icepeakin vaatteista!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
saisin meinaan pojille icepeakin talvivaatteet edullisesti... luultavasti, siis kun en oikeita hintoja tiiä. yhteensä tulis maksaa 35euroo, siis haalari ja sitten takki-housut yhdistelmä =)
Mistä?
Itelläni on noita icepeakin vaatteita ja ovat kyllä hyviä!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Just ostin toppatakin ja housut pojalle 122cm, maksoi vajaa 57e. Hyvän tuntuiset oli ja istui tosi hyvin tuolle kapealuikulle.
just tota mietin kun toi esikko on sellainen pitkänhuiskea luuviulu, siis pituutta jo lähes 140cm ja painoa alta 30kg että istuuko hyvin... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Just ostin toppatakin ja housut pojalle 122cm, maksoi vajaa 57e. Hyvän tuntuiset oli ja istui tosi hyvin tuolle kapealuikulle.
just tota mietin kun toi esikko on sellainen pitkänhuiskea luuviulu, siis pituutta jo lähes 140cm ja painoa alta 30kg että istuuko hyvin... =)
Tää istui meillä tosi hyvin, mulla oli ongelma aluksi että ostanko sopivan 116cm ja myöhemmin talvella isomman kun ei tuo 116cm olis mahtunu koko talvea mutta tästä voi ottaa suoraan sen isomman ilman et on hirveä teltta päällä. Tosi hyvät säädöt housuissa ja istuvat. Oli just meidän pojan malliset :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
saisin meinaan pojille icepeakin talvivaatteet edullisesti... luultavasti, siis kun en oikeita hintoja tiiä. yhteensä tulis maksaa 35euroo, siis haalari ja sitten takki-housut yhdistelmä =)
Mistä?
Itelläni on noita icepeakin vaatteita ja ovat kyllä hyviä!!!!
ostin icepeakin välikausitakin 134cm kirpputorilta pojalle kakkostakiksi..Siitä tuli ykköstakki tuo reima on vielä käyttämättä... Ja takki kirppiksellä 3,50e
 
mona
No ei icepeak kyllä sieltä kalleimmasta päästä ole, citarissahan sitä myydään. Toki kyseisellä merkillä on varmasti hinnakkaampaakin mallistoa kuin ne citarissa myytävät..
 
Meillä on icepeakin vaatteíta. Esikoisella ja mulla ja miehellä. Kovasti tykätään ja hyvin ovat käyttöä ja pesua kestäneet. Miehellä takki työtakkina joten sitä joutuu pesemään useammin kuin normitakkeja mutta ei ole ongelmia tullut.

Ne on aika pientä mallia, mulle itselle esim. s-koon takki on melkein pieni tai minun makuuni liian tyköistuva kun tykkään käyttää vaatteita alla ja mua palelee aina.
Samoin esikoiselle joka on pitkä ja hoikka niin puku on kerrankin sopiva.
 

Yhteistyössä