Hyi helvetti! Joku vauva-meetinki Jumbossa tänään!

  • Viestiketjun aloittaja sivusta seurannut
  • Ensimmäinen viesti
sivusta seurannut
Siinä yläkerran kahviossa oli ainakin 7 mammaa kakaroineen mellastamassa. Hyi helvetti! Säälitti kahvilan omistaja, muut asiakkaat poistui paikalta päätään puistellen.
 
oksennus
olen aina ihmetellyt noita jotka harrastavat vauvoja ja mammailua, sitten tapailevat toisia samanlaisia huurupäitä ja vielä nauttivat siitä (ilmeisesti).
Luoja varjele, onneksi kaikki eivät muutu mammaharrastajiksi kun tulevat äideiksi.
 
.ndoenfo
Samaa mieltä edellisen kanssa, en tajua miksi äitiydestäkin täytyy tulla joku harrastus ja että elämässä ei silloin ole muuta kun se äitiys. Huvinsa kullakin.
 
voiluoja
Äitiydestä harrastus??? Mulle äitiys ei ole harrastus, mutta tavattiin kyllä äitiylomalla paljon muiden lomalaisten kanssa. Ne lapset nyt kulki mukana, kun tavattiin. Virikepaikkako olis pitänyt otttaa, ettei kukaan ärsyynny tai miehen pitää vapaata, että voin käydä kaupungilla. Säälin teitä, jotka vietitte äitiyslomanne kotona, ettette vaan harrasta äitiyttä:D
 
Anteeks, mut minkälaiset ihmiset sitten saavat käydä porukalla kahvilla? Vain lapsettomat/miehet/sinkut..?

Oliko ongelmana siis se, että kahvilassa oli porukka (ehkäpä tuoreitakin) äitejä, jotka halusivat ulos virkistäytymään, ja vauvojakaan ei voi kotiin yksin jättää?

Miten äitien tulisi käyttäytyä, etteivät he häiritsisi muita?

Mä niiin en tajua tällasia alotuksia..
 
  • Tykkää
Reactions: Uudi, Pin ja Empuuu
antimammailija
Äitiydestä harrastus??? Mulle äitiys ei ole harrastus, mutta tavattiin kyllä äitiylomalla paljon muiden lomalaisten kanssa. Ne lapset nyt kulki mukana, kun tavattiin. Virikepaikkako olis pitänyt otttaa, ettei kukaan ärsyynny tai miehen pitää vapaata, että voin käydä kaupungilla. Säälin teitä, jotka vietitte äitiyslomanne kotona, ettette vaan harrasta äitiyttä:D
On se eräille harrastus, juuri nämä mamma-vauvakerhot, vauvauinnit, muskarit, vauvajumpat, vauvasitätätä ja äitipäläpälä jutut.. Ei noihin muita kuin "mammailijoita" saa tekemälläkään.
Meinaatko että äitiyslomalla ei pääse ovesta ulois muuta kuin menemällä mammatapaamisiin tai vauvakerhoihin yms paskaa. Onneksi olkoon, olet mauton tuhmä ällö mammailija.
 
Anteeks, mut minkälaiset ihmiset sitten saavat käydä porukalla kahvilla? Vain lapsettomat/miehet/sinkut..?

Oliko ongelmana siis se, että kahvilassa oli porukka (ehkäpä tuoreitakin) äitejä, jotka halusivat ulos virkistäytymään, ja vauvojakaan ei voi kotiin yksin jättää?

Miten äitien tulisi käyttäytyä, etteivät he häiritsisi muita?

Mä niiin en tajua tällasia alotuksia..
Anteeksi, mutta miten tollasessa seurassa voi "virkistyä".
 
On se eräille harrastus, juuri nämä mamma-vauvakerhot, vauvauinnit, muskarit, vauvajumpat, vauvasitätätä ja äitipäläpälä jutut.. Ei noihin muita kuin "mammailijoita" saa tekemälläkään.
Meinaatko että äitiyslomalla ei pääse ovesta ulois muuta kuin menemällä mammatapaamisiin tai vauvakerhoihin yms paskaa. Onneksi olkoon, olet mauton tuhmä ällö mammailija.
Kaikki ei kato pääse ilman kersaa. Ei oo muita hoitajia. Meinaatko että äiti ei saa poistua menoilleen muuten kun ilman vauvaa. Tai että äiti ja vauva eivät saa vaikka uimassa käydä yhdessä? Ei saa tehä mieleisiä juttuja kun on äiti jolla vauva? mellastamista minäkään en ymmärrä, asiallisen tapailun kyllä.
 
