hyvää päivää!

kuin myös meille virukset tarttunut,hiihtoloma taitaa mennä näin :(

lapset kyllä virkeitä vaikka nuhaa jne..ite perässä heidän touhuissaan..
hyvää tässä päivässä taitaa olla että saamme vihdoinkin autoon mankan,lapset viihtyvät paremmin ja äitin kaasu jalka pysyy tasaisena. B)
 
Oon päässy nyt tuhlailemisen makuun kun jonkin aikaa ollut tiukkaa ja nyt tuli isompi tili. Shoppailusta tulee kyllä ihmeen hyvä olo :D Ostin kotiin uudet verhot, pöytälampun ja valokuvakehyksiä. Lisäksi liityin kuntosalin jäseneksi ja kävin säärikarvat poistattamassa vahalla. Nyt on hyvä mieli kun on tili tyhjä ja uusi ilme itsellä ja kodilla =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2005 klo 21:15 Äiskäpäiskä kirjoitti:
Oon päässy nyt tuhlailemisen makuun kun jonkin aikaa ollut tiukkaa ja nyt tuli isompi tili. Shoppailusta tulee kyllä ihmeen hyvä olo :D Ostin kotiin uudet verhot, pöytälampun ja valokuvakehyksiä. Lisäksi liityin kuntosalin jäseneksi ja kävin säärikarvat poistattamassa vahalla. Nyt on hyvä mieli kun on tili tyhjä ja uusi ilme itsellä ja kodilla =)
oli pakko näyttää sun viestis ystävälle,sillä mäki tein justiin noin.. :) sain isomman tilin ja hullun kiilto silmissä pyörin ja enhän meinannu kaupungista lähteäkään,onneksi mulla oli lista mitä ehdottomasti tarvitaan mutta silti meni yli 100 ylimääräistä.oon käynyt salilla aina kun mahdollista ja kroppa trimmimpi ja ostin uudet farkut.. :) lapsilla lelupvä ja ostivat kellolla ohjattavat rekat...kaikilla hyvä mieli ja mie se vaan mietin seuraavaa tiliä,jospa nyt laittaisi osan säästöön,vaikka lomaa varten..aivan,shoppailu piristää!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2005 klo 19:43 Äiskäpäiskä kirjoitti:
meijän poika sai eilen serkkutytön!!!! :heart: :heart: :flower: :flower: mä oon ihan mehuissani enkä malta odottaa että pääsen flunssaltani sitä katsomaan, lahjakin oli jo pakko ostaa :D
no onneksi olkoon vaan vaikken tiedä pitäisikö sinua onnitella kun ethän sinä sitä vauvaa saanut mutta onnea nyt kuitenkin :flower: :hug:
 
tää ketju on painunu täysin unholaan kun keskitytään vaan noihin ikäkeskusteluihin :(
Tässä on ollu paljon murhetta (poika sairastellu) joten en oo miettiny edes tätä aloitustani mutta nyt on paljon kivaa tapahtunu :) Pidettiin unikoulu pojalle ja yöt on pikkasen rauhottunu. Lisäks aurinko on tykänny paistaa eli on ollu hyviä lenkkeilykelejä. Ja pisteenä iin päälle: lähetään miehen kanssa anopille nukkumaan kun mun pikkusisko tulee yöks hoitaa poikaa =)
Onhan tässä mukavaa odotettavaakin... Pidän ens perjantaina saunaillan lukioaikasille kavereille. Kiva nähä niitäkin välillä B)

Eli tällasta positiivista mulla, mites muilla??
 

Yhteistyössä