Hyvää tämä...

No nyt sanokaa mulle tuosta raparperi-mansikasta onko se kovin makeaa? Kun en oo saanut aikaiseksi ostaa sitä mut jos te oikein suosittelette niin uskallan ehkä maistaakin :D

Tänään menee ihan vaan olut ja pari jäämustikka-lonkeroo kun lähetään ukon kanssa tansseihin :LOL:
 
Muistaako kukaan sitä oliko se upciderin vai colden cupin mansikka-omenasiideri? Nytkin niitä on mut nämä on erilaisia, makeita vaik onkin lighteja. Niissä oli silloin sekä omenan et mansikan kuva pullon kyljessä. Ja näissä nykyisissä ei mun mielestä oo ku mansikka. Sitä ois voinu juua vaik kuinka paljon ja polttareissa kyllä joinkin :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 15:45 Hömppä kirjoitti:
Muistaako kukaan sitä oliko se upciderin vai colden cupin mansikka-omenasiideri? Nytkin niitä on mut nämä on erilaisia, makeita vaik onkin lighteja. Niissä oli silloin sekä omenan et mansikan kuva pullon kyljessä. Ja näissä nykyisissä ei mun mielestä oo ku mansikka. Sitä ois voinu juua vaik kuinka paljon ja polttareissa kyllä joinkin :whistle:
Oisko se Upcider summer fruits?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 15:49 Hömppä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 15:46 Panthera leo kirjoitti:
*bläk*en voi sietää vaniljan makusia siduja :x
Mä voin ehkä yhen silloin tällöin juoda muttei montaa saata kerralla. Kummasti mulla nyt tässä ketjussa asiaa kun vapaa-ilta tiedossa tänään :D
Juu, ei mullekaan maistu kuin yksi kerrallaan :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 15:49 Tallu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 15:45 Hömppä kirjoitti:
Muistaako kukaan sitä oliko se upciderin vai colden cupin mansikka-omenasiideri? Nytkin niitä on mut nämä on erilaisia, makeita vaik onkin lighteja. Niissä oli silloin sekä omenan et mansikan kuva pullon kyljessä. Ja näissä nykyisissä ei mun mielestä oo ku mansikka. Sitä ois voinu juua vaik kuinka paljon ja polttareissa kyllä joinkin :whistle:
Oisko se Upcider summer fruits?
Hyvä yritys mut ei... Mun mielestä niitä ei enää saa. Se oli tosi hyvää, sopivan makuista, ei liian makeeta muttei kuivaakaan. :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 15:50 Hömppä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 15:49 Tallu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 15:45 Hömppä kirjoitti:
Muistaako kukaan sitä oliko se upciderin vai colden cupin mansikka-omenasiideri? Nytkin niitä on mut nämä on erilaisia, makeita vaik onkin lighteja. Niissä oli silloin sekä omenan et mansikan kuva pullon kyljessä. Ja näissä nykyisissä ei mun mielestä oo ku mansikka. Sitä ois voinu juua vaik kuinka paljon ja polttareissa kyllä joinkin :whistle:
Oisko se Upcider summer fruits?
Hyvä yritys mut ei... Mun mielestä niitä ei enää saa. Se oli tosi hyvää, sopivan makuista, ei liian makeeta muttei kuivaakaan. :p
Okkei =) Tuota mansikka-omenasiideriä en muista ainakaan näkemättä kuvaa...
 

Yhteistyössä