Hyvät kaksosten rattaat?

Babywelt Montreal Twin, hinta uutena noin 400e.
Näppärät, kääntyvät helposti, kevyet työntää. Ainoo huono lyhyelle työntäjälle, et ovat korkeat, eikä työntöaiasan korkeutta voi säätää. Mutta mulle ne on just passelit, kun pituutta 176cm

Meillä tommosissa kärryissä matkustavat siis 1v4kk ja 4kk ikäset lapset.

http://www.lastenturva.fi/kauppa/popup_extra_images.php?peiID=636

 
Brion double wavet taitaa olla hobby hallissa just tarjouksessa alle 500e. Niissä on erinomaiset renkaat. Työntäaisan suuntaa saa vaihdettua ja ovat tukevat. Ovat kyllä painavat ja mihinkään niiden kanssa ei mahdu, mutta se on kai useiden tuplien ongelma muutenkin. Ei ne mitkään poikkeuksellisen suuret ole.
 
Brion double wavet, ovat mielestäni olleet hinta laatu suhteeltaan hyvät. Itse olen mennyt lumessa,sohjossa, pehmeällä hiekkatiellä ja hyvin kulkivat loppuvuodesta otan taas käyttöön kun kolmonen syntyy. Ovat silti pienet toiset sanovat että liiankin pienet (meillä tosin mahtui 2v toppavaatteissa,lampaan talja alla ja vauva lämpöpussissa sinne mainiosti jalka peittokin meni hyvin kiinni )
 
Meillä tällaiset ja pois en antaisi:

http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=89313563

Isoin plussa on kun on erilliset kopat/istuinosat jotka saa käännettyä molemmat selkä menosuuntaan, molemmat selkä tulosuuntaan tai toinen toisin päin kuin toinen!

 
Meillä oli sisarusvaunuina abc ne kolmipyöräset, todella hyvät ja kevyet vaunut, ei mitään pahaa sanottavaa =)

ja kulki joka säässä varmasti! talvella täällä meilläpäin ei tosiaankaan ahkerasti aurata teitä niin silti pääsi kevyesti menemään =)
 
suvi-tuuli
anteeksi nyt vaan mutta minä hehkutan emman jule twin-rattaita. me maksettiin niistä vajaat 200 tosin tarjouksessa. ovat olleet hyvät työntää kelillä kuin kelillä ja niillä pärjätty myös maastoillessa koiran kanssa metsän keskellä.
paitsi hyvät ja ketterät työntää, ne ovat tukevat, menevät helposti kasaan (hyvät autoillessa) riittävän näppärät säätää kun meillä olleet siis taaperon ja vauvan käytössä.

Ekstra plussaa kyseisille vaunuille siitä että ne ovat mahtuneet kapoisina tuplina myös vanhempiin hisseihin, normiovista sisälle jne. eli moni muu vierekkäinistuttava olisikin jo käytössä hankalampi!!!

lämpöpussilla tai kantokopalla erittäin onnistunut ostos ollut ainakin meillä. Käyttökokemusta nyt siis vuoden verran ja edelleen kovassa käytössä.
Suosittelen!
 

Yhteistyössä