IDEA äitienpäiväaskarteluun??

  • Viestiketjun aloittaja Lissu
  • Ensimmäinen viesti
Lissu
Mulla on kaverin 3 v poika päivisin hoidossa ja olisi kiva jotain pientä äitienpäivälahjaa hänen kanssaan askarrella viikonlopuksi... ideoita??? Mä en ole mikään askartelijaihminen joten saisi olla jotain suht yksinkertaista... jos mahdollista niin voisi sitten samaa ideaa käyttää omilla muksuilla, voisivat siis mummoille jotain tehdä. :)
 
Lissu
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Kankaanpainantaa.. tyynyliina, kangaskassi. Tai kangastusseilla voi kans piirtää noihin. Ihan korttikin pelkästään käy. Tai pujotelkaa helmiä, tehkää kaulakoru.
Hei tuo kaulakoru oli just se idea mitä hain. :) Kyseinen äiti varmasti käyttää. Kankaanpainantaa tämä äiti harrastaa itse.
 
hei
No onko tyhmää jos äiti askartelee kun tyttö vasta 1v eikä kovinkaan osaa osallistua mihinkään?? :) jos vaikka rannerenkaat tekee? tai jotain muuta mikä on täysin äidin tekemä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
No onko tyhmää jos äiti askartelee kun tyttö vasta 1v eikä kovinkaan osaa osallistua mihinkään?? :) jos vaikka rannerenkaat tekee? tai jotain muuta mikä on täysin äidin tekemä?
Katsos tuo laittamani linkki. Sivustolla oleva sormenjälkikaulakoru olisi ihana tehdä pienen kanssa (mietin, etä pitäisiko askarrella itselleenkin lahja kuopuksen kansa;))
 
Lissu
Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
No onko tyhmää jos äiti askartelee kun tyttö vasta 1v eikä kovinkaan osaa osallistua mihinkään?? :) jos vaikka rannerenkaat tekee? tai jotain muuta mikä on täysin äidin tekemä?
Katsos tuo laittamani linkki. Sivustolla oleva sormenjälkikaulakoru olisi ihana tehdä pienen kanssa (mietin, etä pitäisiko askarrella itselleenkin lahja kuopuksen kansa;))
Mistähän noita tarvikkeita saisi? Jos tekisikin tuollaisen.
 
"minna"
Mä ajatelin sillee et ota lila ja punainen kartonki sitten yksinkertainen juttu eli otat punasen kartonkin ja leikkaat siitä sydämmen ja asetat sen lilalle kortille joka on suunnikas. moikka
 

Yhteistyössä