Hyvää huomenta!

Hyvää huomenta Suomi-tytöt ja -pojat!
Nyt on sopiva hetki juoda kahvit, käydä aamutoimilla ja lähteä lenkille. Ulkona kutsuvat aurinko, raikas ilma ja linnunlaulu - ainakin täällä itäisellä maanpuolustusalueella!
 
Huomenta vaan.

Miten joku jaksaa olla jo hereillä ja pirteänä?
Tosin töissä koko yön ollut ja vielä pari tuntia jäljellä työvuoro. Sitten pääsee kotiin nukkumaan joksikin aikaa ja illalla pääsee taas hommiin.

Loistavaa aamun jatkoa ja aurinkoista päivää toivottavasti :)
 
:D Huomenta !!! Samat suunnitelmat täällä. Just kahvi kupissa .. se massuun, sitten lenkki kuteet niskaan ja menoksi energiaa lataamaan juoksulenkiltä .

Energistä aamua kaikille muillekin !!!

Ihana huomata että täällä muitakin aamuihmisiä :D
 
Non compos mentis
Huomenta huomenta. Eilisilta kului vauhdikkaasti kommuunissa. Meno oli kuin Kusturican filmeissä. Nyt sitten jotain ihan muuta; tarkoitus olisi kirjoittaa 2000 sanaa homoseksuaalien kehoista politiikassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Huomenet!
Sain yllättäen (suunitelmista poiketen) pitää tänään vapaapäivän eli taitaapi olla pyykkipäivä täällä B) (Olkoon kuinka pyhä torstai tahansa :saint: )
Mun mies taas järjesti tämän työpäiväksi mulle. Koska ite menee töihin niin oli sitten auttavaisena ihmisenä järjestänyt anopin täksi päivää lastenvahdiksi että mäkin 'saan' tehdä töitä.

Olis joskus jännä viettää jokin kalenteripyhä ihan vaan perheen kesken ollen ja tehden jotain yhdessä. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Huomenet!
Sain yllättäen (suunitelmista poiketen) pitää tänään vapaapäivän eli taitaapi olla pyykkipäivä täällä B) (Olkoon kuinka pyhä torstai tahansa :saint: )
Mun mies taas järjesti tämän työpäiväksi mulle. Koska ite menee töihin niin oli sitten auttavaisena ihmisenä järjestänyt anopin täksi päivää lastenvahdiksi että mäkin 'saan' tehdä töitä.

Olis joskus jännä viettää jokin kalenteripyhä ihan vaan perheen kesken ollen ja tehden jotain yhdessä. :snotty:
Ehkä seuraavassa elämässä? :hug:
 
äippä
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Huomenta huomenta. Eilisilta kului vauhdikkaasti kommuunissa. Meno oli kuin Kusturican filmeissä. Nyt sitten jotain ihan muuta; tarkoitus olisi kirjoittaa 2000 sanaa homoseksuaalien kehoista politiikassa.
niitä ei sais politiikassa olla sillä muuttavat jo luonnonlakejakin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Huomenet!
Sain yllättäen (suunitelmista poiketen) pitää tänään vapaapäivän eli taitaapi olla pyykkipäivä täällä B) (Olkoon kuinka pyhä torstai tahansa :saint: )
Mun mies taas järjesti tämän työpäiväksi mulle. Koska ite menee töihin niin oli sitten auttavaisena ihmisenä järjestänyt anopin täksi päivää lastenvahdiksi että mäkin 'saan' tehdä töitä.

Olis joskus jännä viettää jokin kalenteripyhä ihan vaan perheen kesken ollen ja tehden jotain yhdessä. :snotty:
Ehkä seuraavassa elämässä? :hug:
Sitä odotellessa. Tässä vietän lounastaukoa- eilisiä tähteitä lämmitettynä mikrossa ja seurana palsta.

Ice Age Sidin sanoin (teatraalisesti värisyttäen) ykshinäishyyyyyteeen shyntynyt....
 

Yhteistyössä