hyvää päivää!

tehtäiskö tästä semmonen ketju että aina kun tällä palstalla käy niin kertoo jostain positiivisesta asiasta mitä on sinä päivänä tapahtunu/tuntenu :saint: jos vaikka saatais sellanen viestiketju aikaseks missä olis vaan positiivisia asioita ja mielellään paljon :attn:

miten olis?

ite voin aloittaa: sain käydä rauhassa kaupassa ilman kiirettä ja hoppua.
 
epunäiskä
sopii oikein hyvin!

elikkäs vihdoinki saatiin alotettua alakerran "remontti", laitetaan laminaatti lattia ja uudet tapetit makuukammareihin ja talo on täynnä salskeita remonttireiskoja :D
mä myös kävin yksin kaupassa mut kiireellä kylläkin..
 
juu!!!!

hmm.. mitäs tänään.... noh miulla on maailman suloisin ja kiltein poika sekä ihana mies joiden kanssa sain ulkoilla ja olla kotona rauhassa. nyt mieheni ehdotti että lähtisin kaverini knassa hiukan tuulettumaan että ihan mukavasti menee...
 
metsähiiri
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2005 klo 15:10 rita18 kirjoitti:
hyvä idea :)
mulle tapahtu tänään sen verran positiivista että poju anto ensihymynsä,ikää 3vkoa2päivää :)
voi kun suloista! meillä taas olisi aivan unelma-talo kiikarissa, sinne sitä jälkikasvuakin varmasti voisi jo suunnitella :heart: nyt asutaan vuokralla 47m2...meille aivan liian vähän, vaikkei mikään mahdoton neliömäärä olisikaan esim vauvankin kanssa asustella :)
 
pixi
Minun päivääni ilostutti se, kun neiti otti ensimmäiset askleet ilman tukea! :) Itse asiassa tämä tapahtui jo perjantaina, mutta on vielä niin suloisen huteraa menoa, että saa kyllä hymyilemään.
 
-Katja-
Kirjoitan tänne lukematta koko ketjua. Luen sitten vähän paremmalla ajalla: nyt on pikkasen kiirettä. :)

Eli kun mulla on tapana osallistua kaikkissa kaupoissa jne kaikkiin mahdollisiin arvontoihin, joskus en edes tiedä, mitä voi voittaa, tulee vain täytettyä niitä kilpailulappuja automaattisesti. Ja nyt viime perjantaina mulle soitettiin ja kerrottiin, että olen voittanut kasvohoidon! Tää oli ensimmäinen kerta, kun olen voittanut jotain arvonnassa. Ja nyt, kolmen tunnin kuluttua tää kosmetologi tai mikä lie tulee kotikäynnille hoitamaan mun naamaa.

Täytyy paljastaa, että en ole koskaan eläessäni käynyt kosmetologilla, eli pikkasen jännittää. :)

 
hyvää ystävänpäivää!!!

ihan hyvin on lähtenyt päivä käyntiin...lunta pyryttää sen verran että taidetaankin leikkiä tänään sisällä. tekstareita lähetellään ja hiukkasen siivoilaan... sitten oottelemaan iskää pois koulusta ja jotain tuolta kaapinnurkasta taikoa safkaksikin. poika on ihana niinkuin yleensä... nykyään vaan kun tahtoo mennä repimään äiskän verhoja alas ja vaikka kuinka hakee aina pois ei kun vaan takasin... siinä ollaan sitten laseskeltu 10 htasti... ei siinä mitään mutta jos se verhotanko putoaa päälle täytyy ilmeisesti solmia verhot ylös kiinni niin ei pääse mitään käymään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2005 klo 11:15 punaposki kirjoitti:
hyvää ystävänpäivää!!!

ihan hyvin on lähtenyt päivä käyntiin...lunta pyryttää sen verran että taidetaankin leikkiä tänään sisällä. tekstareita lähetellään ja hiukkasen siivoilaan... sitten oottelemaan iskää pois koulusta ja jotain tuolta kaapinnurkasta taikoa safkaksikin. poika on ihana niinkuin yleensä... nykyään vaan kun tahtoo mennä repimään äiskän verhoja alas ja vaikka kuinka hakee aina pois ei kun vaan takasin... siinä ollaan sitten laseskeltu 10 htasti... ei siinä mitään mutta jos se verhotanko putoaa päälle täytyy ilmeisesti solmia verhot ylös kiinni niin ei pääse mitään käymään.
sun pitääsiirtyä kappamalleihin :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2005 klo 11:41 Äiskäpäiskä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2005 klo 11:15 punaposki kirjoitti:
hyvää ystävänpäivää!!!

