hyvä mieli

  • Viestiketjun aloittaja elo
  • Ensimmäinen viesti
elo
Mulla jäi tästä synnytyksestä todella hyvä mieli, tyttö syntyi keskiviikkona ja ei ollut mulla muuta ku ilokaasu ja tuntui että tällä kertaa hallitse kivun täysin joten ei saanut minusta yliotetta. Kaks edellistä synnytystä todella rankkoja. Onks muilla jäänyt tälläistä oloa?
 
Meil kohta 2vko ikänen tyttö ja jäi todella hyvä mieli :) En kerennyt saamaan puudutteita, synnytyksen kesto 2h 58min josta ponnistus 14min.
Todella helppo oli enkä ollut edes kauaa kipeenä. Vois vaik sen kolmannen tehä maailmaan tässä joskus :p
 
Esikoistyttö on nyt tasan viikon vanha ja oikein loistava mieli jäi synnytyksestä! Ilokaasua otin jonkun aikaa, sairaalassa kerettiin olla tosiaan se 3,5h, yöllä syntyi tyttö ja edellisaamusta alkaen oli tullut supistuksia.

Koen olevani onnekas, kun tuli vain neljä tikkiä pieneen nirhaumaan. Pissareissut kirvelee kivasti ja mietin, että miltä se mahtaa tuntua jos on oikein revennyt ja tikkejä paljon enemmän.. hui. Mikään muu ei kauhistuttais tulevaa synnytystä ajatellen kuin se, että jos paikat ei kestäis näin hyvin. Mutta toisella kertaahan sen pitäs mennä vielä sujuvammin joten eiköhän sitä uskalla pikkukakkosen tehdä joskus :heart:
 
Mulla esikoisen syntymästä alkaa olla nyt puoli vuotta. Hyvä mieli oli heti synnytyksen jälkeen, ja on edelleen vielä tänäkin päivänä! :D Etukäteen synnytystä "pelkäs", mut sit kun sen kivun kans pärjäskin (ilokaasu&kaurapussi apuna), niin eihän sitä voi kuin mielissään olla! Lisäks aivan mahtava kätilö, niin synnytyksestä tuli kympin arvoinen kokemus! ;) Niin ja mikä parasta, maailman ihanin vauva "palkinnoks"! :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 18:02 vieras kirjoitti:
Missä olette synnyttäneet? Kyllä tuollaisessa luomusynnytyksessä on varmasti kätilön tsemppaamisella merkitystä.?
Kotkassa ja minulla oli ihana kätilö, ja sen lisäks oma tsemppaus auttoi kun mietti että ei se homma loppujen lopulta kauaa kestä. Etukäteen valmistautuminen. Vaikka toiset sanoikin etukäteen, että se ei ehkä siltä tunnu h-hetkellä niin kyllä mua auttoi kellon katsominen ja ajattelu että seuraavana aamuna se on jo ohi.. ja kätilöltäkin kyselin tilannetietoja, että osaako hän arvioida kauanko menee ja helpotti kuulla ettei mene montaakaan tuntia :heart:
 
kohta 3 äippä
Itsellä kolmas raskaus menossa 36 viikolla ja jo kovasti sitä synnytystä odotan.Eka poika synty 09/03 ja sillon sain epiduraalin ja ilokaasua.Puudutus oli kun taivaan lahja oli se avautumis vaihe sen verran rankka.Ponnistus vaihe kesti 20 min ja oli suht helppo. Jäi jo sillon tosi hyvä mieli synnytyksestä. Toinen poika synty 12/04 ja synnytys oli tosi helppo. En saanu kun pelkän ilokaasun kun ei ehditty laittaa puudutusta. Ehkä sitä osas jo kestää eritavalla sen kivun niin ei tuntunu lainkaan nii pahalta. Poika oli pihalla kahella ponnistuksella. Nyt tän kolmannen kohalla yritän kans selvitä pelkällä ilokaasulla saas nähä sit et miten käy. Mutta itsellä jäänyt kyllä molemmista kerroista tosi hyvä mieli ja on sattunut oleen sama kätilökin molemmilla kerroilla. Että oikein innolla odotan tätä seuraavaakin synnytystä =)
 
Oulaisissa olen minä synnyttänyt 2vko sitten :) ihana paikka, sopivan pieni. Mulla oli nuori kätilö mukana ja hoiti homman hienosti yksin, mun mies apuna :D Oli sillon kiire yö joten ei ehtiny toinen kätilö avuksi kun minä jo puskin tytön maailmaan. Kaikki tapahtu niiiiin nopeesti. Mut täyden kympin suoritus ihanalta kätilöltä :heart:
 

Yhteistyössä