HYVÄÄ SYKSYÄ KAIKILLE...!

  • Viestiketjun aloittaja Sarskuliini-66
  • Ensimmäinen viesti
Sarskuliini-66
:wave: Tervehdys rankkasateen keskeltä,se on syksy nyt! Täällä vapaapäivää viettelen poikien kanssa kotona,ja tulin kurkkimaan onko täällä mitään uutta aihetta tullut,mikä ei koskisi ikää ja voiko viellä tehdä vauvan,kun ikää niin paljon yms,mutta eipä ollut oikein mitään uutta.Kirjoittakaa nyt hyvät naiset muustakin,eihän se elämä siihen "lopu",kun lapsen saa,ja muukin kiinnostaa kuin pelkkä lapsi yms keskustelu vai miten on? Minua ainakin kiinnostaa monikin asia,itse sain tuon esikoisen 36v ja kuopus sitten 37v. Kotona kerkesin olla noin 4v,kunnes alkoi tuntumaan,että pakko päästä töihin ja pois täältä kotoa,ei enää yhtään jaksanut olla,nyt olen töissä osa-aikaisena ja pojat päiväkodissa ja hyvin menee jokasuhteessa.
Mutta kaikille mukavaa päivää sateesta huolimatta,muistakaa hymyillä ja ajatelkaa positiivisesti! Se kannattaa pidemmän päälle! =)
 
Lopenmamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2006 klo 17:17 aarre05 kirjoitti:
Mukavaa syksyä vaan sinullekin :wave:
=) :wave: Kiitos sitä samaa myös sinulle,sinulla onkin jo toinen iso poika ja toinen viellä ihanan pieni,mitenkä sujuu tuolla ikäerolla?
 
Lopenmamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2006 klo 21:18 Jaanuska kirjoitti:
Sateista ja pimeää syksyä :whistle: :wave:
;) JUU SATEISTA ON OLLUT TÄÄLLÄ EDELLEEN,MUTTA EIPÄ ANNETA SEN HAITTAA TAHTIA,TAAS ON TÄÄLLÄ VAPAAPÄIVÄ MENOSSA JA KAKSI VIELLÄ EDESSÄ. =) :wave:
KIITOS VAAN VASTANNEILLE! MITÄS MUILLE KUULUU??
 
Lopenmamma
Niin jos joku ihmettelee,vaihdoin niccini Sarskuliini66 Lopenmammaksi,että sama eukko se täällä edelleen hilluu ja vilkuttaa kaikille,mukavaa syksyn jatkoa! :wave: ;)
 
Rapu65
Hei vaan kaikille 40+ äideille!

Tulin ihan kyselemään, olisiko halukkuutta perustaa Yahoolle meille vähän "vanhemmille" äideille omaa keskusteluryhmää, jossa voitaisiin jutella asiasta kuin asiasta ihan omilla nimillämme.

Itse ole 41-vuotias 1-vuotiaan tyttösen äiti täältä pääkaupunkiseudulta. Joskus vaan tuolla nuorempien joukossa tuntuu, että on vähän eri aaltopituudella juttujen kanssa, niin ehkä ajatukset kohtaisivat paremmin oman ikäisessä seurassa?

Minulla on myös 42-vuotias ystävä, jonka tytär samanikäinen omani kanssa. Pohdimme tätä keskusteluryhmän perustamista ja jos täältä esim. innokkuuta asiaan löytyy, niin voisimme sellaisen perustaa.
 
Mukavaa ja aurinkoista syksyä kaikille! Täällä paistaa tällä hetkellä tosi ihanasti tuo aurinko =)

Nythän näyttää olevan mahdollista perustaa keskustelupiiri (tai kerho) myös tänne Kaks´ Plussan sivuille, jopa suljettu sellainen. Onko innokkaista perustajia/vetäjiä?
 
Täällä 2v.4kk ikäisen pojan 42 v äiti. Olen myös kiinnostunut keskustelupiiristä meidän ikäisten kanssa ja aivan kaikellaisita asioista maan ja taivaan välillä. ( työ, parisuhde , harrastukset,mistä voimaa arjen rumbaan jne.) =) <br><br>
 
minä voisin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2006 klo 14:14 Rapu65 kirjoitti:
Hei vaan kaikille 40+ äideille!

Tulin ihan kyselemään, olisiko halukkuutta perustaa Yahoolle meille vähän "vanhemmille" äideille omaa keskusteluryhmää, jossa voitaisiin jutella asiasta kuin asiasta ihan omilla nimillämme.

Itse ole 41-vuotias 1-vuotiaan tyttösen äiti täältä pääkaupunkiseudulta. Joskus vaan tuolla nuorempien joukossa tuntuu, että on vähän eri aaltopituudella juttujen kanssa, niin ehkä ajatukset kohtaisivat paremmin oman ikäisessä seurassa?

Minulla on myös 42-vuotias ystävä, jonka tytär samanikäinen omani kanssa. Pohdimme tätä keskusteluryhmän perustamista ja jos täältä esim. innokkuuta asiaan löytyy, niin voisimme sellaisen perustaa.
Tuossa myöhempänä toinen kysyy kai postituslistaa. Teenkö messenger-yhteisön? Eli olen kolmas nyt tässä ja se kävisi minulta käden käänteessä tuossa päivän mittaan. Ilmoitelkaa muutkin, jos tahdotte mukaan =)
 
Mii
Pankaa tästä postituslistan tai yhteisön/piirin mahdollisesta perustamisesta ihan erillinen oma aloitusviesti, kun tätä aihetta ei välttämättä huomaa tän Hyvää syksyä -kirjoituksen alta.
 

Yhteistyössä