hyvää päivää!

Santru
Tänään tytöllä 2-vuotis synttärit. On se jo iso tyttö... ihanaa laittaa uudet kahviasiastot esille ja tarjota vieraille hyvää kahvia ja maukasta kakkua. Ja tyttö saa varmasti paljon kaikkea kivaa ja tarpeellista. Ollaan myös miehen kanssa laitettu toista alulle monta päivää. jännittää onnistutaanko? =)
 
Aamulla 5.30 heräsin kun 2kk neiti kähnäs sängyssään ja kurkkasin niin se hymyili mulle aivan kauheesti ja keikisteli! Lämmitin pullon maitoa ja silittelin äitin kultamussukkaa ja se puolestaan tutki mun kasvoja niin tarkasti kun vain voi...ihana hetki! Sitten köllittiin koko perhe yhdessä sängyssä kaikki niin hyvän tuulisina ja hymyillen! Voisiko päivä paremmin alkaa?! :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Mä taas heräsin siihen kun 4kk ikäinen poikani rapsutteli kädellään omaa patjaa, ja kun aloin juttelee hänelle, sain veikeän hymyn :)
Poika on muutenkin ollut tänään ihana pikku aurinko, taitaa noi "turhat" kiukuttelut jäädä jo vähemmälle.
Päivä alkaa parhaiten, kun vauva on tyytyväinen ja iloinen!
 
neiti sinipunainen
Ei tarvitse herätä töihin, kun äitiysloma on alkanut...ei tarvitse murehtia mitään! Voi vaan olla, lukea, juoda kupin kahvia ja syödä palan fazerin sinistä. Elämä on mallillaan! Vaavia odotellessa! :heart:
 
Akka
Eilen sain kuulla että viideskin lapseni on poika... Mies sanoi että käydään teettämässä pelipaidat nimellä ja numerolla kaikille.
Tänään sain 6 henkiselle perheelle viikon ruuat (ei maitoja ja hedelmiä) alle 70e... Kiva aihe!
 
Kiva huomata että aloitukseni sai suosiota. Liian monessa viestiketjussa on nykyään liian paljon negatiivisia mietteitä, mutta tätä ketjua on kiva lueskella =)
Tänään siis vihdoinkin vappu ja päästään miehen kanssa viihteelle ihan kahestaan :heart: Hauskaa vappua kaikille!!!!!! :wave:
 
NeJo
Hyvää päivää! :D Ihana aihe. =)
Vappuna oltiin koko perhe mökillä rentoutumassa ja ihanaa oli. Mun vanhemmat hössötti tytön kanssa ja sain ihan omaa aikaa. Mies nautti kun pääsi kalastamaan.
Nyt tulevana viikonloppuna mies lähtee vuorostaan kavereittensa kanssa kalastamaan ja me mennään tytön kanssa mun vanhempien luo "hoitoon". Pääsen taas vaan olemaan kun mummi ja vaari hössää tytön kanssa. Ihanaa! :D
 
Vaikka ulkona on synkkä ja sateinen ilma ei mieli ole ollenkaan synkkä. Päästään perheen kanssa viideksi päiväksi mökille rentoutumaan luonnon helmaan ja rauhaan. Siellä tytön kiva temmeltää ja touhuta. Laittaa porukalla ruokaa ja vaan oleskella. Saunoa ja lepäillä. Ottaa vaikka päiväunet =)

Kesää odotellessa
B)
 
Yhensortin emäntä
Olen saanut olla kahden vauvan kanssa vuorokauden ajan. Nuuhkia ja hoitaa pientä, ja tehä omia homsa. Käväsimpä eilen ystäväni kanssa hampparillakin. =)
Isä lähti 1,5vuotiaan "terroristin" kanssa mummulaan.
 
MuM-82
Tänään on ihanan kaunis, aurinkoinen päivä, menen iltapäivällä käymään kaupungissa tapaamassa ystävää jota en ole pitkään aikaan nähnyt. En jaksaisi odottaa että kello tulisi niin paljon, on meinaan jo ikävä parasta ystävää... :'(
=) =) =)
 
lisbeth
Nautiskelen sairaslomapäivästä 4-vuotiaan tyttöni kanssa, tänään vielä lääkäriin ja kun olo on jo parempi niin alkaa elämä taas hymyillä. Lisäksi tapaan illalla ystäväporukan. Kohta alkaa kesälomakin B)
 

Yhteistyössä