Hyvää huomenta!

Hyvää kuuluu, kiitos kysymästä ;) Lapsilla tänään kotiäitipäivä ja on ihanaa kun saadaan vaan olla (lue: tehdä yhdessä viikonloppusiivousta). Lapset ovat leikkineet tyytyväisinä rauhassa leikkejään ja auttaneet äitiä kumpikin kykyjensä mukaan. Hyvää viikonloppua sinne pohjoiseen ja muillekin! =)
 
Ihan kivaa kuuluu! Vaikka huonosti nukuttu yö, kyllä jaksaa kahvin voimalla. Huomenna odottaa pikkumatka tuttavaperheen luokse ja tervehditään toistakin. Tämä piristää vauva-arkea!

Entäs mitä kuuluu itsellesi?
 
Huomenta! ;)

Hyvää kuuluu, työviikko takana. Tänään loppui yövuoro, joten vasta tässä heräilen... Tiistaina ois seuraava työpäivä vasta. Vähän meinaa flunssa vaivata taas, vaan en anna sen häiritä. Jahka tässä vähän saan syötyä, niin sitten lasten kanssa ulkoilemaan. Hieno ilma näyttäis olevan.

Ja mitäs sinulle itsellesi kuuluu?
 
loput syksyyn säästetystä kesälomasta häämöttää jo aika lähellä =)
muuten olo ollu tällä viikolla heikompi lääkekuurista johtuen, onneksi kuuri loppuu tänään.
Kalorien laskentaan jo tottunut ja huomannut että pärjäähän ihminen vähän vähemmälläkin syömisellä ;)
Mitäs sinne kuuluu?
 
Ihanille naisille! Kivoja kuulumisia teillä. =) Kiitos kysymästä, tännekin kuuluu hyvää.

Aloitin vanhan pehmustetun keinutuolin uudelleen verhoilun ja kunnostuksen pari viikkoa sitten. Huomasin pohjasta valmistusvuoden, se oli sama kuin oma syntymävuoteni! Keinutuolia olen nyt rapsutellut, poistellut vanhoja lakkoja ja irrotellut pehmusteita ja kankaita.

Vähän samaa olen tehnyt itsellenikin, 40 v elämän taitekohdassa. Olen kurssilla, jolla tutustumme itseemme, analysoimme menneisyyttämme ja suunnittelemme tulevaisuuttamme. Kurssi on ollut erittäin antoisa.

Huomenna on hääpäivä. Emme saaneet lapsenvahtia, joten istumme iltaa kotona. Mies on suunnitellut menun ja sen verran tiedän, että blinejä, smetanaa ja kahta eri mätiä on ainakin tiedossa, sekä tietenkin shampanjaa (oikeaa :D ). Tänään oli jo ruusut kotona odottamassa, kun kotiuduin.

Ihanaa viikonloppua teille kaikille! :flower: =)
 
Hyvää hääpäivää! Meillä esikoisella oli alkuviikosta kuumetta ja oltiin kotosalla pojan/poikien kanssa vuoropäivin, minä, mies ja mummo. Vielä nenä vuotaa hieman. Tänään siivousta ja muuta kotityötä. Hirvenmetsästys alkoi joten mies meni sinne. Minulla kanssa lomaviikko häämöttää kolmen viikon päästä kun on koululaisten syysloma. Hauskaa lauantaita kaikille!
 
Kiitos hyvaa. Isanta ja koira saapuivat Singaporeen eilen. KOiran kokonaismatka-aika oli n 26h . Eilisen illan ja yon oli lentokentan karanteenissa. Tana aamuna siirrettiin karanteeniasemalle. Kavimme katsomassa. Ei voi uskoa sita iloa kun lapset ja koira tapasivat 2 kk jalkeen. Itku tuli itsellekin silmaan. Tanaan siis karanteenipaivia takana 2/30. Kotiuttamispv on 28/10.
 
Onnea hääpäivänä FW! =)
Ja kiitos kysymästä...mie olen jälleen kerran "myöhäisherännäinen", eli vastailen vasta iltasella....
Hyvää kuuluu - meillä on ollut ihana aurinkoinen päivä, touhusimme pihahommissa koko perhe, lapset tekivät pienen metsäretken ja iltapäivällä teimme pyöräretken + saunoimme.
Nyt nautitaan miehen kanssa jääkiekosta taivaskanavalta ja pian on lapsetkin nukkumassa! =)
 
Kiitos kysymästästä ja Huomenta.
Tänään ei ainakaan ole vielä hyvä päivä. Ollaan valvottu koko yö pojan kanssa jolle nousi korkea kuume eilen eikä se tunnu laskevan ollenkaan. Eilen oltiin ensiavussa ja voi olla , että tänä iltana mennään uudestaan jos ei kuume rupea laskemaan.
Myöhästyneet häápäivä onnitelutFbw :flower:
 
Huomenta! Toivottavasti Tiitiäisen äidin pikkuinen on jo paremmissa voinneissa, ja kuume laskenut! :hug:
Meillä sataa tänä aamuna vettä ja päätimme kuopuksen kanssa leikkiä muumitalolla ja hahmoilla. Hörpin vastakeitettyä kahvia samalla ja talo on mukavan hiljainen. =)
 
Hyvää päivää! Ilokseni huomasin että Tiitiäisen äitikin on täällä, mutta harmikseni sitten luin että pikkuisella on ollut kova kuume :( Jäämpä minäkin siis odottelemaan kuulumisia.

Vastatakseni itse kysymykseen niin kiitos ihan hyvää! =) Tuonne äitien terveys-osioon olenkin tosiaan kirjoitellut enemmän lähinnä sairastumisestani, eli sain viimein koko kesän sairastelun jälkeen diagnoosin joka on: fibromyalgia. Olen aikalailla sinut sairauden kanssa, toisaalta, mutta montaa asiaa kuitenkin mietin, eli lääkärin kanssa on juteltava asioista jotka yhä askarruttaa. Pahin on kuitenkin takana, eli tietämättömyys.

Mukavaa viikon jatkoa kaikille! =)
 
huomenta vaan kaikille!
äiti täällä silmät ristissä. Kolme päivää 39 asteen kuumetta takana ja katsotaan miten tänään käy. Lääkäri vihdoin löysi syyn kuumeeseen, korvatulehdus ja samainen pöpö kurkussa. Viime yön tisku nukkuin meidän välissä ja valvotti äitiä koko yön.
Eiköhän tämä tästä, kun noi antibiootit rupeaa vaikuttamaan. Ja Lastenlääkärin luona pitää käydä huomenna varmistamassa, että kaikki on menossa oikeaan suuntaan.

Hei Meduusa, pitkästä aikaa :wave:
 
Huomenta,
Aamu on ollut tavallinen, isommat koulussa, nuoremmat leikkivät kotona nukkekodilla. Mies pari päivää työkeikalla.
Meidän talonrakennus työmaalta joku pitkäkynnen kävi imemässä polttoaineen kaivinkoneen tankista, on hupinsa kaikilla, kai tuli tarpeeseen!!!
Olen kovasti miettinyt mitä rupean isona tekemään. Hoitovapaa loppuu vajaan vuoden päästä, eikä minulla ole töitä odottamassa.
Katselin opiskelupaikkojen sivuja, vaan en tuota vielä tiedä mitä haluaisin ja mihin rahkeet riittävät.
Terkkuja kaikille =)
 

Yhteistyössä