Nyt tulee lasten vauva-ajat mieleen, oli ihana nähdä kahvilassa kaveria ja hänen vauvaansa. :heart:

Vaikka se vaunujen määrä on aika tuskaisa näky jos 7 äitiä parkkeeraa, siinä on kahvilan muu väki aika ahtaalla. :D
 
......
Itse nautin kovasti vauvan kanssa harrastamisesta ja vauvan kanssa vauvakahvilassa käymisessä :) Mukavaa jutella muiden samassa elämäntilanteessa olevien kanssa ja samalla katsella kuinka vauvat viihtyvät toistensa seurassa. Tosin en kyllä missään kahviloissa tykkää muita äitejä vauvoineen tapailla vaan jossain, missä lapset voivat olla maassa/lattialla samalla.
 
säpäle harmaana
Niin onhan se tosi sairasta. Minäkin olen kuullut, että opiskelijatkin käyvät joskus kavereidensa kanssa kahvilla. Ja rekkamiehet ja varusmiehet. Ja miettikääs miten sekoa touhua on koiraihmisillä. Ja hevosihmiset vasta ovatkin kummaa sakkia, vetelevät hevosen selässä ympyrää tai sitten lähtevät metsiin niiden eläinten kanssa. Kyllä on maailma mallillaan.
 
"Pikkurouva"
Kahviloissa ja ravintoloissa saa kai sitten kokoontua vain itseään täynnä olevat tarjoilijoita juoksuttavat pikkutakkimiehet, eiralaiset eläkeläisrouvat ja luottokorteilla elävät parikymppiset trendienseuraajat. Mäkin harrastin äitiyttä kahviloissa sen puolitoista vuotta, jonka olin kuopuksen kanssa kotona - toki aikaa jäi kaikenlaiseen muuhunkin.
 
Mä istuin noin kuukausi sitten eräässä kahvilassa. Ja nyt voin sanoa että mikään ei ole ärsyttävämpi ihmisryhmä sivusta kuunneltavaksi (suom.vaikka yrittäisi korvansa laittaa mihin niin et pysty) kuin parikymppiset POLIITTISESTI suuntautuneet nuoret aikuiset.

Neuletakkia, hipsteririlliä, lässyttävä ja itsetietoinen ja "kuule mä tiedän kaiken politiikasta"-puhetyyli, siis hymyillen lässytettynä. En tiedä törmäsinkö A.Stubbin opetuslapsiin vai keihin.
Mulla ei ole vanhempia porvaripoliitikkoja vastaan mitään (ne puhuvat eri tavalla) mutta ne nuoret, hyi oksu.
 
"ihme ja kumma"
Vauva-aikana elämä on aika vauvaa, mitä sitten. Jos se paskatykki on kyljessä kiinni 24/7, niin mitä muuta voi odottaa? Aika vähäpätöiseltä silloin tuntui moni muu asia.

Pata kattilaa soimaa tässä tapauksessa, mammat mellasti kahvilassa ja nyt sä mellastat kuin mikäkin höyrypää täällä mammapalstalla. Kerrassaan vinoutunutta.
 
tuota
Ap itse harrastaa selvästi tuota mammailua kun 2+lla käy kirjottelemassa ja lukemassa. Täällähän ne suurin osa mamma joukoista tapaakin alunperin jotka sitten hulluina ällö söpö tuhmasti(wtf?) kahvittelevat sinun suosimissa kahvipaikoissa. Mikä tässä asiassa oli alunperinkään vaikea ymmärtää, se että et päässyt mukaan? Tietkö, jos vituttaa kuunnella elämisen ääniä kauppakeskuksessa niin suosittelen pysymään kotona korvatulpat korvilla, pistä vielä vaikka soimaan joku mieleinen musiikki että varmasti kuulet vain niitä oman elämisen ääniä. Ristus että on dorkaa porukkaa taas liikenteessä.
 
Pin
En nyt ymmärtänyt mitä ihmeellistä on jossain äitien tapaamisessa missä lapset mukana. Tapaahan sitä moni muukin "ryhmä" joka samassa lämäntilanteessa. Kaikille ne lapset ei kato ole kauhea riesa, niitä tykätään viedä harrastuksiin ja tuollaisiin tapaamisiin mukaan. Ei pelätä sitä, että jokin on iik mammamaista. Onko siellä joku tuore yksinäinen cool-mama joka ei käy koskaan missään ja kaikki on niin mammaa vai olitko ihan yksinäinen? Oaaah olette rasittava ryhmä äitejä, tuttavapiirissäkin toi vaihe ollut parilla ja on kyllä niin huvittavaa kuunneltavaa. Onneksi menossa ohi se antimammamaisuuden esitys.

Ja ei, en ole käynyt varsinaisissa "mammatapaamisissa", mutta eipä se nyt elämääni kaataisikaan. Varmaan olisi ihan hauskaa ollut varsinkin esikoisen saatuani. Ne äidit ovat varmaan sellaisia ihania ahkeria ja vanhemmuudesta innostuineita, anna muiden nauttia vaikka et itse nauttinut/nauti.
 
"Jenis"
Luulis että kahvilanpitäjä on mielissään, ku näin lama-aikana saa putiikin täyteen maksavia asiakkaita heti kertaheitolla. Ja kyllähän sitä hoitovapaalla tuli päivisin tavattua lähinnä muita kotiäitejä, kas kun muut tutut tuppas päivisin olemaan töissä...
 

Yhteistyössä