Hyvää iltaa, hyvät palstalaiset! Päivänne saldo?

vieras
Loistava kirppiskeikka, lapsen 1-vee neuvolassa saadut kehut, veljen luona kahvittelua ja illan kruunasi ihana tekstari ystävältä! :)
miinuksena mainittakoon, et mies on ihan loppuunpalanut ja väsymystään tuittuilee välillä. Mut ihana mies, silti :heart:
Joten plussalle jäi fiilikset kyllä :)
 
herätys 3.15, kevyet 12 tuntia töissä, sit kauppaan, kotiin, pyykinpesua, ruoanlaittoa ja koneella oloa.
jaa et mikä päälimmäisenä mielessä..väsymys..kamala väsymys..ja aina on positiiviset fiilikset kun on 3pv vapaata tiedossa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
herätys 3.15, kevyet 12 tuntia töissä, sit kauppaan, kotiin, pyykinpesua, ruoanlaittoa ja koneella oloa.
jaa et mikä päälimmäisenä mielessä..väsymys..kamala väsymys..ja aina on positiiviset fiilikset kun on 3pv vapaata tiedossa :D
*peukku* Olet vapaasi ansainnut!
 
-130 euroa. Ihan kiva päivä mulla on ollut, kävin kampaajalla ja löysin tytölle kivan vaatteen. Miinusta siitä, että olen nukkunut ihan liian vähän. Heräsin jo klo 13, kun yleensä nukun klo 17 asti, jos olen ollut yön duunissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
herätys 3.15, kevyet 12 tuntia töissä, sit kauppaan, kotiin, pyykinpesua, ruoanlaittoa ja koneella oloa.
jaa et mikä päälimmäisenä mielessä..väsymys..kamala väsymys..ja aina on positiiviset fiilikset kun on 3pv vapaata tiedossa :D
*peukku* Olet vapaasi ansainnut!
kiitos, niin olenkin :D
tein siis tänään tarkoituksella pitkän päivän niin saan huomenna olla vapaalla.
 
Herätys 6:35.

Esikoinen kouluun, pissiksiä bussissa.

Kaverille aamupalalle & kamun kanssa kauppaan, sieltä takaisin heille parantamaan maailmaa.

Esikoinen koulusta, ei pissiksiä bussissa.

Kuopus päiväkodista, havainto muodottomaksi turvonneesta korvasta --> tk-päivystys, Tyks lastenpoli, Tyks korvapoli, keskustan apteekki, kotiin.

Iltapalat ja pesut. Lapset unille.
 
nilla
Ihana hikijumppa++++
Lapset paranemaan päin+++
Kuopukselle haettiin pinniksen tilalle jatkettava sänky+++
Valmistin aivan ihanaa päivällistä++++
Finni poskessa-
Aamulla meni hermot teiniin-
Osasin pyytää osuuttani anteeksi++++
Sain vaihdettua epäkurantin ostoksen ehjäksi++++
Ostin loppualesta kassillisen vaatetta muksuille halvall++++
Sain pusuja ja haleja pitkin päivää+++
 
Töissä ylipitkään, suuren suuri ja kamala stressi päällä. Tsemppasin enkä tuittuillu kotona. VHH piti koko päivän, hyvä olo.
Ja kaiken kruunasi seksi! Tuli sillee ex tempore ja täys kymppi miehelleni :heart:
Ja vielä kun tulee paras leffa of all time.
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Herätys 6:35.

Esikoinen kouluun, pissiksiä bussissa.

Kaverille aamupalalle & kamun kanssa kauppaan, sieltä takaisin heille parantamaan maailmaa.

Esikoinen koulusta, ei pissiksiä bussissa.

Kuopus päiväkodista, havainto muodottomaksi turvonneesta korvasta --> tk-päivystys, Tyks lastenpoli, Tyks korvapoli, keskustan apteekki, kotiin.

Iltapalat ja pesut. Lapset unille.
Pissiksiä bussissa. :LOL: Oikein ohjelmanumero. :D
 
Mitä tänään on touhuttu?
Enimmäkseen syötelty vauvaa ja lypsety maitoa. Ja nukuttu kanssa. Kävelin kahdesti kaupalle.
Mikä on ollut kivaa
Oikeastaan koko päivä on ollut kiva.
mikä nyppinyt?
No aamulla olin aika väsynyt 4 tunnin unien jälkeen mutta pääsin sit jatkamaan unia kun koulukkaat lähti ja mies vei pikkuset pihalle.
Mitä päällimmäisenä mielessä?
Vauva...se vaan on maailman suurin juttu kaikessa pienuudessaan just nyt.
Jääkö fiilikset positiivisen puolelle?
Jää, ilta kruunasi kaiken. Vauva jakosi huutaa ekaa kertaa nälkäänsä ihan kunnolla, söi tissiä...mies syötti vielä pullosta ja mä sain käydä rauhassa suihkussa ja sit ihmeteltiin miehen kanssa yhdessä meidän pikkumiestä joka taas tisutteli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Herätys 6:35.

Esikoinen kouluun, pissiksiä bussissa.

Kaverille aamupalalle & kamun kanssa kauppaan, sieltä takaisin heille parantamaan maailmaa.

Esikoinen koulusta, ei pissiksiä bussissa.

Kuopus päiväkodista, havainto muodottomaksi turvonneesta korvasta --> tk-päivystys, Tyks lastenpoli, Tyks korvapoli, keskustan apteekki, kotiin.

Iltapalat ja pesut. Lapset unille.
Pissiksiä bussissa. :LOL: Oikein ohjelmanumero. :D

Juu, ja kun Kowalski mainitsee pissikset bussissa, mulla alkaa soida päässä joku ihme rallatus: bissis pussis, pissis bussis, bissis pussis, pissis bussis...
 

Yhteistyössä