Huvittaisi mennä huomenna pitkästä aikaa käymään yöelämässä, mutta en saa seuraa kenestäkään.

En edes tiedä koska olisin viimeksi ollut. Palstan mammat nyt ei voi mua asiassa auttaa, mutta pitipä saada tämäkin asia purettua johonkin:).
En erityisemmin tykkää biletyksestä, mutta joskus olisi ihan kiva mennä. Olen kuitenkin vasta 24v ja viimeksi olen ollut bilettämässä..ööö vuosia sitten? Ei koskaan ole ketään kaveria, kuka lähtisi. Mun muutamat kaverini ovat sellasia, jotka eivät missään nimessä käy baaressa tms, yksi asuu ulkomailla ja yhdellä pieni vauva.
 
ähis
Mää olen kohta puoliin 33 vuotta. Ja en ole ollut baareissa aikoihin siis illalla/yöllä, varmaan kohta 5 vuoteen. Saatan mennä joskus kaverin kanssa lauantai päivisin käymään "parantamassa" maailmaa.
 
"viivi"
Aika usein sama ongelma kun muutin reilu vuosi sitten toiselle paikkakunnalle ja täältä ei vielä hirveän montaa kaveria löydy. Noh synttäreinä viimeistään pääsee bilettämään itse :)
 
tirkku
MENE YKSIN!! Mäkin ajattelin ennen et en mee yksin mutta mentävä on kun kukaan ei koskaan lähde.No en ole minäkään vuosiin käynyt mutta kun nyt elelen sinkkuna niin olen mennyt yksin,kun otaa pohjat kotona niin kyllä se siitä lähtee.Aina ei siellä baarissakaan seuraa saa mutta juttelee sitten vaikka baarimikon tai järkkärin tai dj:n tai jonkun muun ryhmään kuuluvan.Sä olet nuori joten mene,mä olen nyt 31 ja ei mua oikeesti kiinnosta mutta ei siitäkään tule mitään et istun yksin koneella kaikki viikonloput,mun oli kans mielessä et menen huomenna mutta olen ollu 2 viikkoa kipeä ja vieläkin olo vähän heikko ni en tiedä menenkö.Sitte ku sä olet 30? ni ei sua ees kiinnosta mennä enää yhtään,ei muakaan mutta menen pakosta.
 
Saman on saanut huomata kun ei ole muutomiin vuosiin ollut missään menossa :)

Tosin kesällä kun olin lähdössä ilman miestä liikenteeseen sain ilokseni huomata, että kysymällä kuka lähtis mukaan kavereisa löytyi mukavaa seuraa siksi illaksi, että ei mua ihan kokonaan olla unohdettu kuitenkaan :D
Siis mun kaverit kyllä käy baareissa. Pitäis varmaan itse vaan tyrkyttää itseään mukaan niin joskus pääsiskin..
 
"hep"
Missäspäin bileseuraa kaivataan? Itellä sama ongelma ja voisin kyllä lähtee ihan randomilla pitämään hauskaa ihan tuntemattomanki kanssa.. siinähän sitä tutustus :)
 
Miehellä on aina urheilujuttuja viikonloppuisin ja nytkin sunnuntaina aamusta heti peli. En mä tosin mieheni kanssa lähtisikään. Ei ole tippaakaan biletyshenkinen ja jos me sinne kimpassa mentäisi, mies lähtisi tasan mun takia sinne. Tanssimaankaan sitä ei saisi.
Olisi niiiin kiva edes kerran kolmessa vuodessa käydä vaan hengailemassa, vähä tanssimassa ja höpöttelemässä jonkun kanssa.
En tiedä olenko liian hissukka lähtemään yksin. Varsinkin kun Vaasassa on niin helkutin sisäsiittoista porukkaa.
 

Yhteistyössä