Hyi raato ku oli pojalla eväs!!

  • Viestiketjun aloittaja marceille
  • Ensimmäinen viesti
marceille
Reilu 1v. Kaiveli tuossa suutaan sen näkösenä että jotaki siellä taas o. Ryntäsin kahtoon nii suu pielessä oli musta ISO koppakännäri tai mikä lie ötökkä. Joku kärsäki sillä oli ja mittaa semmonen reilu sentti. Musta tuntu että mää pyörryn enkä tosiaankaan saattanu sitä ruveta sieltä tonkimaan. Poika huus ku syötävä, ku isi sen ihanan namu palan sieltä onki ulos ja vetäs pöntöstä alas... yyh. puistattaa vieläki!
 
kokeileppa soittaa terveyskeskukseen onko vaarallista jos lapsi imeksii punkin tyhjäksi joka on kupannu joko kissan tai koiran ennen sitä.. :saint:
Toi koppakuiriainen voi saada viel normaalin vastaanoton -ei mitään hätää, hyvä proteiinin lähde, syöhän ne alkuasukkaatki ötököitä.-
tuo punkkihomma sai ne soittelemaan sentään pitkin pitäjää tietääkö kukaan onko siinä mitään riskiä millekkään pöpölle..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
kokeileppa soittaa terveyskeskukseen onko vaarallista jos lapsi imeksii punkin tyhjäksi joka on kupannu joko kissan tai koiran ennen sitä.. :saint:
Toi koppakuiriainen voi saada viel normaalin vastaanoton -ei mitään hätää, hyvä proteiinin lähde, syöhän ne alkuasukkaatki ötököitä.-
tuo punkkihomma sai ne soittelemaan sentään pitkin pitäjää tietääkö kukaan onko siinä mitään riskiä millekkään pöpölle..
Mihin tulokseen ne tuli ? :D

 
Ei, jos on oman lemmikin kuppaama punkki ni oletettavasti ei oo vaaraa, mut jos se on jotai sutta tms kupannu ni sit pitää jo miettiä lisää. :LOL:
Mä oon onnistunu kysyy moooonta asiaa meidän tk:sta mistä ne ei oo ikinä kuullukkaan :whistle: meidän lapset on ehtiväisiä :heart:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Ei, jos on oman lemmikin kuppaama punkki ni oletettavasti ei oo vaaraa, mut jos se on jotai sutta tms kupannu ni sit pitää jo miettiä lisää. :LOL:
Mä oon onnistunu kysyy moooonta asiaa meidän tk:sta mistä ne ei oo ikinä kuullukkaan :whistle: meidän lapset on ehtiväisiä :heart:
Siltä tuo kyllä kuulostaa :D Täälläkin suuhun ehtii vaikka ja mitä (ku tuttikaan ei käytössä), mutta mitään eläväistä ei aiemmin sinne ola eksynyt..

 

Yhteistyössä