Hyytikyppysestä tietoa. (päivitetty)

Alkuperäinen kirjoittaja Tilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:
Alkuperäinen kirjoittaja Tilli:
En tiedä menikö multa ohi vaikka koko ketjun olenkin lukenu... mutta siis tiedätkö mitä leikattiiin, kasvainko pois vai jotain korjailuja niihin vuotokohtiin?
Tietääkseni kasvain on poistettu ja tiedä sitten jos jotain muuta tehty, en ole asiaan kummemmin perehtynyt mutta asia selvinnee kyllä aikanaan. Nyt on pääasia se että leikkaus on ohi.
Sehän on hienoa jos saivat sen pois. :) Voimia teille kaikille!
Kiitos :flower:
 
Erika
Voimia tuhansittain <3

Oma siskoni on myös oys:in osastolla samankaltaisen asian vuoksi.
Täälläkin tunteet heittelee laidasta laitaa ja täytyy myöntää et itkin koko ketjun lukemisen ajan.
Tiedän hyytiksestä sen mitä palstalta olen lukenut ja ollaan hyvin samankaltaisia ihmisiä.
Surullista, että näin kävi, mutta uskon, että hän nousee mistä hyvänsä voittajana!!

Ja PROVOILIJAT, en ole ilkeä ihminen, mutta nyt on pakko sanoa, että voi vittu mitä ihmisiä voi olla olemassa!!! Menkää oikeesti itseenne!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:
Alkuperäinen kirjoittaja Tilli:
En tiedä menikö multa ohi vaikka koko ketjun olenkin lukenu... mutta siis tiedätkö mitä leikattiiin, kasvainko pois vai jotain korjailuja niihin vuotokohtiin?
Tietääkseni kasvain on poistettu ja tiedä sitten jos jotain muuta tehty, en ole asiaan kummemmin perehtynyt mutta asia selvinnee kyllä aikanaan. Nyt on pääasia se että leikkaus on ohi.
Joo, kasvain on nyt kokonaan poissa.
 
selvänn.
Tänään jo aiemmin näin tämän tilanteen ja erääseen ketjuun kirjoitinkin sen jo. Näin että hyytis on leikkauksessa ja se menee hyvin.Toipuminen alussa "tokkuraista",mutta hyvin nopeasti toipuu. Näin hyytikselle paljon onnea tulevassa.
 
mikkis
Alkuperäinen kirjoittaja mikkis:
Voi kamala!Voimia hyytikselle ja toivottavasti leikkaus menee hyvin!Saanko udella miten hyytiksen mies ja vauva voi?:(Varmaan mies pärjää ihan hyvin kun on tuntunut niin hyvältä isältä hyytiksen kirjoitusten perusteella,vai onko vauva myös nyt teillä hoidossa?Voimia vielä!!
Voiko mies hyvin ja vauva?Ihania uutisia kyllä,nyt vaan kunnolla lepoa.Voi pikkuista,kun äiti yhtäkkiä katoaa:(
 
vieras
Lukekaa koko ketju, hyytin sisko on kertonut syyn moneen kertaan miksi on asiasta avautunut täällä. Ja mielestäni toiminut fiksusti kun otti asian haltuun omaisena, loppui huhut ja luulot suurimmaksi osaksi.
 
minä
veljeltäni leikattiin aivokasvain viikko sen jälkeen kun todettiin.Töölössä helsingissä.Leikkaus meni hyvin ,mutta hän sai 5 pv sen jälkeen pahoja kouristuksia ja elvytettiin.Meni koomaan ja todettiin selässä olevasta stuntista menneen sairaalabagteerin aivoihin.---aivokalvontulehdus ja keuhkokuume seurasi ja pitkä teholla olo ,josta selvisi.Nyt puolitoista vuotta myöhemmin asuu kotona ja poikaon omahoitajana (veljeni on 52-vuotias).puhekyky meni ,mutta ymmärtää tod.näköisti meidän ja perheensä puhetta.tekee kotiaskareita ym ,,,mutta ei enää arkkitehdin hommia.Aina on toivoa niin kauan kuin on elämää...jospa joskus puhettakin tulisi ...edes vähän.

