Hyvä broilerikeitto?

Olen tehnyt tosi vähän keittoruokia, ja haluaisin nyt kokeilla broilerisuikaleista jotain. Sopassa pitäisi olla ainakin

- maustamattomia broilerisuikaleita
- sulatejuustoa (voimakas Koskenlaskija)
- kasviksia (mielellään porkkanaa ja /tai paprikaa)

Ideoita kellään?
 
Ei ehkä ihan toiveidesi mukainen, mutta meillä kaikkien ehdoton herkku (aino keitto mitä lapset syövät) ja ainahan tuota voi muokata.

Tarveaineet:
- Broilerin suikaleita n. 400g
- Maissia (pakaste) 400g
- Riisiä
- Öljyä
- Currya
- Sipulia
- kanaliemikuutioita 3-4 kpl


Määrät pistän näppituntumalla

Loraus öljyä paistinpannulle, lisää n. 1tl currya anna 'kiehua' hetken, lisää sipulit ja kuullota ja sen jälkeen lisää broilersuikaleet. (mausta tarvittaessa suolalla)

Keitä riisiä, 'sopiva määrä' erillisessä kattilassa ja toiseen kattilaan kiehumaan vesi ja kanaliemikuutiot.

Kun broilerit on kypsiä lisää ne 'kanaliemikattilaan' sekä jo kypsät riisit sekä jäinen maissi, anna kiehua vielä hetki hiljaisella lämmöllä tai hauduta kannen alla. Voit vielä lisätä currya valmiiseen keittoon.

 
Neltsu
Minä olen tehnyt niin että paistan ja maustan suikaleet paistinpannulla. Laitan kattilaan kanaliemikuution, kuoritut ja paloitellut perunat sekä pussin kasvissuikaleita (voit myös käyttää tuoreita kasviksia). Lopuksi kun keitto alkaa olla kypsää lisää juusto ja tarkista maku.
 
Kiitos vain kovasti ohjeista! Itse en ole kovin curryn ystävä, joten taidan tuon curryn karsia ohjeesta. Riisi ja pottu tässä oli kanan kaverina, olisko vielä jollain heittää pastaa soppaan?
Tänään päästään siskon pöytään, joten huomiseen olis aikaa veivata tätä ohjetta. Suikaleet ja juusto ja paprikat on kaapissa valmiina.
 
Hei,

Tässä meidän ehdoton broilerikeitto suosikki:

Hunajamarinoituja broilersuikaleita
Perunaa
Porkkanaa
Sipulia
Selleriä
Palsternakkaa
Kesäkurpitsaa
Kevyt kermaa
Sulatejuustoa ( Koskenlaskija voimakas )
Kanalientä

Ruskista broilersuikaleet kattilassa ja lisää muut aineet kypsymisjärjestyksessä. Lopuksi kerma ja sulatejuusto ja anna kiehahtaa.
 

Yhteistyössä