hyvä syy

Olen menossa ystävieni kanssa laivalle huomenna joten nyt olen pähkäillyt mitä sanon heille kun en juo mitään. En halua kertoa olevani raskaana, kun on vielä niin alussa.
Ideoita otetaan vastaan.

Niin ja miten teillä muilla on vatsa alkanut näkymään, muistaakseni esikoisesta mulla siinä 15 viikon paikkeilla. Näkyykö tämä toinen raskaus nyt sitten aiemmin??
Kertokaapa kokemuksianne.

kiitos
 
Vierahin
Olisiko hyvä syy sanoa vain ettei maistu tai ei huvita?
Vai kyseenalaistavatko kaverit tässä vaiheessa päätöksen? Ei meillä ainakaan näin ole käynyt koskaan.

Toistaalta, jos haluaa välttämättä valehdella niin penisiliini/antibioottikuurithan jotkut ovat sellaisia joista tulee antabusreaktio alkoholin kanssa, jolloin sitä ei saa kuurin aikana juoda.
Mutta eikös tuonkin pysty kumoamaan sillä, kun kaveri sanoo että älä ota sitä lääkettä silloin?
 
Mun mielestä kans voi sanoa vaan että nyt ei huvita juoda,ellet sitten ole semmonen että aina ekana tilaamas ja näin ollen kaverit ei usko että sulla ei voi huvittaa juoda.
Voithan sanoa vaik että tuntuu pikkusen et pää kipua pukkaa etkä viitti ottaa ettei mene pahemmaksi.
Tai sitten tilaat alkoholittomia salaa ja esität juoponutta :D
 
Jos sinulla on auto ja kortti niin menkää sillä satamaan. Saat ainakin loppu laivamatka "selvitellä päätäsi"

Juo pari alkoholitonta ja sitten sanot, että nyt riittää, kun alkoi kamala pääsärky.
 
Mun mielestä on ihan älytöntä ylipäätään, että pitää olla jokin pätevä syy sille jos ei juo alkoholia... :eek: Tosin tiedän kyllä, miten kaikki katsoo kieroon, jos ei viina maistu. Minua katsottiin aikoinaan(joissakin tilanteissa edelleen)ihan suu auki ja ajateltiin että minussa on jotain vikaa, kun lopetin alkoholin käytön kokonaan. Ihmisessähän täytyy olla jotain vialla, jos kieltäytyy niin mahtavasta aineesta kun alkoholi :/
 

Yhteistyössä