Voimia teille:
 
lisko harmaana
Siis onko nyt kyse samasta jutusta, kun oli siinä Kamala aamu tms nimisessä ketjussa ihan päivä pari sitten, muistihäiriö tms? Kauheaa kuitenkin. Kaikkea sitä tapahtuu...
 
Turkilmas
Paljon voimia Hyytikselle ja läheisille. Hienoa että kasvain on saatu leikatuksi. Toivottavasti Hyytis toipuu vielä entiselleen.

Mä aloin oikein miettimään näitä epäilijöitä, jotka on tähänkin ketjuun kirjoittaneet aika uskomattoman ilkeitä ja pahoja juttuja. Puhumattakaan niistä lukuisista epäilys- ja arvosteluketjuista joita tänne on nyt syntynyt pilvin pimein.

Niin... mua ei loppujen lopuks edes kiinnostais onko Hyytis todellinen ihminen vai joku trolli. Ja vaikka epäilisin jälkimmäistä, niin ihan oikeesti en koskaan uskaltais lähteä suoltamaan tuollaisia ilkeyksiä ja panetteluja tänne. Ihan vaan siksi että AINA on mahdollista että itse on väärässä. Ilmeisesti kaikilla ei ole kykyä asettua toisen asemaan. Voin vaan kuvitella miten pahalta tuntuu Hyytiksen siskosta ja ystävästä lukea tätä moskaa lukuisia ketjuja. Samaan aikaan kun läheinen ihminen on sangen vakavasti sairas eikä ole tietoa toipuuko jne.

Okei, joku voi taas todeta että tämä on vaan nettifoorumi eikä täällä kukaan tunne toisiaan. Mä taas heitän vastakommentin: mitä sitten? Onko todella niin että aikuiset ihmiset voivat käyttäytyä TODELLA ilkeästi ja mauttomasti ihan vaan siksi että sen voi halutessaan tehdä anonyymisti? Miten sitten normaalit käytöstavat? Miten inhimillisyys? MIKSI täällä saisi olla kuin pahainen elukka?

Mä ymmärrän että jotkut epäilee Hyytistä trolliksi. Onhan hänelle sattunut ja tapahtunut vaikka mitä. Enemmän kuin monella koko elämänsä aikana. Ja voihan olla että jossain vaiheessa tosiaan tulee ilmi että kuplaa koko tragedia (mitä mä en siis usko tapahtuvan). Mutta SILTI. Eikö ole HUOMATTAVASTI nolompaa vedellä vyön alle ja kirjoitella mauttomuuksia kuin että luottaisi kirjoitettuun, tuntisi empatiaa ja ehkä joutuisi pettymään?

Epäilkää. Älkää yhtään uskoko koko tapahtumaan. Sovittakaa Nanna, Hyytiksen sisko (sorry, nikki unohtui) ja Hyytis yhdeksi häiriintyneeksi ihmiseksi. Tehkää tuo kaikki jos kerran täytyy ja niin haluatte. Mutta ihan vaan osoittaaksenne olevanne inhimillisiä (ja täyspäisiä) ihmisiä: pitäkää omana asiananne. Jos täytyy, niin tulkaa pilkkaamaan vaikka sitten jos juttu osoittautuu keksityksi. Mutta älkää hyvät ihmiset tarkoituksella täällä satuttako näitä ihmisiä Hyytiksen ympärillä. Kun te ihan oikeesti voitte myös olla väärässä.
 
Kaikkea hyvää ja voimia hyytikselle sekä kaikille teille läheisille! Hyytis on ihana persoona palstalla, ja toivon hänen todellakin palaavan tänne ennemmin tai myöhemmin.

Olkaa toistenne tukena, ja niin varmasti olettekin :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Paljon voimia Hyytikselle ja läheisille. Hienoa että kasvain on saatu leikatuksi. Toivottavasti Hyytis toipuu vielä entiselleen.

Mä aloin oikein miettimään näitä epäilijöitä, jotka on tähänkin ketjuun kirjoittaneet aika uskomattoman ilkeitä ja pahoja juttuja. Puhumattakaan niistä lukuisista epäilys- ja arvosteluketjuista joita tänne on nyt syntynyt pilvin pimein.

