hyi kamala

  • Viestiketjun aloittaja gg
  • Ensimmäinen viesti
xixi
Oikeesti nää jutut oksettaa ja naurattaa...

Just vetäsin 5min sitten nektariinin ja meinaan loputkin rasiasta syödä, kun olen niiden makuun nyt päässyt...toivottavasti ei tarvi katsoa kaveria silmästä silmään :LOL:
 
noh
kaupassa töissä ollessa näki yhtä ja toista mikä meni palautukseen. Kerran kotimaisen siivukinkkupaketin sisällä oli siinä alimmaisessa siivussa joku liiskaantunut ötökkä, siis siellä sisäpuolella. Vieläkin kutsun kyseistä kinkkua "itkikkakinkuksi" enkä osta koskaan.
 
roosajakaro
JOO meilläki just tänää oli nektariinin sisäl semmone torakan näköne 2cm pitkä ötökkä. se jälkee huomattiii et toiseski nektariinis oli matoi vaiks kui pal :O !
 
Muistuipa mieleen
Join joskus 15 vuotta sitten olutta suoraan ruskeasta lasipullosta, toisen huikan jälkeen ihmettelin kun pullosta ei valunut juomaa kunnolla ja tutkin asiaa. Avaamattomassa täydessä olutpullossa oli sisällä kuollut märkä hiiri tai joku päästäinen. Että silleen.
 
NewLeafDx
Alkuperäinen kirjoittaja gg:
ostin eilen k-kaupasta sellaisen nektariini-rasian, pesin ja ruvettiin lasten kanssa syömään niitä tyttö söi omaansa ja laittoi sen kiven ihan kokonaan suuhunsakin ja sitten sen kiven pöydälle, vähän päästä kattoin kun kivi "liikku" ja otin sen käteeni niin siellä kiven sisällä oli elävä torakan näköinen n. 2cm pitkä ötökkä, mua oksettaa vieläkin kun ajattelen sitä ja ikinä en enään osta mitää ulkolaisia hedelmiä
Meilläkin kävi ihan sama juttu. Kelään mitään hajuu mikä toi ötökkä vois olla?
 
hyiyök
Mulle tapahtui tänään sama juttu!
Itsekin olin ostanut k-kaupasta nektariini-rasian pari päivää sitten ja tänään kun söin yhtä tuli yhtäkkiä ummehtunut, homeinen maku suuhun. Sylkäisin palan suusta ja huomasin että nektariinin kivi oli jotenkin homehtunut ja harmaa. Ja sieltä kiven sisältä tuli just 2- senttinen musta ötökkä, jolla oli jotkut "piikiit" takapuolessa. Hyi että! Näitä näköjään löytyy. Pitäiskö ilmoittaa jonnekin?

kävi ihan sama juttu kans mut sitte löyty viel yks myöhemmin känpästä
 
"öö"
Kerran oli juuston sisällä kärpänen!!! (arkijuusto kyseessä). Kauppias ei edes antanut uutta juustoa tilalle :/ Siihen juustoon jäi kärpäsen kuva, kun sen kaivo pois. Kärpänen oli "valettu" juustoon...
 
Kerran junaravintolassa tosi nälkäisenä ostin sikahintaisen karjalanpiirakan,jossa vielä munavoita päällä..Se oli pakattu semmoseen sellofaaniin,no sen ku otin pois,löytyi paketista sellainen ihanan,kihara,paksu karva;( Yök!Kyllä sen jälkeen junassa oon tyytyny liemiravintoon;)
 
Mans
Hyiii! Alkaa ällöttää kun näitä juttuja lukee. Mulle kävi just eilen niin kun kaadoin riisejä paketista kulhoon, niin mukana tuli jokin tosi pieni musta ötökkä (elävä). Ei se ollut riisihärö vaan jokin muu.. Jotenkaan ei tehnyt enää mieli riisiä vaikka ihan pikku juttu toi olikin..

Tuttava söi kerran kaikessa rauhassa vaniljajäätelöpalaa, kun yhtäkkiä maistoi suussaan kauhean kokoisen hiustollon. :x
 
Meidän perheellä oli joskus 15 vuotta sitten kesävieraita kylässä ja pöydässä appelsiinimehupurkki, purkista oli jo pari lasia juotu mehua kunnes purkin suuaukko meni jostain syystä tukkoon. Asiaa tutkittumme mehun seassa lillui käytetty keittiöluuttu!
Salaatin sisällä oli kerran karvamato. Siitä saakka miehenikin on pilkottuaan vielä pessyt kotimaisen salaatin, sitä ennen aina väiteltiin siitä tarviiko kotimaista salaattia pestä :)
 
"5 lapsen äiti"
Hyi, meiltä löytyi tänään K-kaupasta ostetusta Nektariinista puraisun yhteydessä (kiven sisältä)
"torakan/riisihärön" näköinen 2 cm pitkä kuoriainen. On varmaan ilmeisemmin sama kuin aiemmissa tapauksissa. Olitteko saaneet vastausta, että mikä tuholainen se on. Täytynee ilmoitta K-kauppiaalle ja kysyä ensin mistä Nektariinit ovat tuotu suomeen ja sitten selvittää ympäristöviraston kanssa mitä niiille öpyköille pitää tehdä.
 
kukas minä olenkaan
Join joskus 15 vuotta sitten olutta suoraan ruskeasta lasipullosta, toisen huikan jälkeen ihmettelin kun pullosta ei valunut juomaa kunnolla ja tutkin asiaa. Avaamattomassa täydessä olutpullossa oli sisällä kuollut märkä hiiri tai joku päästäinen. Että silleen.
Taidan tästä lähtien juoda olueni vain baarissa, hanasta...Hyi helvetti oikeasti. Nektariinit ovat tähän asti olleet melkein lempihedelmä, mutta harkitsen vakavasti jotain muuta tilalle. Iuuuuuuh.
 
"vieras"
Voi simpura, meilläkin on jääkaapissa noita Pirkka-nektariineja. Olen syönyt kesän aikana jo muutaman kilon kun on niin herkullisia, mutta enpä tiedä maistuuko enää! En ainakaan halkaisematta uskalla alkaa syömään :X
 

Yhteistyössä