Hyvää uutta vuotta :)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Me mennään syömään minä mies ja tytöt uuden vuoden menua ravintolaan ja poika juhlii mummin kanssa, mutta juhlat he sirsivät päiväksi, olivat eri paikoissa tänään, syömässä ym, meidän kanssa ei pääse kun se menee nukkumaan 22.00 just kun meillä on varattu ravintolaan aikaa. Miten te? Minkälaiset juhlat tiedossa? Meillä ihan siis tavalliset ilman alkoholia, kun huomenna työt molemmilla ja alkoholi ei oikein kiinnosta enää :p
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Professional Griefer
Hyvää uutta vuotta Sinulle ja koko perheelle :)

Mä oon vaan tässä kotona. Kohta leikin vähän lemmikkien kanssa ja katsellaan raketteja, joita näyttää näkyvän meille joka suunnasta ja ihan kunnolla. Kävin myös kirjastosta hamstraamassa reilusti chicklitiä, niin lukemista riittää :D

Wokkia jos jaksan vielä myöhäisillaksi ja huomisen varuiksi tehdä niin päivän työ suoritettu.
 
Hyvää Uutta Vuotta myös sinulle ja muille !

Me juuri syötiin yhdessä kunnolla tässä ihan kotosalla vaan ja nyt lapset katsovat elokuvaa (piirrettyä) ja sen jälkeen olisi vielä tarkoitus lähteä vähän ilta kävelylle ja ihastelemaan raketteja :) Lapset 4 ja 5 vuotta. Sitten hieman iltapalaa ja lapset nukkuun. Itse ajattelin valvoa puolille öin jotta näen ilotulituksen ja onhan huomenna sentään syntymäpäiväni :D
 
Hyvää uutta vuotta niin Milannalle kuin kaikille muillekkin. Ihan rauhallisissa merkeissä kotosalla olemme mies, minä, tytöt 13v ja 6v sekä poikkeuksellisesti aikuinen poikamme(ellei muuta viime hetkellä mieltään) Vanhin tytär 20v on avopuolisonsa kanssa juhlimassa, tytär 17v meni kihlattunsa luokse.
 
Hyvää uutta vuotta kaikille! Mä kävin just saunassa, pojat kattovat peliä, kunhan se loppuu niin mennään ampumaan raketit. Sit syödään ja tinaillaan. Keskiyölle jätetään parit raketit ja otetaan lasit skumppaa.
 
viaras
Hyvää Uutta Vuotta 2014 Sinulle Milanna ja kaikille muillekin.

Avocado+katkarapuja+sitruunamehua alkupalana. Jotain muuta sitten vielä illemmalla. Omenasiideriä myös.

Kotona katsotaan ilotulitusta.
 

Yhteistyössä