Hyväksytkö että YH-äiti tuo miehiä kotiin panemaan (lapsi kotona)

  • Viestiketjun aloittaja "Krisse"
  • Ensimmäinen viesti
Mä en tykkää ajatuksesta, että lapsen/lasten elämässä vaihtuu aikuiset ihmiset.
Enkä mä omalla kohdalla tykkäis ajatuksesta, että joku lapsista yöllä herää vaikka vaan pissahätäänsä tms., ja törmää himassa vieraaseen mieheen.
Sen aikaa mitä itse olin tossa välissä sinkkuna eron jälkeen, niin yhtään ukonrotjaketta ei kyllä tullut mieleen roudata himaan lasten läsnäollessa. Vaikka sitten nukkuivatkin.
Kavereita, niin miehiä kuin naisia, on päiväsaikaan käynyt kahvilla kyllä, mutta niin on ollut aina.
Lapset on joka toinen viikonloppu isällään, joten ne pari vuorokautta joka toinen viikonloppu kyllä riitti mulle ihan hyvin sellaiseksi "teen mitä huvittaa"-ajaksi.

Tuon nykyisen kanssa treffailtiin sitten kans lapsivapailla, ja alkuun niin että se kävi meillä vaan päiväsaikaan kylässä tai käytiin yhdessä jossain syömässä/leffassa/tms. lasten kanssa.

Eriasia sitten varmaan tietty jos on ihan totaali-yh, tai jos se lapsi on vaikka niin pieni ettei se itse liikuskele pitkin kämppää jos yöllä herää tai jotain, että kukin toki tyylillään ja oman tilanteensa mukaan, mutta mulle se oli kyllä ihan ehdoton raja, että lapset ei löydä keskellä yötä mun vierestä tai muualtakaan torpasta yhtään tuntematonta ihmistä, jos sattuvatkin heräämään.
 
"minävain"
Jos vauvaikäisen isä tai äiti tuo silloin tällöin partnerin kylään sekstaamaan lapsen nukkuessa saa multa ihan eri vastauksen, kuin jos teinin isä tai äiti tuo päivittäin / viikoittain eri partnereita kotiin teinin yöunien aikaan. Eli riippuu tilanteesta hyväksynkö.
 
"vierailija"
mitens parisuhteessa olevat hoitelee seksin? on varmaan joku tietty määrä yhdyntöjä jotka sallitaan ja tietyissä asennoissa tiettyyn kellonaikaan? tai sitten nuo hommat on ulkoistettu, niin kuin monesti onkin. ainakin miehen osalta.
järkyttävää se, kun vielä tullaan raskaaksi ja siitä näkee että juu, pantu on.
 
8l7p
En hyväksy että Yh tulisi kotiini panemaan. Se mitä hän tekee omassa kotonaan ei kuulu minulle, mutta esim. me kyllä harrastamme puolisoni kanssa seksiä silloinkin kun lapset ovat kotona ja esim. nukkumassa.
 
jklh
Meille voi tulla panemaan silloin kun ketään ei ole kotona. Siis, ennakolta varataan aika ja varmistetaan että se käy ja asunto tyhjä. Tähän mennessä ei ole kyseistä sopimusta ollut kenenkään kanssa, mutta näin hypoteettiseen tilaneeseen vastaus.
Voisin kuvitella, että joku lomamatkan aikana kastelee esim kukat ja samalla palkaksi käyttää asuntoa.
 
Vierain
Mun mielestä nimenomaan huoltojärjestelyt ovat olennaisia seksioikeuksien kannalta. Yksinhuoltaja ei saa harrastaa seksiä, yhteishuollosta jos olette sopineet, niin sitten saa. Valitse itse.
 
[QUOTE="krista";29606097]Eikö muka eroneet miehet tuokaan naisia kun lapset ovat hoidossa vkloppuna!? Pitäisikö nyt naisen olla ilman jos oma ukko lähti?[/QUOTE]

Ite en ole tuonut, kaksio tosin niin ei erillistä makkaria lapsille +isoimmat lapset sen verran vanhoja että nukahan ite ennen heitä ;)
Niin ja lapset niin harvoin mulla että haluan silloin olla heidän kanssaan.
 
Vierassss
No sitten en ymmärtänyt mitä tarkoitat sanalla yhteishuolto.
Kun erotaan, on lähtökohtana yhteishuolto. Yksinhuoltajuus liittyy yleensä näille palstamammoille tyylillisiin tilanteisiin, joissa jonkun kelvottoman lurjuksen kanssa tehdään pentuja.

Huollon lisäksi erossa tulee sopia lapsen asumisesta, elatuksesta ja tapaamisoikeudesta.

On se vaan vaikeaa...
 
Hetken seurustelin naisen kanssa jolla oli kaksi lasta. Toinen teini ja toinen ala-asteikäinen. Hyvin nopeasti minut jo esiteltiin lapsille ja omaan tapaani heidän juttujansa kiinnostuneen kuuntelin ja uteluihin vastasin. Yöksikin jäin jo muistaakseni neljännellä tapaamiskerralla. Ja seksiä harrastimme ainakin pienemmän lapsen nukkuessa. Vanhemmalla oli ilmeisesti aina luurit korvissa kun netissä pyöri yöt. Nainen ei ollut siitä hiljaisimmasta päästä ja vieläpä hyvin herkkä tulemaan, joten sitä ääntä lähti sitten vieläpä melko usein aktin aikana. Joskus kämpässä ihan tuoksui vehkeelle, mutta ei se tuntunut ketään koskaan haittaavan. Nuoremmalla tuskin oli mitään käsitystä tapahtuneesta, mutta teinillä nyt oli jo omakin seksielämä alkanut, joten eiköhän se ollut ihan kartalla missä mennään. Ollaan vieläkin hyviä ystäviä ja hänen lastensa kanssakin tullaan hyvin juttuun.
 

Yhteistyössä