Hyvä, halpa ja täyttävä välipala monelle lapselle?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kun on kylässä paljon lapsia niin mikä välipala on halpa mutta maistuva ja terveellinen? Joku minkä ainekset ei maksa niin kauheasti ja maistuu lapsille mutta sellainen että se sitten riittää eikä taevi tuhatta lajia olla ja tuhlata rahaa?
 
r0s
Vispipuuro = eivät syö
Kananmuna = syövät vain valkuaisen
Hedelmät = kunhan se on omena
Mehukeitto = smoothien joukossa korkeintaan
Turkkilainen jugurtti = hah hah :ROFLMAO:

Yllämainittuja raaka-aineita (vispipuuron marjat, sokeri ja mannaryynit toki sellaisinaan) ja lisäksi öljyä tai voita soodaa ja jauhoja niin kasassa on pellillinen kakkua.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
r0s
Ai minusta se on ihanaa ja yksi lapsi meillä tykkää myös. Jos on liikaan sokeriin tottunut, niin voikin tuntua oudolta.
Meillä se on aina ollut suosikki. Nuorin syö sellaisenaan, vanhin laittaa pakastemarjoja, tyttö siitä väliltä on ainoa joka laittaa makeaa hunajaa. Ja mainitsematta jäänyt poika otti eilen ourkillisen rahkajogurttia ja maistettuaan haki sitruunan ja tirautti mausteeksi todeten ettei ollut tarpeeksi hapanta. :ROFLMAO:

Jees, mä olen se äiti joka antoi lasten imeskellä pieninä sirtuunalohkoja vaikka mun mielestä touhu tuntuikin pähkähullulta.
 
vierailija
Meillä se on aina ollut suosikki. Nuorin syö sellaisenaan, vanhin laittaa pakastemarjoja, tyttö siitä väliltä on ainoa joka laittaa makeaa hunajaa. Ja mainitsematta jäänyt poika otti eilen ourkillisen rahkajogurttia ja maistettuaan haki sitruunan ja tirautti mausteeksi todeten ettei ollut tarpeeksi hapanta. :ROFLMAO:

Jees, mä olen se äiti joka antoi lasten imeskellä pieninä sirtuunalohkoja vaikka mun mielestä touhu tuntuikin pähkähullulta.
(y)
 

Yhteistyössä