Niin... mua ei loppujen lopuks edes kiinnostais onko Hyytis todellinen ihminen vai joku trolli. Ja vaikka epäilisin jälkimmäistä, niin ihan oikeesti en koskaan uskaltais lähteä suoltamaan tuollaisia ilkeyksiä ja panetteluja tänne. Ihan vaan siksi että AINA on mahdollista että itse on väärässä. Ilmeisesti kaikilla ei ole kykyä asettua toisen asemaan. Voin vaan kuvitella miten pahalta tuntuu Hyytiksen siskosta ja ystävästä lukea tätä moskaa lukuisia ketjuja. Samaan aikaan kun läheinen ihminen on sangen vakavasti sairas eikä ole tietoa toipuuko jne.

Okei, joku voi taas todeta että tämä on vaan nettifoorumi eikä täällä kukaan tunne toisiaan. Mä taas heitän vastakommentin: mitä sitten? Onko todella niin että aikuiset ihmiset voivat käyttäytyä TODELLA ilkeästi ja mauttomasti ihan vaan siksi että sen voi halutessaan tehdä anonyymisti? Miten sitten normaalit käytöstavat? Miten inhimillisyys? MIKSI täällä saisi olla kuin pahainen elukka?

Mä ymmärrän että jotkut epäilee Hyytistä trolliksi. Onhan hänelle sattunut ja tapahtunut vaikka mitä. Enemmän kuin monella koko elämänsä aikana. Ja voihan olla että jossain vaiheessa tosiaan tulee ilmi että kuplaa koko tragedia (mitä mä en siis usko tapahtuvan). Mutta SILTI. Eikö ole HUOMATTAVASTI nolompaa vedellä vyön alle ja kirjoitella mauttomuuksia kuin että luottaisi kirjoitettuun, tuntisi empatiaa ja ehkä joutuisi pettymään?

Epäilkää. Älkää yhtään uskoko koko tapahtumaan. Sovittakaa Nanna, Hyytiksen sisko (sorry, nikki unohtui) ja Hyytis yhdeksi häiriintyneeksi ihmiseksi. Tehkää tuo kaikki jos kerran täytyy ja niin haluatte. Mutta ihan vaan osoittaaksenne olevanne inhimillisiä (ja täyspäisiä) ihmisiä: pitäkää omana asiananne. Jos täytyy, niin tulkaa pilkkaamaan vaikka sitten jos juttu osoittautuu keksityksi. Mutta älkää hyvät ihmiset tarkoituksella täällä satuttako näitä ihmisiä Hyytiksen ympärillä. Kun te ihan oikeesti voitte myös olla väärässä.
Komppaan todella!!! Ja mun mielestä yleiset käytöstavat olis hyvä muistaa niin tässäkin tapauksessa (lue:ehdottomosti näin vakavassa tapauksessa) kuin myös muissakin asioissa.. Voimia ja jaksamista kaikille!
 
harmaana...
Pakko vaan sen verran todeta tähän ketjuun, että mä toisaalta ymmärrän jos joku luulee tätä trollailuksi. Galleriassa ollut multipersoona kehoitteli juuri samanlaisia juttuja. Oli aivoinfarktia, sikainfluenssaa, ystävän kuolema, keskosen syntymä, vauvan kuolema..Ja yksi sivupersoona oli 18-19vee pienen tytön äiti..jne jne. Joten sen tapauksen pyörityksiin joutuneet ihmiset varmasti epäilevät kun lukevat juttuja, joita samalle ihmiselle aina tapahtuu.

Jos hyytis ja kumppanit ovat oikeita henkilöitä, niin pikaista paranemista ja voimia. Jos taas tässä on kyse samaisen ihmisen kirjoittelusta joka galleriassa ja muillakin palstoilla kirjoitteli multipersoonilla, niin mene itsees ja häpeä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Moderaattorit:
Ja jälleen kerran muistutamme käytöstavoista. Kyseessä on kuitenkin vakava asia joten toivomme myös moderaattoreiden puolelta että provohuutelut ja muu jauhaminen aiheesta lopetetaan ja pidetään ketju siistinä. Tarpeen mukaan siistimme ja ryhdymme muihin toimenpiteisiin.

Terveisin,

Moderaattorit
Toivottavasti näin.

Hyytikselle tsemppiä =)

 

Yhteistyössä