Hyvä ulkoilutakki syksyyn ja pikkupakkasille?

  • Viestiketjun aloittaja didskadai
  • Ensimmäinen viesti
didskadai
Mistä löytyisi (miel. netistä tilaten) hyvä takki lenkkeilyyn ja lasten kanssa ulkona touhuiluun hyvä kevyttoppa tms. takki, jossa hyvät HEIJASTIMET kankaassa kiinni? Siis takki aikuiselle, naiselle. Nuo heijastimet olis tärkeä juttu..
 
Älä osta kevyttoppaa vaan osta kuoritakki ja sinne alle erillinen fleecetakki / villaa. Vähän sen mukaan miten kuumaverinen olet. Olisi paljon monikäyttöisempi. Lisäksi lenkkeily varmaan vaatii erilaisen takin kuin lasten kanssa ulkoilu - ainakin ekassa varmaan tulee kuuma ja jälkimmäisessä helpommin kylmä.

Mutta nuo heijastimet voivat olla haaste. Itse ostan mielummin hyvän takin ja lisään itse heijastimet. Heijastimet voi tehdä itsekin tarraheijastinkalvosta.
 
Kuoritakkeja löytyy hyviä monelta merkiltä, mutta tärkeintä niissä tietysti on, että malli sopii sinulle.

Minä tykkään esim haglofs, millet, marmot. Enkä edes osta ylä- ja alaosaa samalta merkiltä, jotta saan parhaat housut ja takin itselleni. Ruskovillan villapaidat ja housut ovat taas parhaat sinne väliin.
 

Yhteistyössä