HYVÄKSYTKÖ? Mies saunaillalla (työpaikan) naiset ja miehet saunovat samaan aikaan

  • Viestiketjun aloittaja six oon mä suruinen
  • Ensimmäinen viesti
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja huomenta :
tai tohon lisään sen verran, että jos on uikkarit kaikilla, niin saunokoon.
Tähän mielipiteeseen on hyvä yhtyä.

Taitais saada olla hyvin tiivis työyhteisö tai erittäin pieni, jotta siellä alastomina yhdessä saunoisivat kuitenki. Tai näin mä ajattelen.
 
möhis
En hyväksyis ku pyyhkeet ja uikkarit päällä :D Tosin en usko et mun mies menis saunaan työkavereittensa kanssa jotka kaikki naisia, sillä kun on semmonen möhömaha et oli jo vaikeeta etelässä ottaa paitaa pois aurinkorannalla :D
 
VIERAS
JOS ON JOTAIN MUUTA TEHDÄKSEEN, NIIN TEKEE SEN KUITENKIN MUUALLA. NÄIN AJATTELEN. OMAANI LUOTAN JA JOS MINUA KUITENKIN PETTÄISI, NIIN EI OLISI ARVOISENI. SAMA MINUSTA MYÖS TOISINPÄIN.
 
nainen
Kerran olin työpaikan 'virkistyspäivässä', jossa yllätyksenä saunottiin yhdessä... miehet alasti ja naiset uikkarit päällä. Ei siitä päässyt perääntymään, mutta välillä ei kyllä tiennyt minne olis silmänsä laittanut.
Ei siellä kyllä mitään sen kummallisempaa tapahtunut.
Mutta toista kertaa en vastaavaan 'virkistyspäivään' halua lähteä mukaan. Jotenkin outoa tehdä töitä yhdessä sen jälkeen!
 
vieras
Olen ollut useammassa eri työpaikassa töissä miesvaltaisella alalla ja aina saunailtoihin on varattu tila, jossa on kaksi eri saunaa tai naiset ovat saunoneet ensin omalla porukalla ja sitten vasta miehet.

Outoa tuollainen yhteissaunominen ja peseytyminen, etenkin kun osa porukasta on todennäköisesti ihan jurrissa ja käyttäytyy myös sen mukaisesti... yöks.
 
Hyväksyn. Kyllä meillä on aina tuo saunomiskulttuuri ollut sellainen, että jos saunaan mahtuu niin kaikki vaan sekaisin lauteille.

Mä en näe saunomisessa ja siihen liittyvässä alastomuudessa mitään perverssiä tai edes eroottista, ja mulle on ihan yksi lysti millaisissa porukoissa mies saunoo.

Edelleen olen sitä mieltä, että jos haluaa vehjettään vieraissa uittaa, niin sen onnistuu tekemään vaikka mä kuinka kyttäisin ja kieltäisin asioita. Siksi en viitsi omaa energiaani ko asioihin tuhlata ollenkaan.
 
no ei mun mielestä alastomuudessa ole mitään pahaa. aina on suvunkeskenkin saunottu sekasaunassa. sauna on sauna...siellä kuuluu olla alasti. ei sekasaunassa ole mitään pahaa.eli siis sais se mun puolesta saunoa...saunoisin minäkin jos näin olisi ja ilman uikkareita
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Hyväksyn. Kyllä meillä on aina tuo saunomiskulttuuri ollut sellainen, että jos saunaan mahtuu niin kaikki vaan sekaisin lauteille.

Mä en näe saunomisessa ja siihen liittyvässä alastomuudessa mitään perverssiä tai edes eroottista, ja mulle on ihan yksi lysti millaisissa porukoissa mies saunoo.

Edelleen olen sitä mieltä, että jos haluaa vehjettään vieraissa uittaa, niin sen onnistuu tekemään vaikka mä kuinka kyttäisin ja kieltäisin asioita. Siksi en viitsi omaa energiaani ko asioihin tuhlata ollenkaan.
Harvinaisen samaa mieltä olen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Hyväksyn. Kyllä meillä on aina tuo saunomiskulttuuri ollut sellainen, että jos saunaan mahtuu niin kaikki vaan sekaisin lauteille.

Mä en näe saunomisessa ja siihen liittyvässä alastomuudessa mitään perverssiä tai edes eroottista, ja mulle on ihan yksi lysti millaisissa porukoissa mies saunoo.

Edelleen olen sitä mieltä, että jos haluaa vehjettään vieraissa uittaa, niin sen onnistuu tekemään vaikka mä kuinka kyttäisin ja kieltäisin asioita. Siksi en viitsi omaa energiaani ko asioihin tuhlata ollenkaan.
Näin!
Ja eikös tuo liene ennenkin alastomia ihmisiä nähny. Mitä tuommosesta nyt ressii ottamaan :D
 

Yhteistyössä