~~~~ hyvinkään & lähi alueen mammat ~~~~




samara88....22v.......LA 9.3..........esikoinen..........Hvnk
Mömmömmöö...24v...LA 25.3........esikoinen.......Hvnk
kr1sse..................LA 26.3.....identtiset kaksoset...J: pää
Chelsea2011...29v...LA 5.5.......4.kullannuppu.......Rmk
pampula- ....20v.....LA 12.5....pikku kakkonen....mäntsälä
Nti A..........21v.......LA 9.8.......esikoinen............Hvnk
5.vauveli.....36v......LA 13.8......pikku viitonen.....Hjärvi
Millukka......31v........LA 23.8 ..... 6.kullannuppu ....Hvnk
Patti......33v.............LA 25.8......pikku kakkonen.....Hvnk
Noopu........27v........LA 6.9...........esikoinen.........Hvnk
tipsukka-85....25v.....LA 16.9......3.kullannuppu......Rmk
 
Viimeksi muokattu:
heippa kaikille uusille ja meille "vanhoille" :wave: itselläni työt vie ihan kivasti aikaa aina päivästä ja sit täytyy katras hakee hoidosta niin siinä se päivä meneekin aina melko kivasti :D mut hengissä täällä ollaan ja oon kyl aina välillä seuraillu tilannetta.

itse kävin ekassa ultrassa viime pe ja en saanu kovin kivoi uutisii.... :( niskaturvotusta löytyi 2.9 joten veriseula tehtiin ja jos sieltä tulee "hälyytys" niin lapsivesipunktioon meno. vähän on vetäny mielen matalaksi vaikka ei oo kirvestä viel kaivoon kuitenkaan heitetty. kaikki mahdollisesti hyvin....ja muistelisin että joskus 10v. sitten tuo raja oli hyvinkäällä 3mm ja sitä on sen jälkeen laskettu sitten. laskettuaikakin siirtyi 5.päivällä etiäpäin joten nyt se on 23.8 . se ei yllättänyt koska mulla on kaikki menny yliajalle reilusti :D
 
Millukka, toivotaan että kaikki on kunnossa :flower: Varmasti huolettaa, itseä huolettaa nyt vähän joka pikkuasiakin kun esikoista oottelen eikä oikeen tiedä et mikä on normaalia yms. :ashamed:
 
Pidän hurjasti peukkuja! :wave: Itse odotan jo malttamattomana toista ultraa joka on maaliskuun loppupuolella...olisi ihana tietää kumpi on tulossa, vaikka eihän tuo taida kovin varmaa aina olla vaikka ultrassa oltais jompikumpi näkevinään :) Mitenkäs pampula- ja muutkin jakselee?
 
Täältä ilmoittautuu mukaan yksi uusi odottaja (33v.) Hyvinkäältä. LA on 25.8. ja toista odotellaan. Esikoinen on kohta 6- vuotias. Uusioperhe-elämä tuo välillä kaksi lasta lisää saman katon alle.
Hyvinkään sairaalaan menossa synnyttämään. Ensimmäisessä ultrassa käyty ja kaikki näytti olevan hyvin.
 
Millukka, voimia huomiselle! mitä käytännössä tarkottaa tuo sun tilantees? meinaan että ei oo kokemusta tosta lapsivesipunktiosta yms niin kyselen..

mulla alkaa olemaan jo aika tukalat oltavat päivittäin, vaikka viikkoja vasta 29+4. jos nostan jotain tai kävelen paljon niin supistelee ihan kamalasti.. rupee tuon esikoisen kanssa olemaan vaikeeta päivittäin kun ei pysty paljoo nostelee :( mutta liika lepääminenkin saa paikat kipeiks yms, eli ei kauheen kivaa kuulu meillekkään.

hyvinkäältä ollaan tosiaan haettu kämppää mutta ei oo vielä ainakaan saatu... olis kiva päästä muuttaa lähiaikoina kun vielä oma kuntokin kestäis...
 
Moikka! Täällä kans Hyvinkääläinen odottaja! Nyt vasta huomasin tän ketjun. :) Olen juuri täyttänyt 24 vuotta ja ensimmäistä odotellaan, la on 25.3. eli nyt on rv 36+3. Pientä jännitystä jo ilmassa, vaikka voihan tässä mennä vielä vaikka kuusikin viikkoa. Hyvinkäällä synnytetään, mihinkäs tästä muualle lähtemään, kun matkat pidentyisi kuitenkin huimasti. :)

Millukalle kovasti tsemppiä! Toivotaan parasta! :hug:
 
Samara88, no mä kans muistelin, että ollaan oltu maaliskuun mussukoissa. :) Aika vähän oon siellä käynyt (tai täällä KaksPlussassa ylipäätään) enää kirjottamassa. Ollaanhan me saatettu olla jo yrittäjäketjussakin samaa aikaa. :D
 
Hmm, saapa nähdä miten itse tulen töissä pärjäämään myöhemmin, sain just uuden työpaikan (piiiiitkän ajan jälkeen) ja kuitenki tarkotus kesä-heinäkuulle asti olla töissä jos työnantaja ei heittäydy veemäiseks. Työ on kuitenkin tosi fyysistä ajoittain, saapa nähdä :eek: no ei auta kun odottaa ja katsoa.

Eilen taas tuli neuvolassa käytyä ja sieltä löytyi oikeen hyvät sydänäänet, nyt siis vko 17 menossa...
 
Nti A, mites sun työt, miten oot jaksellu?

Me päästään vihdoin muuttaa hyvinkäälle, ens kuun alusta!:heart: mietityttää vaan kun laskettu aika ei oo kaukana siitä, et pysynkö kasassa muuton ajan... Tota muuttoo on odotettu kun kuuta nousevaa, varsinkin kun meillä tässä nykysessä kämpässä on tapahtunu vesivahinko ja ollaan jouduttu jo reilu kuukaus asustella milloin missäkin... :( älyttömän stressaavaa aikaa ollu..

huomenna rv 35 ja neuvola. supistuksia tulee melkein heti jos tekee vähänkin jotain, kuten kävelee tai vastaavaa, eli pitkälti ollaan jouduttu tytön kanssa olemaan sisätiloissa viime ajat :( onneks kohta pääsen taas telmimään neidin kanssa kun vauva syntyy..:)
 
Moi! Meille syntyi 8.4. poika, painoa 3976g ja pituutta 53cm rv 42+0. Käynnistysyrityksen jälkeen päädyttiin lopulta sektioon. Poitsu peri multa sydäntaudin ja sen takia joutui olemaan lääkkenaloituksessa lastenosastolla. :( Viime sunnuntaina päästiin kotiin ja ollaan opeteltu arkea tämä viikko. Hyvin on mennyt, poika nukkuu hyvin ja syö vielä paremmin. :D

Kirjotelkaahan muutkin kuulumisia!
 
Meille syntyi 23.4 tyttö vauva RV 37+2, ihana on! spontaanisti alkoi eka supistuksiaa, käytiin sairaalassa, päästiin kotiin vielä, sitten yöllä alkoi kamala verenvuoto ja kiireesti takas sairaalaan jossa puhkas kalvot ja pieni syntyi :heart: painoa oli 2970g ja pituutta 49cm :flower:

Onnea Mömmömmöö pojasta!:heart:

tosiaan tyttö päätti syntyä viikkoa ennen muuttoa, nyt ollaan jo pikku hiljaa asetuttu tänne hyvinkäälle.

Joo muutkin vois kirjotella tänne vähän useemmin! :confused: :p
 

Yhteistyössä