Hyvä kirja

  • Viestiketjun aloittaja lukemista kaipaava
  • Ensimmäinen viesti
lukutoukka
Helene Tursten! Anna Jansson, Leena Lehtolainen, Linda Howard, Sandra Brown. Siinä Kirjailijoita, jotka kirjoittelevat juuri tuota murha, jännitys kategoriaa, josta itsekin pidän. Lisäksi aivan huippu on Stieg Larsson:in triologia (Miehet jotka vihaavat naisia, tyttö joka leikki tulella, pilvilinna joka sortui). Lisa Marklundilta Uhatut ja pakopaikka olivat mieleen painuvia.
 
lukija
Jude Deveraux, sandra Brown,Erica spindler Illuusion maailma,cecilia ahern ps.i love you...siinä kans muutama hyvä..Deverauxilla Ylämään sarja ja pelastava ritari hyvää viihdettä. suosittelen!
 
Rötväles
Olikohan Jude Deverauxilla se Montgomery -sarja joka kertoo 4 veljeksen elämästä jotain 1800 luvulla. No silloin kun oli linnoja, jaarleja yms naiset kulki hienoissa hameissa. Kannattaa lukea järjestyksessä, kirjoja on muistaakseni jotain 15kpl. Tosi hyviä romantiikka romskuja :p
 
uhihfr
Nälkäpeli on tosi hyvä kirja! luin viikossa molemmat tähän mennessä ilmestyneet osat kun 3. osa ilmestyy vasta elokuussa enkuks :) elokuvaakin näistä ollaan tekemässä ja paras ja yksi ainoita scifi kirjoja mitä olen lukenut, mutta todella hyvä ja tykkäsin! :) varmaan mun lempikirja ja nälkäpeli ei mielestäni ole ihan tyypillinen nuorten kirja vaan myös vähän vanhemmille sopiva, itse olen kuitenkin lukiossa.
 

Yhteistyössä