Hyh hyh Sipulia..

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Mä näin unta, että bannasin koko palstan. En muutes meinannut uskaltaa avata aamulla konetta. :xmas:
Mä oon nähnyt unta et päätön asui mun naapurissa jonkun mamma81 tyylisen nikin kanssa ja sit ne yritti tappaa mut kun mä olin saanut selville jotain niiden salaisuuksia liittyen johonkin laittomaan..
Oli vähän sekava uni :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Mä näin unta, että bannasin koko palstan. En muutes meinannut uskaltaa avata aamulla konetta. :xmas:
Mä oon nähnyt unta et päätön asui mun naapurissa jonkun mamma81 tyylisen nikin kanssa ja sit ne yritti tappaa mut kun mä olin saanut selville jotain niiden salaisuuksia liittyen johonkin laittomaan..
Oli vähän sekava uni :xmas:
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Mä näin unta, että bannasin koko palstan. En muutes meinannut uskaltaa avata aamulla konetta. :xmas:
Mä oon nähnyt unta et päätön asui mun naapurissa jonkun mamma81 tyylisen nikin kanssa ja sit ne yritti tappaa mut kun mä olin saanut selville jotain niiden salaisuuksia liittyen johonkin laittomaan..
Oli vähän sekava uni :xmas:
:D Joskus tulee aivan outoja unia, jännä kun palstakin tulee tuonne alitajuntaan. :D
 
viime yönä palstailu kävi ihan työstä...olin lääkäriin menossa kun samaan aikaan tajusin et mullahan on myös hammaslääkäri yhtäaikaa klo 14. Klo oli kahtakymmentä vaille kaksi kun meinasin mennä lääkäriin ja sanoon et mulla on toinen lääkäri samaan aikaan. Odotus aulassa tajusin et mulla on työvaatteet päällä ja mua alko hävettämään ihan kauheesti. aulassa oli sermi ja joku palstalainen (tunnistin heti et on palstalainen) ja sanoi et tuu tänne piiloon. Menin ja kiittelin kovasti et antoi piilopaikan ja aloin selittämään miksi työvaatteet oli jäänyt päälle. Sanoi et vastapalveluksi vahdi tätä palstaa vähänaikaa. Mielellänihän minä aloin lukemaan palstaa :D Yht'äkkiä palstalainen hävisi ja tietokoneruutuja oli kymmeniä, joka puolella ja palstan kirjoitukset vaihtui koko ajan ja ne kaikki olis pitänyt ennättää lukea ennen kuin ne saa julkaista. Olin ihan paineessa ja vahdin kelloa et nyt en kyllä ennätä mihinkään lääkäriin.

Kun heräsin olin sanonut miehelle (vielä unenpöppörössä) jotain...on se mode kova:D

Ja nyt kun olen kokonaan herännyt ajattelen et onnex en oo mode :saint:

Ja nyt olis lähdettävä oikeisiin töihin, pysykää sieltä poissa, älkääkö tuoko mulle palstatehtäviä sinne :D
 
hui :D

mie näin viimeyönä semmosta unta että ukkonani oli sinkkuelämää-sarjastaki tuttu mr. big... ja isohan se oli :whistle: jestas että oli rietas uni. noh, enivei, siinä unessa miulle tuli aivan hillitön mieliteko tulla kertomaan palstalaisille minnuu kohdanneesta SUURESTA onnesta :D

aamullako heräsin niin mietin että kenenköhän palstalaisen elämää mie siinä unessa oikeen elin... :whistle: :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä