HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE 40+ ÄIDEILLE...!

  • Viestiketjun aloittaja Sarskuliini-66
  • Ensimmäinen viesti
Sarskuliini-66
B) Tervehdys tuulahdus kesäkuinen sellainen kaikille tähän foorumiin!
Minä täällä en ole paljoa kerennyt käymään,mutta silloin tällöin lukemassa.
Minä olen juuri 40v täyttänyt kahden iloisen pojan vesselin äiti,esikoisen sain 36v ja kuopus tuli sitten 38v,että myöhään liikkeellä olin,mutta hyvin sujui ja ihan passeli ero pojilla. Mies myös kuuluu perheeseen,asumme Hämeessä(Lopella). Ajattelin vaan tulla toivottamaan teille oikein hyvää ja lämmintä kesää,olitte sitten työssä/kotona,itse olen juuri aloittanut työelämän,taas neljän kotona olo vuoden jälkeen,ja hyvin on mennyt kaikin puolin. Nyt on maanantaina edessä sappirakon poisto tähystyksellä ja hiukan tässä "perhosia mahassa",vaan eiköhän tuo hyvin mene,saa nähdä paljon tulee sairaslomaa. Vaan eipä muuta,kuin hyvää kesän jatkoa tulen kertomaan kuulumisia,jos ketä kiinnostaa, kun olen tervehtynyt. :flower: :wave:
 
Sarskuliini-66
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2006 klo 16:26 mummimamma kirjoitti:
Hyvää kesää toivottelen minäkin. :wave: Kerro vaan kuulumisia täällä.
Toivon leikkaukseen onnea ja paranemista sen jälkeen. Miltä tuntuu olla taas monen vuoden jälkeen työelämässä?
=) Heippa! Kiitos,ihan hyvin on töissä sujunut ja mukava olla taas,kun tuli kotona oltua noin neljä vuotta,ja viihdyn työssä,olen kaupassa töissä,tykkään olla ihmisten kanssa tekemisissä. =)
Juu,kiitos vaan tuosta tsempistä,jospa sitä vaikka huomenna olisi jo tähän aikaan kotona,jos hyvä olo(siis nyt su 4.6. klo 17.20.) mutta viimistään sitten tiistaina. Vähän jo jännittää,etenkin se nukutus. :(
Tulen sitten tänne kertomaan,heti vaan kun jaksan,laitan sitten ihan uuden aloituksen siitä.
Leppoisaa sunnuntaita sinne sinulle.
Muuten on kovin tuttu tuo sinun niccisi,ethän vaan ole jossain yhteisössäni,esim- ystävyys yhdistää tai aikuiset naiset?
=) :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2006 klo 17:22 Sarskuliini-66 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2006 klo 16:26 mummimamma kirjoitti:
Hyvää kesää toivottelen minäkin. :wave: Kerro vaan kuulumisia täällä.
Toivon leikkaukseen onnea ja paranemista sen jälkeen. Miltä tuntuu olla taas monen vuoden jälkeen työelämässä?
=) Heippa! Kiitos,ihan hyvin on töissä sujunut ja mukava olla taas,kun tuli kotona oltua noin neljä vuotta,ja viihdyn työssä,olen kaupassa töissä,tykkään olla ihmisten kanssa tekemisissä. =)
Juu,kiitos vaan tuosta tsempistä,jospa sitä vaikka huomenna olisi jo tähän aikaan kotona,jos hyvä olo(siis nyt su 4.6. klo 17.20.) mutta viimistään sitten tiistaina. Vähän jo jännittää,etenkin se nukutus. :(
Tulen sitten tänne kertomaan,heti vaan kun jaksan,laitan sitten ihan uuden aloituksen siitä.
Leppoisaa sunnuntaita sinne sinulle.
Muuten on kovin tuttu tuo sinun niccisi,ethän vaan ole jossain yhteisössäni,esim- ystävyys yhdistää tai aikuiset naiset?
=) :wave:
Taidanpa käydä välillä ystävyys yhdistää palstalla, välillä olin myös ystävää vailla palstalla. Nikki on melkein samanlainen, hieman muunneltuna vaan. :wave: =)
 

Yhteistyössä