Huvittavin facebook kaverisi?

  • Viestiketjun aloittaja kauniit ja notkeat
  • Ensimmäinen viesti
mie
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
niin juu, onha mulal kaverina yks miespuolinen joka päivittää ihan kokoajan statusta...

mitäs tänään tiedossa?

10min. ketään lähdössä radalle?
10min. jos menis saunaan.. olisko kavereita mukaan?
20min. saunassa käyty.. tylsää...
10min. kukaan lähdössä ulos...
10min. tylsää kotona kun kukaan ei lähde mihinkään...

tai
jos jossain jotain tapahtumaa niin saa soitella
10min. tekeeks kukaan mitään tänään...?
10min eiks kukaan lähtis bilettään?

:headwall: :headwall: se on sinkkumies ja jaksaa siis tota päivittäin... ei vissiin tajua että on melko säälittävää facebookissa kerjätä kavereita ulos...
Hah, tää oli ihan paras:)))
 
hilux
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
minullakin pari kaveria joilla on kokoajan helvetin tylsää ja väsyttää.koskaan ei mitään positiivista tekstiä tule.kerjätään vaan sääliä ja halauksia niillä narinoilla.Olen kyllä huomannut että kukaan ei jaksa enään niihin vastata kun on jatkuvaa toi kinuaminen.
Sitten eräs tosi tuhti emäntä on kaverina ja hänellä päivitykset on kokoajan syömisten kertominen.En ymmärrä miten edes kehtaa jatkuvasti kertoa mitä milloinkin syö!!
Onneksi sua sentään huvittaa :).
 
Ilman nimimerkkiä
No yksi kaveri ärsyttää siinä mielessä, että se päivittäin ihan tauotta... Kun syö aamupalaa (mitä syö), mielialat, ostokset, millaiselle jumppatunnille menee + myöhemmin oliko hyvä tunti + laittaa ainakin kolme biisiä youtubesta, jotka tunnilla soitettiin. Paljon päivityksistä liittyy liikuntaan ja ylipäänsä on muka niiiiiin liikunnallinen ja niiiiin terveellistä elämää viettää (on kuntoklubilla töissä, joten ylläpitää tätä illuusioita facebookissa), vaikka ylipainoa on reilusti...jaa ilmeisesti päivittämättä ne hetket kun määttää kolmatta suklaalevyä napaan päivän aikana.
 
ei niin paha, mutta..
Eniten ihmetyttää 3 kaveriani. Liittyivät ryhmään "teen ruokaa, leivon, siivoan vaikken sitä facebookissa ilmoitakaan (tai jotenkin näin)", vaikka ennen kertoivat aina kaikki ruuat ja siivoilut. Huvittavinta on se, että ryhmään liittymisen jälkeen sama homma jatkuu. Eli "lasange uunissa", "lihapullat uunissa" jne. Logiikka? Vai mikä tuo ryhmä sitten on?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei niin paha:
Eniten ihmetyttää 3 kaveriani. Liittyivät ryhmään "teen ruokaa, leivon, siivoan vaikken sitä facebookissa ilmoitakaan (tai jotenkin näin)", vaikka ennen kertoivat aina kaikki ruuat ja siivoilut. Huvittavinta on se, että ryhmään liittymisen jälkeen sama homma jatkuu. Eli "lasange uunissa", "lihapullat uunissa" jne. Logiikka? Vai mikä tuo ryhmä sitten on?!
Hahaa, mun kamulistalla on kans näitä. Nooh, saanpahan ite vinkkiä mitä kannattas kokata :LOL:
 
*
Ex. Tavannut jonkun neidon netissä ja nyt ne vaihtelee siellä sydämiä ja kullittelee toisiaan. Muuten ihan jees, mutta eivät ole tavanneet toistaseks ainakaan. Mua tää huvittaa. Ei varmaan muiden mielestä niinkään :D
 
Miuski harmailee
Mä oon pitänyt aika tarkkaa seulaa sille, ketä haluan fb:ssa kaverikseni. Kuitenkin tuli hyväksyttyä lukiokaveri, joka nyt nelikymppisenä äitiä elää teinielämää. Flirttailee kaikkien miesten kanssa (on eronnut kyllä itse, että ihan sallittua sen puolesta ) , laittaa hirveitä kännäyskuvia jne. Statuksen päivitykset ovat tyyliin goooooooood moooooooring World!! Tai sit valitusta, kun on niin tylsää jne. Ja noita youtuben videoita laittaa kasaribiiseistä tuhansittain. Jotenkin käy parka sääliksi, vaikka niin hän varmaan säälii mua ja mun elämäntilannettani myös.
 
hahhah!
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
mulla yksi sellanen teko/ylipirtee kaveri jolla kaikki statukset jotain ihanaa mahtavaa sain sitä ja tein tätä ja kaikki menee aina niin ihanasti... jotenkin vaan riepoo välillä
Meillä taitaa olla sama kaveri;)
mullakin taitaa olla sama kaveri, ei olis mikkää mahdottomuus,kun sillä on 400 kaveria, se pyytää kaverikseen ihan kaikkia, jopa jos se käy lääkärissä,se pyytää sitä lääkäriä ;) Ja just, tilapäivitykset luokkaa: Ihanaa,niin ihanaa..
 
just näin
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
mua ärsyttää yli kaiken nää jotka kirjoittaa esim. "paha olla, itkettää". sit seuraa 20 kysymystä että mitä nyt, mikä on? ja sit tulee "muuten vaan" tai "väsyttää". mä en enää kysy mitään. :kieh:
niinpä! esitetään nii hemmetin salamyhkästä- sitten kun kysyy, ei voi vastata! Mitäs sitten kirjottaa sellasia juttuja, jos ei halua kenenkään kyselevän, tai saatika sitten viitti vastata...
 