ihan hyvin on lähtenyt päivä käyntiin...lunta pyryttää sen verran että taidetaankin leikkiä tänään sisällä. tekstareita lähetellään ja hiukkasen siivoilaan... sitten oottelemaan iskää pois koulusta ja jotain tuolta kaapinnurkasta taikoa safkaksikin. poika on ihana niinkuin yleensä... nykyään vaan kun tahtoo mennä repimään äiskän verhoja alas ja vaikka kuinka hakee aina pois ei kun vaan takasin... siinä ollaan sitten laseskeltu 10 htasti... ei siinä mitään mutta jos se verhotanko putoaa päälle täytyy ilmeisesti solmia verhot ylös kiinni niin ei pääse mitään käymään.
sun pitääsiirtyä kappamalleihin :D
mitä ilmeisemminkin.... tai oishan se ihan style olla esim.. verhotta... heh heh.... :p
 
Hyvää ystävänpäivää!!

Odotan jo ensiviikonloppua kun neiti lähtee isin kanssa reissuun viikoksi, ja mulle tulee kylään vanhoja luokkakavereita! :heart: Täytyy aloittaa järjestelyt ajoissa... keskiviikoksi sain kampaajan!! ;)
 
rita18
hyvää ystävän päivää täältäki :heart:
positiivistä tänään on se että poju nukku koko aamupäivän ja mä sain järkättyy koko asunnon ja siivottua kunnolla =) kohta sit lähetäänki neuvolaan kuhan isukki tulee eka töistä..
 
Tulipa hyvä mieli, kun saadaan positiivisia mietteitä tännekin palstalle!

Meillä on kohta kaksikuinen tyttö, ja hän on vihdoin päässyt vatsakivuistaan! (Hän saa rintamaidon lisäksi korviketta, ja Tutteli ei sopinutkaan hänen vatsalleen, joten aina ruokailujen jälkeen alkoi kovat vatsanväänteet, mutta nyt vaihdoimme Tuttelin NAN-korvikkeeseen, ja oireet ovat hävinneet)

Ja tänään sitten ruokailun jälkeen tyttö väläytti kiitokseksi minulle suuret ja makeat hymyt! Tuli tosi hyvä mieli itsellekin!
 
poika nukkuu (omassa huoneessaan) ja HYIIII joku onneton tekee naapurissa ilmeisesti maksaa ruuaksi kun haisee tänne asti!!! yööööks!!! no juu... koitan etsiä jotain syötävää.... 10 päivää vielä lapsilisiin eikä pennin hyrrää rahaa... pojalle tosin on ruuat ostettu jo että see pärjäää... jos tekis eilisistä potuista vaikka paistettuja perunoita nam.. noh tuleepa ainakin hyvä laihdutuskuuri... 10 päivää... juu innolla odotan ens sunnuntaita kun on kummitytön ristiäiset....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2005 klo 11:42 punaposki kirjoitti:
poika nukkuu (omassa huoneessaan) ja HYIIII joku onneton tekee naapurissa ilmeisesti maksaa ruuaksi kun haisee tänne asti!!! yööööks!!! no juu... koitan etsiä jotain syötävää.... 10 päivää vielä lapsilisiin eikä pennin hyrrää rahaa... pojalle tosin on ruuat ostettu jo että see pärjäää... jos tekis eilisistä potuista vaikka paistettuja perunoita nam.. noh tuleepa ainakin hyvä laihdutuskuuri... 10 päivää... juu innolla odotan ens sunnuntaita kun on kummitytön ristiäiset....
täällä sama tilanne rahan kanssa :D pakollinen laihdutuskuuri mulla ja miehellä.

mutta siis jotain positiivista... hmm...
poika söi mukisematta lounaansa, siis ilman taistelua ja sotkua :)
 
Tää onkii positiivinen alotus, oon tällä palstalla tottunu iiihan toisenlaisiin! :kieh:
Noh, täällä poika nukku ulkona yli neljän tunnin päikkärit, ja äiti sai tehtyä rästiin jääneitä koulujuttuja :) ja herättyäänkin kullannuppu oli kun naantalin aurinko :heart:
 
tänään on erittäin positiivinen päivä =) (vaikka aamu menikin pilalle kun riideltiin poikaystävän kanssa :/ ). Poika menee kummitädillensä hoitoon iltapäiväksi ja illaksi joten käyn lenkillä ja pidän hemmotteluhetken itselleni (includ. pitkä lämmin suihku ilman kiirettä, kasvonaamio, kauniiden ja rohkeiden katselu, jalkahoito etc.) En anna tyhmän aamun pilata koko päivää :eek: vaan annan aikaa itsellenikin.
 

Yhteistyössä