Hyvää iltaa, hyvät palstalaiset! Päivänne saldo?

Viimeiset lomapäivät käsillä. Tunnelma itsellä melko haikea, kun edessä olevat päivät, tuovat arkeemme tuntuvia muutoksia.
Päivän kokonaissaldo jäi positiivisen puolelle. =)
Hyvää ruokaa, miehellekin maistui, myös jälkiruoka - granaattiomena B)
 
Herätty pirteänä 5.50 aamukaffen tuoksuun kun kuopus nukkui loistavasti, vaikka tekee hampaita.
Laitettu 7 lasta aamulla koulutielle, vietetty rauhallista päivää koululaisia odotellen pikkuväen kanssa. Mukavaa :)

Kun koululaiset sit saapuivat ekan koulupäivän jälkeen kotiin, alkoi se: "Minä eka, ja eka mun laput ja eka mun kirjat, ja mun asia on tärkein... äiti, kuuntele mua äiti ekana, äiti mie sitä ja äiti se tota ja äiti tää lappu ja äiti, tähän nimi ja tuohon kanssa ja mikä on meidän puhelinnumero ja äiti sitä, äiti tätä ja äitiiii!!!! Ihan jees, mutta ihan hitusen hermojakiristävää ;)

18 kirjaa päälystettyäni kontaktimuovilla lähes kaikkien lasten istuessa ympärillä äiti se sano sitä ja ne oli olleet kesällä siellä ja äiti miks me ei menty sinne ja äiti sinne tuli uus oppilas ja äiti se... ja äiti ne ja äiti me ja äiti, äiti, äiti... alkoi tulla isiä ikävä.
Onneksi isi tuli kotiin ja sai kersalauman kertomaan koulupäivästään miljoonannen kerran alusta alkaen uudelle korvaparille - ihan jees :D

Illalla saunassa... kohta nukkumaan... kuopuskin nukkuu taas ihan rauhallisesti, vaikka ne hampaat tekee yhä tuloaan kaikesta kuolasta ja kaiken, siis ihan kaiken kaluamisesta päätellen :D
 
viearas
klo 1:00 lapsen kanssa sairaalasta kotiin, klo 2:00 nukkumaan, herätys klo 6:30 ja takaisin sairaalaan, klo 11 sairaalasta kotiin, klo 13-14 yritin nukkua mutta en oikein saanut unta, klo 19 iltapala lapsille, 21 maissa lapset nukkumaan, nyt pyykit ja astiat pesty ja täytyisi yrittää nukkua kun kuitenkin yöllä lapskulta ei nuku hyvin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Herätty pirteänä 5.50 aamukaffen tuoksuun kun kuopus nukkui loistavasti, vaikka tekee hampaita.
Laitettu 7 lasta aamulla koulutielle, vietetty rauhallista päivää koululaisia odotellen pikkuväen kanssa. Mukavaa :)

Kun koululaiset sit saapuivat ekan koulupäivän jälkeen kotiin, alkoi se: "Minä eka, ja eka mun laput ja eka mun kirjat, ja mun asia on tärkein... äiti, kuuntele mua äiti ekana, äiti mie sitä ja äiti se tota ja äiti tää lappu ja äiti, tähän nimi ja tuohon kanssa ja mikä on meidän puhelinnumero ja äiti sitä, äiti tätä ja äitiiii!!!! Ihan jees, mutta ihan hitusen hermojakiristävää ;)

18 kirjaa päälystettyäni kontaktimuovilla lähes kaikkien lasten istuessa ympärillä äiti se sano sitä ja ne oli olleet kesällä siellä ja äiti miks me ei menty sinne ja äiti sinne tuli uus oppilas ja äiti se... ja äiti ne ja äiti me ja äiti, äiti, äiti... alkoi tulla isiä ikävä.
Onneksi isi tuli kotiin ja sai kersalauman kertomaan koulupäivä miljoonan kerran alusta alkaen uudelle korvaparille - ihan jees :D

Illalla saunassa... kohta nukkumaan... kuopuskin nukkuu taas ihan rauhallisesti, vaikka ne hampaat tekee yhä tuloaan kaikesta kuolasta ja kaiken, siis ihan kaiken kaluamisesta päätellen :D
Voi Aurinkokunta, sun juttuja lukiessa tulee aina olo, etät mäkin haluan vähintään 10 lasta... vaikka tiedän, että hyvä kun tuon yhden kanssa selviän ;).

Teillä on kyllä ihana perhe ja sun lapsilla maailman paras äiti :heart:
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Viimeiset lomapäivät käsillä. Tunnelma itsellä melko haikea, kun edessä olevat päivät, tuovat arkeemme tuntuvia muutoksia.
Päivän kokonaissaldo jäi positiivisen puolelle. =)
Hyvää ruokaa, miehellekin maistui, myös jälkiruoka - granaattiomena B)
Pommejako
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Voi Aurinkokunta, sun juttuja lukiessa tulee aina olo, etät mäkin haluan vähintään 10 lasta... vaikka tiedän, että hyvä kun tuon yhden kanssa selviän ;).

Teillä on kyllä ihana perhe ja sun lapsilla maailman paras äiti :heart:
Kiitos :)
Mutta oikeesti joskus ainakin nuokin leikkivät niin sulassa sovussa, että vois luulla meillä olevan vaan yhden, korkaintaan kaksi lasta - siis kun ei oo meteliä eikä riitaa.