Alkuperäinen kirjoittaja just näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
mua ärsyttää yli kaiken nää jotka kirjoittaa esim. "paha olla, itkettää". sit seuraa 20 kysymystä että mitä nyt, mikä on? ja sit tulee "muuten vaan" tai "väsyttää". mä en enää kysy mitään. :kieh:
niinpä! esitetään nii hemmetin salamyhkästä- sitten kun kysyy, ei voi vastata! Mitäs sitten kirjottaa sellasia juttuja, jos ei halua kenenkään kyselevän, tai saatika sitten viitti vastata...
Mul o yks samanmoinen naamiskaveri..
Mut sen oon oppinut et jos o joku oikeesti vialla/hätänä niin hä ei vastaa tilaansa mitään sen kummempaa..
Chatin kautta yleensä avautuu.
 
huh hei
no on eräs vanha koulukaveri.. joka joka aamu laitaa saman jutun..
"pitääpä ruveta aamukahville, aamu tupakalle. sit siivoon tän kämpän ja rupeen neulomaan ja katon leffan.. siinähän tää päivä sit meneekin :)".
sit valittaa miten on tylsää ja ei kukaan käy kylässä.. yksi kerta täräytin"mene töihin tai opiskelemaan".. hitto lapseton nuorinainen jonoin 10v työttömänä.. ei sitä edes kiinnosta mutta valittaa pitää...
 
Yks vinkuja, jonka poistin listalta tosin tuossa jokin aika sitten. Sillä oli ainakin kerran kuukaudessa jotain tyyliin; "Itkusta ei tule loppua" tai "Ei, ei, ei, tämä ei saa olla totta, nyt sattuu, miksi näin?" tms. Sitten kaikki tollot tietenkin kyselemässä että mitä mitä mitä on tapahtunut, niin vastaus oli joku "Mummon kaiman naapurin kissa oli kuollut" tai että "Veljeni lapsuuden kaveri on kuollut, en ole kyllä nähnyt häntä kymmeneen vuoteen, mutta itkusta ei tule loppua"
Ja toinen mikä ärsyttää on se jeesuksen ja siunausten tuputtaminen. Itsekin tavallani uskon, mutta voi että on rasittavaa lukea raamatun tekstejä joka käänteessä ja siunausta toivotellaan vähän väliä milloin kellekin. Jeesus antaa vain parasta! Jeesus antaa vain sen minkä jaksaa kantaa" jne....
 
harmauduin koska hänkin palstailee
Mä en jaksa enää yhden kaverin statuksia, koska sillä on koko ajan ranteet auki- mieliala asiasta kuin asiasta. Enkä jaksa enää niitä sen itsemurhaan viittaavia vihjeitä. Sellaisia, että kaikki varmasti huolestuis, vaikka se ei itelleen mitään aio tehdäkään, kunhan tahtoo draamaa ja sääliä.
 
Minni
Mulla on tarkkaan harkittu joukko kavereita naamakirjassa, mutta silti niistäkin pari on alkanut ärsyttää ja niiden statukset on piilossa..

Toinen on semmonen, joka kuuluu vaikka mihin yhdistykseen, toimikuntaan, järjestelee tapahtumia jne. Ja siltä satelee jatkuvasti tapahtumakutsuja ja omaa statustaan se päivittää useasti päivässä mainostaen ja muistuttaen tapahtumistaan.. Sillä itsellään on melkein tuhat kaveria, että sikäli ymmärrän, että sen pitää ahkerasti muistuttaa, että kaikki varmasti huomaavat.. Mut en ollut tajunnut, että se on tommonen häirikkö!

Toinen on just semmonen perinteinen "miljoona-statuspäivitystä-päivässä". Eli "Syön tässä aamupalaa". "Aamupala syöty, lähden lenkille", "Tulin lenkiltä, oli kiva ilma" "Mitähän sitä sitten tekisi, taidan tehdä ruuan valmiiksi" " Ruoka tehty, päiväkahvin keittoon". Ja sitten se kaiken lisäksi tykkää itse omista statuksistaan :)
 
No mulla on yks... tulee kyllä huono omatunto heti, kun tästä täällä kirjoittaa eli oon kyllä aika tylsä tyyppi, kun fb-kavereitani arvostelen :ashamed:
Mutta siis ihminen joka tekee aloituksia tunnin välein:

-Elämä on iiiihhhaaanaaa!!!!<3 <3 =))))))))

-Joo voi saa..voi hel...voi prkl... painukaa itte!!!!

-Kaikki kostetaan!!!!!!!!!!!!

-Oon niin onnellinen jee, ihanaa!!!! Love <3 <3 <3 =))) :)))) :DDDD

-Kyl te viel kärsitte, viimeinen tuomio tulee. painukaa helv... tiedät kyl mistä puhun. PRKL!!!

Jne. Eli tunnin välein tulee ihan eri mielialalla tekstiä. Kuulostaa melko oudolta kyllä

:|
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmauduin koska hänkin palstailee:
Mä en jaksa enää yhden kaverin statuksia, koska sillä on koko ajan ranteet auki- mieliala asiasta kuin asiasta. Enkä jaksa enää niitä sen itsemurhaan viittaavia vihjeitä. Sellaisia, että kaikki varmasti huolestuis, vaikka se ei itelleen mitään aio tehdäkään, kunhan tahtoo draamaa ja sääliä.
Joo, yks tämmönen löytyy tutuista mullakin. Kukaan ei enää edes jaksa kommentoida kun sillä on joka viikonloppu jotain "tabuja naamaan, beretta on ladattuna".... Hohhoijaa... On niin itsarin partaalla että!
 

Yhteistyössä