hyvää joulua

toivotan kaikille hyvää joulua!

miten olette ehtineet joulu valmistelut tehdä?
minulla on homma aika hyvin hanskassa. Aloitin valmistelut jo ajoissa, leipomukset ym. mies on nyt pekkasilla ja siivoilemme joulusiivoja yhdessä.
Hyvillä ja iloisin milein tässä joulua odotellaan ja sitä lasten riemua. Oikeastaan lapsille teen joulun, ruokineen , leipomuksineen ja siivouksineen. Toivon että saavat esimerkin kotoa ja muistelevat sitten joskus miten sitä joulua valmisteltiin. :) Hyvää ja onnellista joulua! :xmas:
 
Lumilinna
Meillä on kaikki mahdollinen tehty. Siivosin tänään ja loppuviikosta enää pyyhitään pölyjä ja lasten jälkiä korjaillaan.
:saint: Rauhallista Joulua :xmas:
 
Tänään ostin viimeiset lahjat. Huomenna leivon piparit. Laatikot teen perjantaina, perunalaatikon laitan imeltymään ja paistan aattona. Siivotaan perjantaina koko perheen voimin. Kaikille rauhaisaa ja mukavaa Joulua :heart:
 
"Huonossa jamassa" on jouluvalmistelut, mutta ei hätää. Kuusi on takapihalla perjantai-iltaa odottamassa ja Saarioisen äidit ovat ahkeroineet taas kerran. Itse asiassa perhe ei haluaisi joululaatikoita ollenkaan ja siksi ostankin vain yhdet pienet laatikolliset itseäni varten. (Koira auttaa syömisessä jos on tarpeen)

Imuri odottaa eteisessä, joten siivoustakin on varmaan ohjelmassa. :LOL:

Sen olen jo oppinut, että joulu tulee joka tapauksessa ja on iloinen lasten juhla. He odottavat joulupukkia ja paketteja, minä rauhaisaa yhdessäoloa ja valmiita ruokia.

Hyvää joulua kaikille!
 
mummimamma harmaana
hyvää joulua täältäkin. mulla on nyt siivous työn alla. Miten taas juutuinkaan tähän koneelle? Eilen alkoi joululoma ja alakerta tuli siivottua ja nyt olis tämän yläkerran vuoro. Ruoat ovat jo melkein tehtynä, vielä pitää kinkku paistaa ja salaatit tehdä. Ja kaupassakin täytyy vielä käydä. lahjat ovat jo ostettuna ja paketoituna. Kukkia täytyy vielä hakea, että saa hyasintin tuoksua. Lämmintä joulumieltä kaikille.
 
Meillä luotetaan myös Saarioisten äiteihin ja minä meillä olen ainoa, joka laatikoita kaipaa, kinkkua ei kukaan. Ennen joulua teen ostoslistan ja kyselen, mikä ruoka kaupasta olisi mieluisinta. Tänä jouluna suuren suosion saa päärynät, joulupuuro ja mantelit (huom! monikko), kala ja juustoperunat ja kreikkalainen salaatti, leivät ja juustot. Minulle Perhekalja (kätevässä pullossa) rentoutumiseen. Joulukuusta ei tänä vuonna tule, koska toinen lapsista on 9 kk ja toinen 19 v., ensi vuonna sitten kun voi yhdessä koristaa. Joululauluja itse hyräillään ja helistellään. Katsotaan videolta hyvä elokuva.
 
Hiira
Olemme muuttaneet pari kuukautta sitten tähän taloon, jossa nyt asustamme. Siinä ne on joulusiivot tullu ohessa tehtyä, kun on järjestelly tavaroita uuteen luukkuun. Osa kamoista on vielä hukassa, ja osaa etsii sopivaa sijoituspaikkaa eli sitä muutto härdelliä, jonka tietää jokainen,joka on joskus muuttanut. Rauhallista joulua kaikille :)
 
piha
Koti on nyt joulukunnossa ja kinkku paistuu uunissa, muutama paketti pitäisi vielä paketoida kunhan nuo pienemmät lapsukaiset ovat unten mailla. Sitten vaan odotellaan huomista sitä H-hetkeä eli tietysti ainakin meillä niinkuin varmaan muillakin lapsiperheillä Joulupukin saapumista, eli HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE IKÄÄN JA SUKUPUOLEEN KATSOMATTA! :xmas: :xmas: :xmas:
 
Sain juuri siivottua, mies lupasi hakea matot sisälle. Pienet lapset nukkuu, on jo todella rauhallista. Kuuntelen joululauluja. Kinkku odottaa uuniin pääsyä. Päivällä paistettiin viimeiset piparit. Lahjoja on paketoitu kahtena iltana, kun on saatu lapset nukkumaan. Kaikki siis jo hyvällä mallilla. Muuttuisi tuo vesisade vielä lumisateeksi... :D
Hyvää ja rauhallista joulua kaikille! :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

 
Tästähän on hyvä katsoa ja muistella, että minkälaisessa aikataulussa viime jouluna mentiin, ja hyvin näköjään toimi.

Ensin kun luin otsikon, niin ajattelin, että jopa on joku aikaisessa liikkeellä jouluvalmisteluissa. :D
 

Yhteistyössä