Ja ihan paras leikki on se, kun isot alkaa leikkimään ravintolaa pienten kanssa ja tekevät yhdessä esim. iltapalat koko porukalle - ja hoitavat jopa tiskit - kuten ravintolassa kuuluu :heart:
 
Mä itse siivosin päivällä, pitkästä aikaa oikein superkunnolla. Illasta oli pojan hoitokavereita leikkimässä, ja sitten keksin käsityöprojektiini loistavan ratkaisun. Olen oikein tyytyväinen. Ainoa tihkaisu päivässä on ollut loppuviikon ruoka- ja samalla kauppalistan laatiminen. Ei vain olisi jaksanut enää.

Kiva päivä, jonka kruununjalokivi oli Simo Rallin keikkamuistelot, viimeiset tältä kesää. Niitä lukiessa nauratti ja itketti - ja lisäksi oivalsin itsestäni jotakin tärkeää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Mä itse siivosin päivällä, pitkästä aikaa oikein superkunnolla. Illasta oli pojan hoitokavereita leikkimässä, ja sitten keksin käsityöprojektiini loistavan ratkaisun. Olen oikein tyytyväinen. Ainoa tihkaisu päivässä on ollut loppuviikon ruoka- ja samalla kauppalistan laatiminen. Ei vain olisi jaksanut enää.

Kiva päivä, jonka kruununjalokivi oli Simo Rallin keikkamuistelot, viimeiset tältä kesää. Niitä lukiessa nauratti ja itketti - ja lisäksi oivalsin itsestäni jotakin tärkeää.
=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Mä itse siivosin päivällä, pitkästä aikaa oikein superkunnolla. Illasta oli pojan hoitokavereita leikkimässä, ja sitten keksin käsityöprojektiini loistavan ratkaisun. Olen oikein tyytyväinen. Ainoa tihkaisu päivässä on ollut loppuviikon ruoka- ja samalla kauppalistan laatiminen. Ei vain olisi jaksanut enää.

Kiva päivä, jonka kruununjalokivi oli Simo Rallin keikkamuistelot, viimeiset tältä kesää. Niitä lukiessa nauratti ja itketti - ja lisäksi oivalsin itsestäni jotakin tärkeää.
Mitä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Mä itse siivosin päivällä, pitkästä aikaa oikein superkunnolla. Illasta oli pojan hoitokavereita leikkimässä, ja sitten keksin käsityöprojektiini loistavan ratkaisun. Olen oikein tyytyväinen. Ainoa tihkaisu päivässä on ollut loppuviikon ruoka- ja samalla kauppalistan laatiminen. Ei vain olisi jaksanut enää.

Kiva päivä, jonka kruununjalokivi oli Simo Rallin keikkamuistelot, viimeiset tältä kesää. Niitä lukiessa nauratti ja itketti - ja lisäksi oivalsin itsestäni jotakin tärkeää.
Mitä?
Että se on se pohojalaisuus, joka ei anna myören olla jouten B)
 
Kaipa tää plussalle jäi, vaikka töitä tuli tehtyä liikaa. Siitä miinusta. ---
Pojalle ostettiin eskarireppu ja kaverin eskarilaiselle laitettiin reppu paketissa matkaan. +++++
Huomenna on pitkästä pitkästä aikaa vapaailta miehen kanssa. ++++++
Illalla syötiin hyvää ruokaa. ++++
Esikoinen oli tapellut hoitopaikassa. ------
Joo, ja nyt tuli valvottua liikaa ----
 
aamusta herätty hyvällä tuulella. päivällä käyty laittamassa mökki kuntoon seuraaville turisteille (tai no äiti oli jo siivonnut sen, mä vein vaan lakanoita :D ), käyty kaupassa ja nyt illalla sain pakastimen järjestettyä. Sinne sain nyt mahtumaan sen kymmenen kiloa hilloja mitkä ostin tänään :p

harmituksen puolelle jää se kun tehdään talolaajennusta/remonttia ja täällä asiat sujuu miten sujuu ja tehdään kun tehdään... piti traktorin käydä tänään illalla tekemässä ramppi kuorma-autolle jotta saa kipata hiekat suoraan autotallin pohjalle muttei se tullutkaan :/ vaikka yleensä aina tulee sillon kun on sanonut tulevansa. Ja aamusta ois heti tulossa hiekkalastit... ja huomenna tulee ekat lastit puutavaraakin. Eikä yhtään auta se että mun vanhemmat on täällä ja ne stressaa heti kun asiat ei tapahdu just sekunnilleen sillon kun on sanottu tapahtuvan :/ ite jo tottunut verkkaiseen tahtiin täällä mutta vanhemmat tartuttaa tuota stressaamista...

mutta iloista on taas se että vauva on ollut kovin vilkas ja potkii menemään minkä kerkeää :heart:
 
harmistus muuttui tyytyväisyydeksi tänään :) kuorma-auto ja traktori tuli heti aamusta, päivän ovat tuossa tehneet töitä ja äsken kävi paloauto laskemassa vettä autotallin pohjalle :)

lapsi sen sijaan on taas yrittänyt hyppiä silmille ja tehdä mitä tykkää, otettu muutamaan otteeseen yhteen...
 

Yhteistyössä