ihan pakko kertoo..

tulipas mieleen kun pari viikkoa sit olin muksun kans ruokaostoksilla ja ostin itellein saunasidukan siinä muiden ostosten lomassa,niin sieltä takana jonossa seisova ämmä tokas kaverilleen että "kato toi ostaa siiderii vaikka sillä on lapsi!"jäivät siihen kauhistelemaan mä katoin vähän et :eek: :LOL:
 
muaki mummot katto pitkään ku lauantaiostoksilla laitoin kärryyn itselleni siideritölkin ja miehelle oluttölkin saunajuomiksi.. :whistle: lapset siis mukana.
(kauheita alkkiksia, miettikää nyt, kokonainen tölkki per nassu)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
muaki mummot katto pitkään ku lauantaiostoksilla laitoin kärryyn itselleni siideritölkin ja miehelle oluttölkin saunajuomiksi.. :whistle: lapset siis mukana.
(kauheita alkkiksia, miettikää nyt, kokonainen tölkki per nassu)
niimpä mäkin ajattelin et viimestään nyt mun pitäs huolestuu mun alkoholin käytöstä :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja toinen:
hassua kun mä en oo koskaan ajatellu et joku kattelis kaupassa noinki tarkkaan et mitä ostan.. :D
En mäkään ajatellut ennenkuin osuin kauppan samaan aikaan eskarintädin kanssa. Jutullehan se tuli ja mulla korissa pari siideriä, hetken siinä kärvistelin kunnes huomasin tädin korissa myös siideriä. :D
 

Yhteistyössä