Hyvää huomenta Imelät aamuna2

Karkkilakko voimassa edelleen! Olen ylpeä itsestäni, eikä minua haittaa lainkaan se eilinen pullanpala (jollain oli morkkis). Kysehän oli siis karkkilakosta, joka on mulle ISO juttu. Potkikaamme eteenpäin! Pitäisikö laittaa joku tavoite aika, esim. helmikuun loppuun, pääsiäiseen,...? B)
 
kokeilaanko ekaks kuukaus ja jatketaan siitä sit taas kuukaudella. jos laitaa tavoiteeksi heti kolme kuukautaa niin ai kun rupee heti tekee mieli namuja :ashamed: no hyvin on päivä lähtenyt käyntiin sen huomasin et tupakkia ja kahvia menee reilusti mut vettäkin on mennyt.
 
no mun heikkous juuri on toi pulla...ja makee kahvileipä kaikenkaikkiaan, niin ja SUKLAA....
Se on kyllä ihan oikee tuska, kun suklaanhimo iskee :whistle: nyt on pari päivää menny ilman, mut saas nähdä miten täs vielä käy :/

Perinteistä karkkia en syö juuri ollenkaan :)
 
Mulla on jääkaapissa suklaata enkä oo koskenutkaan siihen!! Olen aikasta ylpeä itsestäni! Kuukausi on näin eluksi hyvä tavoite minunkin mielestä! Minä koetan olla ilman minkäänlaisia herkkuja ja kattoo muutenkin mitä syön! Eli painon pudotus tavoitteena!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2005 klo 21:38 mame2002 kirjoitti:
pääseekö mukaan?
Olen lakkoillut 01/01 illasta saakka :D
teretulemas. :wave:

Mä sorruin lihapasteijoihin tänään. Ja yhteen pullaan. Mutta olin kyläilemässä. Joten annan itselleni anteeksi. Ja ne onkin ainoat mitä olen tänään syönyt. Että ei varmaan sinällään kovin suurta vahinkoa tuottaneet. Ja tein tuplamäärän vatsalihasliikkeitä (rangaistukseksi siis). Mutta illan olen taas ollut syömättä, karkit edelleen ja suklaat on koskemattomina kaapissa, ja kohta alan hoitamaan kynsiäni ettei kykene tuota syömispuolta edes suunnittelemaan. Olen selannut H&M:n kuvaston tänään ehkä 7 kertaa, ja vannonut että kesäksi olen kahta numeroa pienempi enkä periksi anna. Hyvä minä hyvä!! Oon tosi energinen ja täynnä itsekuria (mikäli ei oteta huomioon niitä pasteijoita). B)
 
Laurustiina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2005 klo 21:50 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2005 klo 21:38 mame2002 kirjoitti:
pääseekö mukaan?
Olen lakkoillut 01/01 illasta saakka :D
teretulemas. :wave:

Mä sorruin lihapasteijoihin tänään. Ja yhteen pullaan. Mutta olin kyläilemässä. Joten annan itselleni anteeksi. Ja ne onkin ainoat mitä olen tänään syönyt. Että ei varmaan sinällään kovin suurta vahinkoa tuottaneet. Ja tein tuplamäärän vatsalihasliikkeitä (rangaistukseksi siis). Mutta illan olen taas ollut syömättä, karkit edelleen ja suklaat on koskemattomina kaapissa, ja kohta alan hoitamaan kynsiäni ettei kykene tuota syömispuolta edes suunnittelemaan. Olen selannut H&M:n kuvaston tänään ehkä 7 kertaa, ja vannonut että kesäksi olen kahta numeroa pienempi enkä periksi anna. Hyvä minä hyvä!! Oon tosi energinen ja täynnä itsekuria (mikäli ei oteta huomioon niitä pasteijoita). B)
Hei vatsalihasliikkeet kielettyjä :wave: ;)
Tai sit pakotat mutkin, vaik ei mul kyl oo ees sellasii :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2005 klo 22:00 Laurustiina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2005 klo 21:50 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2005 klo 21:38 mame2002 kirjoitti:
pääseekö mukaan?
Olen lakkoillut 01/01 illasta saakka :D
teretulemas. :wave:

Mä sorruin lihapasteijoihin tänään. Ja yhteen pullaan. Mutta olin kyläilemässä. Joten annan itselleni anteeksi. Ja ne onkin ainoat mitä olen tänään syönyt. Että ei varmaan sinällään kovin suurta vahinkoa tuottaneet. Ja tein tuplamäärän vatsalihasliikkeitä (rangaistukseksi siis). Mutta illan olen taas ollut syömättä, karkit edelleen ja suklaat on koskemattomina kaapissa, ja kohta alan hoitamaan kynsiäni ettei kykene tuota syömispuolta edes suunnittelemaan. Olen selannut H&M:n kuvaston tänään ehkä 7 kertaa, ja vannonut että kesäksi olen kahta numeroa pienempi enkä periksi anna. Hyvä minä hyvä!! Oon tosi energinen ja täynnä itsekuria (mikäli ei oteta huomioon niitä pasteijoita). B)
Hei vatsalihasliikkeet kielettyjä :wave: ;)
Tai sit pakotat mutkin, vaik ei mul kyl oo ees sellasii :LOL: :LOL:
Ei mullakaan ollut. Mä alotin reilu vuosi sitten kolme/ilta. Että siitä on lähdetty. Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa... Nyt oli välissä tässä muutama kuukausi, etten tehnyt ja sen kyllä huomaa siinä monta jaksaa peräjälkeen nyt vääntää. Mutta paremmin, paljon paljon paremmin nyt kuin silloin aloittaessa. Ois vaan kiva ne lihakset saada näkyviin myös tuolta sipsi, karkki, limsa, mäkki, hese, pizzakuoren alta. :whistle:
 

Yhteistyössä