Hyi että mua etoo nuo viisikymppiset nettideiteillä, jotka vokottelee 25-vuotiaita!

Eli esim. itseäni!

Mulla on miehen ihannekumppanin rajaksi laitettu kyllä 45 vuotta, mutta se ihan vain siksi, että ehkä 1/10.000 nelikymppisestä miehestä voi olla puoleensavetävä. Yhden reilu nelikymppisen tapasin taannoin baarissa ja luulin sitä reilu kolmekymppiseksi, tosin ei sattunut olemaan mun tyyppiä ulkonäöllisesti mutta ikää en olisi uskonut.

Mutta sitten kun nuo ei-todellakaan-nuorekkaat viiskymppiset kehtaa lähetellä viestejä kaksvitosille naisille.. HYYYYYYYYYYI! :x
 
näin
Miehet kuvittelevat itsestään liikoja, näinhän se menee. Kaljamaha voi nimitellä kadulla kävelevää hoikkaa tyttö possuksi jne. Oma itsetuntoni meni nuorena kun aikuiset miehet ahdistelivat ja tulivat kommentoimaan kroppaani pyytämättä :(. Osa kävi jopa käsiksi!
 
vieras
yäks :D

mä oon pähkäilly et ajattelenkohan mä aina näin, et 50v miehet on ällöjä :D mitäs sit ku mä ite olen 50v? pitää tehä niinkun madonna ja pokata joku lähes teini :D
 
niinpä
Jeps, olet oikeassa, monet miehet etsivät itseään reilusti nuorempia naisia. Olen monesti miettinyt, että miksi ihmeessä, eihän niillä ole mitään yhteistä pari vuosikymmentä nuorempien naisten kanssa, mistä ne voi edes keskustella! Mutta ilmeisesti niitä miehiä kiinnostaakin nuorten naisten kiinteät ja kauniit kropat :) .

Itse 37-vuotiaana olen jo "huonontunutta tavaraa", ei juuri vientiä nettimarkkinoilla, kokeiltu on.
 
hep
Täällä yksi joka on 21v j naimisissa 45v miehen kanssa. Eikä kukaan enää tosissaan pidä sitä outona. Olihan se aluksi järkytys. Me ei kyllä minkään nettideitin kautta tavattukaan :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hep:
Täällä yksi joka on 21v j naimisissa 45v miehen kanssa. Eikä kukaan enää tosissaan pidä sitä outona. Olihan se aluksi järkytys. Me ei kyllä minkään nettideitin kautta tavattukaan :)
Niin kukaan ei varmaan päin naama sano teille että pitää sitä outona vaikka ihan oikeesti pitääki. Kyllä mun naapurin parikymppinen pimu ja tän 45++ mies on tosi :x :x ällön näköinen pariskunta. Kateltii pitkään et isä ja aikuinen tytär asustaa samassa luukussa, mut onki avopari :x
Tyttö kun on 40v niin mies on jo eläkkeellä :LOL: kuten sunki tapauksessa.
 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hep:
Täällä yksi joka on 21v j naimisissa 45v miehen kanssa. Eikä kukaan enää tosissaan pidä sitä outona. Olihan se aluksi järkytys. Me ei kyllä minkään nettideitin kautta tavattukaan :)
Niin kukaan ei varmaan päin naama sano teille että pitää sitä outona vaikka ihan oikeesti pitääki. Kyllä mun naapurin parikymppinen pimu ja tän 45++ mies on tosi :x :x ällön näköinen pariskunta. Kateltii pitkään et isä ja aikuinen tytär asustaa samassa luukussa, mut onki avopari :x
Tyttö kun on 40v niin mies on jo eläkkeellä :LOL: kuten sunki tapauksessa.
mua ainakin korpeis tehdä duunia viel 25 vuotta kun äijä makais eläkkeellä:D
 
hep
Niin, voi ollakin että ei vaan kehtaa sanoa. Mutta tosiaan, se on varmaan paljon kiinni miehestä. Mun mies ei näytä mitenkään ikäistään nuoremmalta, mutta muuten vaikuttaa kyllä. Ja onhan se hassua, että mies on vanhempi ku mun isä :) Mut ei haittaa.

Se on kyllä totta, että kun oon 40 niin mies alkaa olla eläkkellä. Toisaalta hän on muusikko, eli ei ehkä koskaan jää eläkkeelle. Ainoa mitä oon surru on se, että luultavasti joudun olemaan aika pitkään yksinäni vanhana. Mut se on sen ajan murhe.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hep:
Niin, voi ollakin että ei vaan kehtaa sanoa. Mutta tosiaan, se on varmaan paljon kiinni miehestä. Mun mies ei näytä mitenkään ikäistään nuoremmalta, mutta muuten vaikuttaa kyllä. Ja onhan se hassua, että mies on vanhempi ku mun isä :) Mut ei haittaa.

