :D . Mutta se nyt on ihan selvä asia, että täällä ilman muuta leimataan huonoks ihmiseks kuka tahansa :LOL: ja otetaan joka helkutin asia niin taivahan tosissaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huldat:
Ja asian ydin oli?
No, halusin jakaa tämän osan, että miten huvittavana tuon voisi nähdä, mutta en kai onnistunut sitten.

Mie kyllä ymmärsin tuosta sen huumoripuolen :D . Mutta se nyt on ihan selvä asia, että täällä ilman muuta leimataan huonoks ihmiseks kuka tahansa :LOL: ja otetaan joka helkutin asia niin taivahan tosissaan.
Kiitos, hyvä että joku edes ymmärsi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olet aika inhottava ihminen. toivottavasti et kuulu mun kaveripiiriin.
Viitaten aiemmin kertomaani, niin ei tätä meidän sukulaista ainakan varsinaisesti inhottavana pidetä. Hyväntahtoinen hölmö on oikeampi termi. Hänestä pidetään, mutta koska piirre tiedetään, ei hänelle ihan kaikea aina kerrota.

Ja lisään viellä, että piirrettä todellakin pidetään huvittavana :D
 

Yhteistyössä