Se on kyllä totta, että kun oon 40 niin mies alkaa olla eläkkellä. Toisaalta hän on muusikko, eli ei ehkä koskaan jää eläkkeelle. Ainoa mitä oon surru on se, että luultavasti joudun olemaan aika pitkään yksinäni vanhana. Mut se on sen ajan murhe.
Ja onhan se tosiasia, et mitä enemmän sun miehelle tulee ikää sen enemmän teillä alkaa ikäero näkymään muusikko tai ei. No eipä oo mun elämä, mutta ite en missään tapauksessa haluaisi suhdetta omia vanhempia vanhemman miehen kanssa - se tuntuu ajatuksena perverssiltä :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja onhan se tosiasia, et mitä enemmän sun miehelle tulee ikää sen enemmän teillä alkaa ikäero näkymään muusikko tai ei. No eipä oo mun elämä, mutta ite en missään tapauksessa haluaisi suhdetta omia vanhempia vanhemman miehen kanssa - se tuntuu ajatuksena perverssiltä :x
Jossain vaiheessa ero ikäänkuin pienenee joksikin aikaa, kun nuorempikin on selkeästi aikuisiässä ja vanhempi vasta keski-iässä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hep:
Niin, voi ollakin että ei vaan kehtaa sanoa. Mutta tosiaan, se on varmaan paljon kiinni miehestä. Mun mies ei näytä mitenkään ikäistään nuoremmalta, mutta muuten vaikuttaa kyllä. Ja onhan se hassua, että mies on vanhempi ku mun isä :) Mut ei haittaa.

Se on kyllä totta, että kun oon 40 niin mies alkaa olla eläkkellä. Toisaalta hän on muusikko, eli ei ehkä koskaan jää eläkkeelle. Ainoa mitä oon surru on se, että luultavasti joudun olemaan aika pitkään yksinäni vanhana. Mut se on sen ajan murhe.
Mun mies on myös muusikko ja olen huomannut että suurin osa pahimmista tyrkyistä on juuri 20-25v. :D
 
uhri
Joo, minäkin olen uhrina sen ikäiselle gubbelle, joka voisi ikänsä puolesta olla minun faija. :/
Ihan mukava tyyppi, omaa hyvin samankaltaisen huumorin kuin minä, mutta siihen se jääkin.

Se kuuntelee ällöttäviä iskelmäbiisejä autossaan, sille on sisustusjutut ja kodin viimeisen päälle laitto niitä ykkösjuttuja.

Itse kuuntelen raskasta heviä, ja viis veisaan miltä kodin tulisi näyttää. Paitsi, että ne palaparketit, joita tämä gubbe kotonaan esitteli, oli ihan hirveän rumia mielestäni. Lisäksi sillä oli joku karsea sotalelukokoelma TERRAARIOSSA. Hyh.

Onneksi jarrutin siinä vaiheessa, kun oltiin menossa vällyjen väliin. Onneksi tyyppi on älynnyt jättää minut rauhaan. :x
 
uhri
Alkuperäinen kirjoittaja uhri:
Joo, minäkin olen uhrina sen ikäiselle gubbelle, joka voisi ikänsä puolesta olla minun faija. :/
Ihan mukava tyyppi, omaa hyvin samankaltaisen huumorin kuin minä, mutta siihen se jääkin.

Se kuuntelee ällöttäviä iskelmäbiisejä autossaan, sille on sisustusjutut ja kodin viimeisen päälle laitto niitä ykkösjuttuja.

Itse kuuntelen raskasta heviä, ja viis veisaan miltä kodin tulisi näyttää. Paitsi, että ne palaparketit, joita tämä gubbe kotonaan esitteli, oli ihan hirveän rumia mielestäni. Lisäksi sillä oli joku karsea sotalelukokoelma TERRAARIOSSA. Hyh.

Onneksi jarrutin siinä vaiheessa, kun oltiin menossa vällyjen väliin. Onneksi tyyppi on älynnyt jättää minut rauhaan. :x
Niin joo, pahin jäi mainitsematta. Se tyyppi on NAIMISISSA! :headwall: Säälin sen vaimoa, joka on täysin tietämätön miehensä retkistä nuorempien pimujen perään.
 
hep
Tottakai ikäero näkyy, ja varmasti myös jossain välissä tuntuu. Mutta mitä sitä rakkautta vastaan taistelemaan :) Kyllä mä yritin aluksi, mut ei siitä mitään tullu.
Ja on mulla sellasiakin kavereita, jotka on suoraan sanonu et tuntuu perverssiltä. Mut sit ollaan vaan yhdessä naurettu asialle, ja lopulta ei se ookaan tuntunu niin kamalalta. En kylläkään haluaisi, että oma tytär sitten joskus menisi niin paljon vanhemman kanssa naimisiin... Onha tässä omat haasteensa. Mut niin on kaikissa suhteissa.
 

Yhteistyössä